..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Peter Svrcina":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.264-8Pane rysanku: To s CityElephantem je jistojistě sarkastický nadhled zaostalosti ČD nějak kompenzovat vytíženost na neelektrifikovaných tratích stařičkou 749 + {4xBmto}. Technicky vzato odebrat jeden vůz a udělat jeden vagon řídicí tak je to ekvivalent pro paskvil DMU 849+049+049+949 :)
Pokud to hodíme do korporátního najbrt design tak to bude repre :D
16.09.11 - 0:02
556.0stoupa: Ekologicky čisté? Hezký sarkazmus. Ještě chybí dodat bezpečné a na obsluhu a údržbu nenáročné :)
Bender: V USA mají i třípatrové vozy a celokryté. http://en.wikipedia.org/wiki/Autorack A kdo je pak ekologičtější.

Jinak nádherná fotka. Import Trabantů by nebyl?
15.09.11 - 2:08
671.003-2A dobrá rada na závěr. Jak to má polopantograf tak je to tažný vůz. Řídící vozy je nemjí ;)10.09.11 - 20:50
EP9M.554Praha hlavní nádraží rok 2011 ale bez Sametové revoluce :D :D18.05.11 - 14:05
750.702-3Jeeee děti. Cirkus jede :)27.04.11 - 18:31
380.007-5Juraj Kováč: narazil jste na zletý problém dizajnu. Aby byl krásny ale i funkční. Nové sedací soupravy jsou drahé a krásně . Ale sedneta na ně a příjde vám to jako sedět na nepohodlných bednách od banánu. Světla jsou bezpečnostní prvek měly by tam dat aspon kus dratu ktery by roztapel ten snich.18.12.10 - 15:04
M 152.0002Škoda že je to jediné nástupiště s hranou nástupu ve výšce podlahy vozidla. Ale tyhle fotky miluju. Uplně to voní nadčasovostí :)20.08.10 - 19:12
751.109-0Aspoň půjde vidět jak jsou Zamračené v dezolátním stavu vůčí brejlounům.11.07.10 - 22:05
VývazTyjo tam se muselo dlouho uklízet :)09.07.10 - 15:12
750.013-5 + 750.287-5Ta omdrá s zelenou příjemne uklidňuje takové fotky rád dávám na background ;)09.06.10 - 18:24