Komentáře uživatele "Ážetďák":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
362.165-3 | Souhlas, ten nátěr je opravdu hezký. Tendr na Najbrta byl jen zbytečné vyhazování peněz, mnohem lepší by bylo, nechat DKV, ať se v rámci servisu hnacích vozidel barevně vyřádí dle libosti a potom vybrat nějakým, nejlépe zákaznickým referendem, nejpovedenější kreaci. | 21.04.10 - 10:49 |
423.0145 | Pochybuji, že by se dnes našel někdo, kdo by tohle dokázal namalovat, jediné, na co seoučasní umělci zmůžou, je malování tanků na růžovo a polévání schodů barvou. Takže fotka to zaručeně je a je pěkná. Body dávám naprosto vyjímečně, ale tentokrát výjimku udělám, protože udělat kvalitní fotku v mlze není jen tak. | 21.04.10 - 10:46 |
751.004-3 | Existují i zanedbanější tratě, i když podle stavu vegetace to vypadá na úplně nulovou údržbu. Ještě štěstí, že provoz je nepatrný a vozidla poměrně lehká. Nebo se jedná o pokus, jak zkultivovat trávu a plevely tak, aby nahradily klasický svršek? to by pak traťovka mohla prodat mechanizaci a přijmout zahradníky. | 21.04.10 - 10:43 |
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8 | Vypadá to jako vývod pro nějaké měřicí zařízení. (Ne)kvality nového stroje prověří teprve ostrý provoz, na výsledky jsem docela zvědav. Ale to čelní sklo bych montoval raději obráceně, jde o to, že pohledový zájem strojvedoucího nejde do oblohy ale hlavně do stran, takže dole by měl být výhled co nejširší a zůžení nahoře by snížilo možnost oslnění sluncem v určitých jízdních situacích a v určitém čase. | 08.04.10 - 10:02 |
477.Lóra + 477.Žako | Ara hyacintový. Velmi vzácný a kriticky ohrožený druh. Pokuta za jeho nelegální odchyt by byla s účetní cenou Papouška téměř srovnatelná. | 02.04.10 - 9:40 |
KHT 9000 | Po dalším školení může fungovat i jako výpravčí. Červenou ,,čepici" už má. Jenom se bude muset naučit stát na jedné noze a druhou zvedat plácačku. | 02.04.10 - 9:35 |
1016.025 | Milka emigrovala do Rakous! Asi jí byla švýcarská tráva málo zelená. | 01.04.10 - 9:40 |
362.163-8 | Takže původní rachotivý most přes Sázavu je pryč... Škoda. A koncem května rozkvetou ve slepém rameni Sázavy u Perknovské zastávky ďáblíky bahenní. (vzácné a chráněné). | 31.03.10 - 17:38 |
V 120.233 | vážení, nevím, jak vy, ale já je pamatuji, když u nás začaly jezdit, napřed nezatlumené, což byl děs běs, protože řev motoru bylo slyšet 3 - 5 km daleko a když to jelo kolem vás, tak se třáslo všechno. Podle dokumentace mělo tohle uřvané monstrum mít 2000 koní. Potom se začaly dávat na střechu tlumiče výfuku a pod motor do strojovny silentbloky, takže řev i vibrace poklesly. Jenže zatlumením, protože motor byl dvoutakt, poklesl i výkon, udávalo se 1200 koní. To, co jezdilo u nás, mělo DC trakční generátor, dodávky do Německa třífázový alternátor s usměrňovačem Tahle verze se u nás sice jednou vystavovala, ale nikdy se k nám nedodávala. Mašinky měly řadu různých nectností, co bylo ale vyřešeno perfektně, byla protihluková izolace obou stanovišť strojvedoucího. | 22.03.10 - 23:11 |
642 DB Regio | To T: Trakční vlastnosti a podvozky. Jeli jsme s tím na jaře, takže uvnitř bylo příjemně a okna skoro k podlaze taky nebyla marná. I výhled přes čela, jak dopředu, tak dozadu byl zajímavý. Tím větší šok pak byl přestup v Bečově! Čelní okna vlečných šukafonů jsou většinou neprůhledná, protože železniční myčky, na rozdíl od automobilových, čela mýt neumějí, tedy aspoň to, co měli koncem 70. let na ONJ, jenže současnost není o mnoho lepší. | 21.03.10 - 20:48 |