Fotka | Zpráva | Datum |
971.011-2 | Honza: A pročpak by to "mělo vydržet"? Vám se to snad líbí? | 08.02.13 - 16:36 |
glajsy se špilasem | Rambo: Vy byste chtěl mít "alespoň nějakou tu odstavenou drezínku" snad i na středověkých malbách... Takhle čisté je to přece kompozičně úplně dokonalé a cokoli dalšího by tam jen rušilo... | 08.02.13 - 12:15 |
971.011-2 | Honza: Nátěr? !!! Takže se předpokládá provozování téhle grafické bezradnosti po dobu několika desetiletí? Žil jsem v tom, že ta rádobyveselá zoufalost (zvláště ve střední části soupravy více než markantní) bude na těch soupravách onen "patřičný" rok a pak ji zase někdo v tichosti sloupá... | 08.02.13 - 12:07 |
750.300-6 | Martin Klecán: naprosté OT: Počkejte pár let, zase to bude úžasně zelené. Navíc nespoutanější, romantičtější, zdravější a odolnější. Tahle fáze přirozené obnovy lesa je samozřejmě z nadhledu poněkud depresivní, ale stačí se podívat přímo do toho porostu, aby bylo jasné, že je stále úžasně živý. | 29.01.13 - 21:04 |
475.1139 | topič: Jde o to, kdo s tou historií nakládá: Politici ji nepochybně nesmírně rádi překrucují i dnes (jak se ostatně nesmírně dobře ukázalo i v minulém týdnu), novináři a publicisté historii většinou nerozumí, neumí pracovat s archivy ani s historickými daty a často se snaží o výrobu senzací (Mottl) případně idealizovaných, efektně znějících polopravd (Mahler), profesionální historikové se zpravidla snaží o objektivní poznání a probádání zpracovávaných témat. Problém je v tom, že výstupy jejich bádání se většinou k široké veřejnosti dostávají velmi pomalu a někdy i v hodně zkreslené podobě... | 28.01.13 - 11:29 |
242.269-9 | DeltaCZE: Ty "zlatořezové" poměry jsou jenom kompoziční pomůcka, nikoli pravidlo. Navíc, focení vlaků v krajině při nejlepší vůli téměř nikdy není klasická krajinná fotografie. Osobně bych se snažil o to, aby "výška nebe", vzhledem ke kopcovité krajině bych volil "nějaký průměr" (určitě spíš pocitově, dokud bych s tím nebyl spokojen, ne měřením!), odpovídala "výšce" toho pole vepředu, tj. od té zhruba vodorovné linie v místě, kde začíná násep, nikoli od "paty kolejnice". | 10.01.13 - 15:10 |
242.269-9 | Mě tedy ta nudle naprosto nevadí, dokonce bych se nebál to nebe ještě o něco říznout. | 08.01.13 - 19:23 |
754.066-9 | Prosím o smazání mého hodnocení, případně o zvýšení o hvězdu. Asi jsem tentokrát klikal až příliš rychle, dík! | 08.01.13 - 11:52 |
534.0432 | 5* | 18.12.12 - 11:14 |
380.013-3 | Honza: Sice sem debaty o Najbrtu naprosto nepatří, ale jinak tedy rozhodný souhlas. Najbrt na vozech v poslední verzi je žel naprostý paskvil. Někdo má asi pocit, že "čím víc proužků, tím krásnější vlak". Tady: http://www.azd.cz/soutez/ se to mimochodem taky projevilo v plné šíři. Taková sbírka naprosto amatérských "malůvek" se jen tak nevidí... | 17.12.12 - 10:23 |