..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Poborskiii":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 9      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363.130-6R 1463 ÚPA: s modernizací tohoto úseku se začne letos v září (jedna kolej, další až na jaře 2009).19.05.08 - 1:11
363.130-6Vozy na Šumavu jezdí až od 17.5.18.05.08 - 19:38
363.069-6Andrew33: jo, 069 postupně zkulturnili, nejdřív jedno čelo, pak půl bočnice atd., až jí nakonec vydrhli celou. Takže už není nejšpinavějším esem.

Josef Petrák: letos jezdí jako první lehátko a jako druhé lůžko, v loňském GVD to bylo opačně. Posilové Bc teď jezdí přibližně jednou týdně. Bpee jezdilo cca týden místo jednoho Bmee, dnes nahrazeno BEx. Na místě druhého Bmee jelo obyč. B.
11.05.08 - 17:54
451.087-1MildaIV: to bych tedy chtěl vidět na VRT osobáky zastavující každé 3 km a mezi nimi kličkující rychlovlaky (resp. opačně), pleteš dohromady dva rozdílné systémy dopravy. V úseku Praha - Benešov bude postavena v nové trase trať na rychlost cca 230 až 250 km/h, která bude řešit potřebné zvýšení rychlosti. Přebudovávat stávající trať se smíšeným provozem na takovou či ještě vyšší rychlost je nesmysl.

Průměr traťových rychlostí pro porovnání stavu před a po optimalizaci bohatě stačí.
21.04.08 - 17:45
451.087-1K rychlostem: zvyšovat dále rychlost nemá smysl, ikdyž by to na mnoha místech šlo. Není to opodstatněné, protože by docházelo ke kolizím rychlíků s pomalými osobními vlaky. Už teď to vypadá, že rychlíky nebudou moci využívat maximální rychlost. Ve stavebním úseku Hostivař(mimo) - Strančice i tak dojde k podstatnému zvýšení rychlostí.
Před optimalizací z celkové délky 18180 m:
50 km/h - 451 m = 2,48 %
60 - 840 = 4,62 %
80 - 2743 = 15,09 %
90 - 1258 = 6,92 %
100 - 12888 = 70,89 %
Po optimalizaci:
100 - 62 = 0,34 %
105 - 3861 = 21,24 %
110 - 3524 = 19,38 %
115 - 990 = 5,45 %
125 - 6283 = 34,56 %
140 - 3460 = 19,03 %

Pokud udělám vážený průměr traťových rychlostí, tak před optimalizací činila průměrná traťová rychlost 93,20 km/h a po optimalizaci bude činit 120,07 km/h. Což je docela slušný nárůst.
21.04.08 - 16:40
363.069-6069 = dlouhodobě nejšpinavější eso v Čechách21.04.08 - 15:53
451.087-1Natix: mluvilo se o konci dubna, ale tipuji to spíše někdy na červen, možná až červenec. Chybí dokončit TV (laníčkování a regulace) a třetí podbití (Uhříněves - Říčany). Od února do června na to bylo vyčleněno 90 denních výluk, ale proběhlo jich zatím minimum, takže to vypadá na zpoždění.20.04.08 - 16:17
451.087-1Fauny: po dokončení bude mít ten oblouk vpředu 125, ten vzadu 105, pro naklápěčky 160 a 135. Ovšem aktuálně je v obou 80 km/h.

Pavel Martoch: focené je to z nového silničního mostu blíž k Říčanům
20.04.08 - 12:23
1216.237-8U řazení 206/207 se ČD činí, normálně jezdí AB, výjimečně Aee(teď již pátý den po sobě) nebo A, ale např. zas cca před týdnem několik dní vůz první třídy zcela chyběl. Co se týká druhé třídy, tak je to obdobné, většinou 2*Bmee, občas místo nich jeden či dva Bee/Bpee, ale není výjimkou dva vozy B či opět jeden vůz chybějící zcela. Lůžko a lehátka jsou řazena správně (občas chybí lehátko z Curychu). Největším problémem vlaku 206 jsou ale zpoždění kolem 90-100 minut, řádově několikrát měsíčně.13.04.08 - 2:13
560.023-4Na dřevěných pražcích není nic špatného, ba mají některé vlastnosti, které např. betonové pražce snaží dohnat. U nás je s nimi největší zádrhel ten, že se tady dost kašle na údržbu, takže najít totálně vyhnilé pražce na hlavní trati není problém. Ale i problém s držebností upevnění se dá v současné době řešit např. převrtáním upevnění nebo vyvložkováním (něco na principu hmoždinek).09.04.08 - 1:49