Komentáře uživatele "Martin Šťastný":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8 | doomlukas: O tom jsem taky kdesi četl, že 380 "vychází" ze 169, jenže každá nová generace lokomotiv vychází z té starší. A nebo to se při vývoji Tauruse sešla parta lidí, která zprvu ani nevěděla jak vypadá lokomotiva a všechno včetně kola vymyslela od stolu? Design je věc názoru, to se myslím shodnem, i když Taurus se mi líbí o něco víc, ale to je to poslední. Já už úplně vidím Němce a Rakušáky, jak ve velkém nakupují lokomotivy zahraniční výroby a mi jako národ nejsme jiní. Pokud to umíme vyrobit, byla by chyba tohle know how zahodit, i když ekonomická opodstatnitelnost se teprve ukáže... OJakup: Právěže na Taurusy to má, hlavně tím výkonem ;) | 07.04.10 - 16:34 |
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8 | snoopy: Hm, "Nejrychlejší lokomotiva světa - o generaci pokročilejší čtyřsystémový Taurus od německé firmy Siemens - zadání nevyhověla. ". Ono je to sice přesně naopak, ale neva, papír snese všechno... | 07.04.10 - 14:56 |
141.018-2 | Díky moc za odpověď. Vím, že se strašně vyptávám, ale co bude s těma Bobinama a Btčkama? Do šrotu nebo se to ještě někde využije? A odkud se ty 460 vzaly? Co se tak dívám, má to stejnou kapacitu jako ešus, což ve mě vzbuzuje dvě otázky - to nebudou jezdit všechny vložáky a nebo se na nějakou "více nóbl" trať koupil ešus a to co "zbylo" nám prostě poslali? | 29.11.09 - 17:28 |
141.018-2 | Martin: Omlouvám se za OT, ale co na těch osobácích má jezdit? Jenom jiná lokomotiva nebo jednotka nebo něco jiného? | 29.11.09 - 2:44 |
EN 57-632 | Počkat, takže vzhledem k tomuto je žabotlam luxus? :D | 27.11.09 - 0:50 |
810.583-5 | Těch šukafonů je celkem 26 (vyčetl jsem to z tohoto článku http://zpravy.idnes.cz/vlaky-cssd-vozi-i-predvolebni-sliby-komunistu-vinik-prijde-o-premie-1gj-/domaci.asp?c=A090824_112753_domaci_jw). waszyn Líp bych to nenapsal :D | 08.09.09 - 20:37 |