..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "vodavod":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
223-066...asi na tom něco bude...není v tom vzorci čelní plocha-pořád stejná,kvadrát rychlosti-pro všechny stejný a pak součinitel odporu?naměřená,nebo vypočítaná konstanta podle tvaru čela...možná někdo tady ty součinitele některých řad má...;-)10.04.15 - 9:45
754.059-4...a v Plzni tahala Orient expres :-)10.04.15 - 9:41
754.041-2Je hezký, jak ta trať funguje. Nevíte někdo, jestli se ještě počítá s její elektrifikací?03.03.15 - 13:27
185.510-5Mně se to líbí jak je to přirozený!03.03.15 - 13:25
362.127-3Moc hezký barvy! :-)02.03.15 - 7:03
742.397-3 + 742.347-8Klasická 742 má ve dvojčlenným řízení prímočinnou brzdu ovládanou pneumaticky a vzduchový spojky jsou jen na krátkých čelech. U reko jsou elektricky ovládané brzdy a tak je potom jedno, já jsou otočený.02.03.15 - 6:57
183.719Tak na vlhké koleji klouže a řídí si každou nápravu zv lášť. A docela solidně. Nijak nezatěžuje fíru informací nebo jakoukoliv výstrahou, prostě je to jeho osobní věc. Je to vidět akorát na monitoru a slysšet samozřejmně. Ale jinak sedí dobře i na tý vlhký koleji :-)01.12.14 - 6:40
754.060-2Líbí se mně více než plzeňský blesky :-) ale ty jsou hned v pořadí. V plzni jezdila ještě jedna, v tmavě zelené variantě...hezčí než modrá ;-)22.11.14 - 6:43
183.719MIREL je vlakový zabezpečovač,kde si nastavíte maximální rychlost vlaku omezenou lokomotivou,nebo vozy a tu on hlídá. Pak zprostředkovává přenos návěstního znaku na stanoviště. Pokud je volno není aktivní funkce živáku, pokud je výstraha,snízpení rychlosti nebo stůj,je aktivovaná funkce živáku. Mirek má v sobě křivku na zpomalení pod kterou se musí fíra dostat při zpomalování. Když se pod ní nedostane,stroj zabrzdí sám na rychlobrzdu. Ta křivka není křivka,ale hodnota zrychlení/zpomalení v m*s-2.
U Tauruse je každý motor řízený zvlášť, a to je podle skluzu,zatížení,požadovaného výkonu. Každá osa má svoje číslo a počítač vyhodnocuje rychlosti od vůči ostatním (jedna více než ostatní je skluz),pak změnu otáček (rychlá změna nahoru je skluz) a kdyby sklouzly všechny najednou, tak taky skluz,bo ví jaké je reálné zrychlení loko/vlaku podle zádaných údajů strojvedoucím do pc (délka,hmotnost,počet náprav).
Jezdil jsem s ním zatím jen za sucha :-)
22.11.14 - 6:38
Železná stavebniceMně to zase jako maglajs vůbec nepřijde. Je to průmyslová Ostrava a ta čistá linka vlaku to právě usmiřuje.12.11.14 - 19:42