..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Flaizer":

  1 2 3 4 5 6 ... 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.196to jsou blázni... když to vidím čeho všeho jsou schopni šotouši, tak si říkám, že jsem v celku normální... nojo no, lidi dělaj divný věci k uspokojení svých potřeb...01.04.11 - 12:46
556.036takové zvláštní ... nějak mi uniká ten šum... možný kinofilm? nebo tmavší scéna zapříčinila použití vyšší citlivosti?...28.03.11 - 21:11
2TE10M-2271Tak jsem něco vypátral: asi protože to jsou dost přeplňovaný 2-takty, tak to moc dobře nespaluje a dělá to čmoudíky a greenpeace si z toho trhaj vlasy (drdy)...

Dieselové 2TE10M lokomotivy: Tyto lokomotivy jsou modernizované lokomotivy 2TE10V. Hlavní rozdíly změn jsou v elektrických zařízení, které se uzpůsobily, aby pracovaly ve dvojitých tak trojnásobných jednotkách lokomotivních celků. 2TE10M se vyrábí od roku 1981 v továrně Luganskteplovoz, Ukrajina.
Lokomotiva typu: Diesel-elektrická
Výkon: 3000 hp (2206 kW) 2x !
Max.rychlost: 62 mph (100 km / h)
Pokr.rychlost: 15,3 mph (24,6 km / h)
Max. tažná síla: 400kN
Pokr. tažná síla: 245kN
Motor: Vznětový motor typu 10D100, 10 válec, 2-taktní, přeplňovaný, s vertikálním uspořádáním válců
Trakční motory: 6x stejnosměrné elektromotory ED118B
Výška: 4948 m
Šířka: 3,250 m
Délka: 16.969 m
Hmotnost: 138 t

možná to na vysvětlenou bude stačit... jinak pěkná fotka, alespoň teda na tý fotce nečmoudí :)
14.03.11 - 12:33
T 478.3082Téééda, čekal jsem, že něco vyzkoušíte, ale tohle jsem opravdu nečekal, na to že to je TT tak čumim :D, ještě někde v krabici mám bobinu v TT ale to se tímhle nedá srovnávat ... dotaz: ty nárazníky jsou odpružené nebo ty zatáčky kinematika zvládá odpružit?26.02.11 - 10:29
169.001-5Nechci prudit, ale teď jsem zjistil autora fotografie...tak se přiznejte...23.02.11 - 18:59
169.001-5Hmm...tohle je pěkná historická dokumentačka, každá takováto fotka karkule má dnes již vysokou cenu (a nejenom tu historickou) matně si na ňu vzpomínám, když kolem mě profrčela tato červená kráska, v tý době to bylo jak skoro dneska s 380tkama, prostě něco úžasnýho, později se mi podařilo sednout do křesla a kochat se výhledem, jen mne teď dost mrzí, že jsem u toho neměl foťák :( ale parádní stroj to mohl být, škoda té Škody :( rozhodně je hezčí jak svářečka od porše...23.02.11 - 18:48
754.028-9Traimaniak: Jo tohle chápu, ale právě že modelka nelze moc jinak fotit (nebezpečné strkat foťák do kolejiště) a za zkoušlu nic nedáte, jenom by se mi líbil ten pohled od spodu, něco jako když pozorujete okem modelovku se strany na hraně stolu, to je pak o něco hezčí pohled a vídítě víc detailů o které právě jde...19.02.11 - 11:57
754.028-9Hmm...s přihléhnutí, že to je model 1:120 tohle beru jako fajnové, nicméně bych autora vyzval, aby někdy vyzkusil metodu se zrcátkem, do kolejiště se dá zrcátko a fotoaparát se namíří odshora - tkzvn pravý úhel, fotka se pak horizontálně otočí, ale ty fotky co jsem takto viděl u amíků, vypadali skoro jako opravdové, zde bych to dal od přejezdu, vypadalo by to jako když člověk u něj stojí, než když vysí na stožáru VVN jako zde...ale toť můj názor...19.02.11 - 11:19
DR 230.020-0 + 372.009-1hmm...zajimavé poohlédnutí, se mi líbí ty bastardi v těhle barvách, čiší to tehdejší novotou...Jinak dobré foto, u těch trpaslíků bych je ten náklon normální, když na to musí fíra vidět na kratší vzdálenost, to je běžné ještě dneska, no a ta původní budova stavědla za tím bastarden tomu dává šťávu...18.02.11 - 19:38
103.216-8Ikdyž němci byli vždy napřed a to i v dobách minulých, mě se jejich styl prostě nelíbí, raději bych dal přednost té naší S699 nebo spíš gorilám, krysám...ale každého názor... jinak je to hezká historická dokumentačka, jen by mě zajimalo, jak dlouhý ten vlak byl na tuhle loko?18.02.11 - 19:32