Fotka | Zpráva | Datum |
854.008-0 + 954.212-7 | Sice proti NIcKONovi nic nemám to ne, ale podle toho, co jsem četl a viděl, je známo, že 852 byly konstruovány pro dopravu lehkých vnitrostátních rychlíků a že 853 byly na MEX Hungaria(mezistátní). Mezi 852 a 853 nejsou zásadní rozdíly, takže bych to odhadl, že 852 byly vlastně 853, které byly upravené pro vnitrostátní provoz(jiná převodovka pro časté rozjezdy). | 19.12.09 - 15:02 |
Modrý Vlesk | Je to pěkné, ale nejdřív se mi zdálo, že je to fotomontáž. | 19.12.09 - 14:17 |
854.008-0 + 954.212-7 | Nádhera, tyhle soupravy jsou fakt skvělý: nejsou dlouhý, pojmou hodně pasažérů, moc nežerou palivo. Prostě ideál českých regionálních kolejí. Jinak, fotka je fakt krásná, nepostrádá atmosféru, takže 5* | 19.12.09 - 13:15 |
753.759-0 + 163.002-9 | Jak sis zjistil číslo loko? | 18.12.09 - 16:40 |
M 131.1280 | karloslt: ty jsi stál při focení vedle topiče? | 18.12.09 - 16:36 |
423.0145 + 310.0134 | Co tam dělá ten chlap? Jinak, fotka je fakt bezkonkurenční, takže 5* bez debaty. 8-D | 17.12.09 - 15:55 |
423.0145 | Nádhera, ten moskvič k tomu fakt sedí! 5* | 17.12.09 - 15:52 |
Západ slunce nad vlakem... | Co to vlastně je za soupravu? | 16.12.09 - 16:53 |
1116.007-4 | Co má ten nátěr propagovat? | 16.12.09 - 14:14 |
810.320-2 + M 131.1302 | Krása. jel jsem směrem do Karlštejna, a tam jela M 131 sólo. Co se tam stalo, že musela pomáhat 810? | 16.12.09 - 7:41 |