Komentáře uživatele "Ivan_B":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
162.038-4 | Chary: když je u nás možné ukrást dráty pod napětím nebo zavěsit přes trolejové vedení televizor, tak by se určitě našli i koumáci, kteří by dokázali, že to možné je... http://www.novinky.cz/krimi/149102-nad-zeleznici-nedaleko-studenky-zlodeji-ukradli-kabely-pod-proudem.html http://www.zelpage.cz/zpravy/8057 | 22.10.11 - 16:57 |
714.004-9 | Martin Keppert: kvatra tam jezdila do konce jízdního řádu 1997/98. Čtu to teď v jednom sborníku k výročí trati a píše se zde také, že první rok jejich provozu na Tišnovce jezdily tyto motoráky s přívěsnými vozy řady 020 a od dalšího roku pak s vozy 010 (012). | 12.10.11 - 18:11 |
714.004-9 | Martin Keppert: já si tím taky denně nelistuju, ale trať 251 mám nedaleko a trochu tam ten provoz sleduju :) No a pokud tam Petr Stříteský jel někdy v 90. letech a nebyl to Btax v čem seděl, tak to mohlo být kvatro. Ale to už jsme trochu OT :-) | 12.10.11 - 16:29 |
714.004-9 | Martin Keppert: zrovna na té zmiňované trati 251 to tak nějak fungovalo (do oddělení carga): v jednom oběhu pro 714 byly jak osobní vlaky, tak jeden manipulák z Tišnova do Rožné a zpět v mezeře mezi osobáky. Ještě ten oběh mám někde možná uložený. No a zrovna konkrétně tuhle 714.004 jsem někdy v roce 2005 na tom manipuláku fotil :) Petr Stříteský: Btx (021) přes Nedvědici snad nikdy nejezdily, pokud vím. | 12.10.11 - 13:28 |
714.004-9 | Ještě než přišly na trať 251 z Tišnova do Žďáru přes Nedvědici regionohy, jezdili tam lachtani až s pěti vozy řady 010, což by mělo být hmotnostně ještě víc než souprava na fotce. A taky to tam do těch dvaadvacetipromilových krpálů vyjelo :-) | 11.10.11 - 14:43 |
749.051-9 | Karamola: Tak si zanedlouho kup u Lidla za 199,- ČD Net na 28. nebo 29.10. a ušetři 351,- Kč :-) | 08.10.11 - 20:39 |
8587 (SD70 ACe) + 5587 (GE44CW - DASH) + ???? GE44 + ???? GE44 | Tehachapi Loop (smyčka Tehachapi) - video pro ty, kteří chtějí před usnutím počítat vagony :-) http://www.youtube.com/watch?v=-UWm2PAJkQU&feature=share | 23.08.11 - 21:39 |
T 478.1010 | Doplním, že oba vyrobené prototypy T478.1 neměly tehdy na trati z Tišnova do Žďáru přes Nedvědici přechodnost (vyšší hmotnost oproti sériovým strojům), jezdily proto po nové trati Brno - Havlíčkův Brod. Zkušebně od roku 1965, v následujících letech pravidelně. | 16.08.11 - 18:39 |
754.041-2 | Síť SŽDC má spoustu pálivých míst, tato rychlíková trať s rychlostí 60 km/h je jen jedním z nich... (Brno - Střelice 90 km/h, Střelice - Zastávka 80 km/h, Zastávka - Okříšky 60 km/h) | 12.08.11 - 11:24 |
810.334-3 | Já ty ratingy někdy nechápu. ;-) | 04.08.11 - 17:58 |