..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 ... 52 53 54 55 56 ... 60      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
951.003-3Keprt: Ano, bylo to tak. Dodatečně objednaný vložák se dodělával až po vyrobení tuším 8. jednotky a technicky se od svého elektrického a řídicího liší, např. nemá zhasínací zářivky.25.03.14 - 13:23
640.002-2supupkaja: podobně se tady uvádí snesená Výhybna Kamenolom (072), a docela často, protože to místo je fotogenické. Asi je na Želpage taková politika.25.03.14 - 12:09
741.505-2Ano, jako možnost; z Vaší formulace nevyplývalo, že se tak v ČR skutečně děje.06.03.14 - 9:40
740.678-8 + 740.658-0stoupa: Já znám jinou verzi, podle které byla železnice levnější vždycky a motivem pro vodní přepravu byly přetížené, nepropustné tratě (zaroveň záminkou pro stranu a vládu ke splavnění Labe - za stejné peníze ale jistě mohli zkapacitnit železnice). Kvůli přetížení tratí také velká část uhlí ve skutečnosti jezdila přes kopec, takže se elektřina stejně nevyužívala. Vodní přeprava prý pak skončila ve chvíli, kdy dožily vany a bylo by potřeba opatřit nové.06.03.14 - 9:34
741.505-2Konkrétně doručování nafty ke koncovému zařízení je o hodně jednodušší než doručování elektřiny. A ty hlavní důvody, proč jede diesel, vypsal Šmajchl - musela byste někde, kde nemáte depo, udržovat stroj té druhé trakce a k němu příslušný počet strojvedoucích, takže se vyplatí jet dieslem i za cenu přirážky za použití dopravní cesty. Zajímavé je, že na existenci té přirážky dosud nikdo nepoukázal.06.03.14 - 9:21
754.012-3Nechce se věřit, že je to současnost.13.01.14 - 8:01
362.159-6Sirius: Na těchto vlacích občas k vidění jsou. Přitom nejsou ve stejném oběhu jako rychlíky; zřejmě - mimo jiné - převedli na Cargo příliš mnoho 363.10.12.13 - 16:50
362.159-6Vždycky mě upoutá nasazení řady 362 na vlak, jehož vozy mají stovku. Na akceleraci by byla lepší 363.09.12.13 - 10:10
162.011-1 + 162.001-2Tím nočním jsem párkrát jel do Zábřeha a následně Jeseníka. Ono je potřeba připočíst, že rychlíky bývaly narvané - a to leckdy všelijakými lidmi, takže osobák vezoucí pospávající dělníky do práce byl pak o tolik pohodlnější a klidnější, že stál i za tu delší jízdní dobu.28.11.13 - 9:10
844.025-7Zdenda M: Nevyplatí se nikdy a nikde. Rozdíl je v tom, jestli vám na něj někdo daroval nebo nedaroval investiční prostředky. To snad víte, když se o obor zajímáte, ne? Média jsou toho plná, i tato rubrika.08.11.13 - 7:37