Komentáře uživatele "Peter Svrcina":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
749.264-8 | Pane rysanku: To s CityElephantem je jistojistě sarkastický nadhled zaostalosti ČD nějak kompenzovat vytíženost na neelektrifikovaných tratích stařičkou 749 + {4xBmto}. Technicky vzato odebrat jeden vůz a udělat jeden vagon řídicí tak je to ekvivalent pro paskvil DMU 849+049+049+949 :) Pokud to hodíme do korporátního najbrt design tak to bude repre :D | 16.09.11 - 0:02 |
556.0 | stoupa: Ekologicky čisté? Hezký sarkazmus. Ještě chybí dodat bezpečné a na obsluhu a údržbu nenáročné :) Bender: V USA mají i třípatrové vozy a celokryté. http://en.wikipedia.org/wiki/Autorack A kdo je pak ekologičtější. Jinak nádherná fotka. Import Trabantů by nebyl? | 15.09.11 - 2:08 |
671.003-2 | A dobrá rada na závěr. Jak to má polopantograf tak je to tažný vůz. Řídící vozy je nemjí ;) | 10.09.11 - 20:50 |
EP9M.554 | Praha hlavní nádraží rok 2011 ale bez Sametové revoluce :D :D | 18.05.11 - 14:05 |
750.702-3 | Jeeee děti. Cirkus jede :) | 27.04.11 - 18:31 |
380.007-5 | Juraj Kováč: narazil jste na zletý problém dizajnu. Aby byl krásny ale i funkční. Nové sedací soupravy jsou drahé a krásně . Ale sedneta na ně a příjde vám to jako sedět na nepohodlných bednách od banánu. Světla jsou bezpečnostní prvek měly by tam dat aspon kus dratu ktery by roztapel ten snich. | 18.12.10 - 15:04 |
M 152.0002 | Škoda že je to jediné nástupiště s hranou nástupu ve výšce podlahy vozidla. Ale tyhle fotky miluju. Uplně to voní nadčasovostí :) | 20.08.10 - 19:12 |
751.109-0 | Aspoň půjde vidět jak jsou Zamračené v dezolátním stavu vůčí brejlounům. | 11.07.10 - 22:05 |
Vývaz | Tyjo tam se muselo dlouho uklízet :) | 09.07.10 - 15:12 |
750.013-5 + 750.287-5 | Ta omdrá s zelenou příjemne uklidňuje takové fotky rád dávám na background ;) | 09.06.10 - 18:24 |