Komentáře uživatele "JB":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
130.022-7 | topič: Nevystřelili, Němci vozy na banány skutečně mají, mají podélně vypružený čelník jako naše Sgjs (nebo nástavbu, která po spodku jezdí na kladkách), ale toto nejsou ony. | 18.09.14 - 12:02 |
T 669.0087 | I jedničkový čmelák byl závěskový. Rozdíl byl v přidaném pomocném nosníku. | 12.09.14 - 10:08 |
471.041-4 | Aha, ono je to přes dva roky staré. Na první kouknutí jsem myslel, že autor oslavuje návrat z dílenské opravy, který nastal minulý pátek nebo sobotu. To ale přijel společně s 038 a svět vůbec vypadá jinak. | 25.07.14 - 14:11 |
749.006-3 + 749.121-0 | Ondřej Kubart: V době, kdy tam byla namalovaná, se nejmenovala "hvězdička", nýbrž "symbol vlády pracujících". Tím, že to teď jinak pojmenujete, podstatu věci nezměníte. | 25.07.14 - 9:46 |
671.005-7 | NIcKON: Nejen uchometricky, existuje zpráva VÚŽ o PJD u Třebovic, rozdíl pro tentýž vlak oproti štěrkovému loži je při 140 km/h typicky 8 dB, což není málo. | 22.07.14 - 14:21 |
151.019-7 | V propadlišti dějin měly zmizet ty BDs, opravdu tam září. Kdo si dnes vzpomene, že v 90. letech byly už odstaveny a hnily, protože politici si představovali, že žádná zavazadla nebudou? Nemýlím-li se, snižuje rychlost toho cirkusu na 140, takže nezkrátí ani minutu zpoždění. | 13.07.14 - 21:59 |
750.333-7 | "Klasický Mn 8120" co do trasy to bude, ale nevozí ho běžně 750.333, že. | 07.07.14 - 9:38 |
80-30.015-9 | Leinad: No z pohledu ČD je povinné, ať už ho nařídil kdokoliv. Žabotlam je od začátku předměstské vozidlo a výzbroj na 3 kV moc místa nezabere, 843 je diesel a motory na střeše byly v té době dost futuristická představa. | 03.07.14 - 12:59 |
80-30.015-9 | A nepředpokládalo se, že 843 bude vozit rychlíky. Všechna dvojkolí jsou hnací, protože byla představa, že bude univerzálním hnacím vozidlem nějaké vedlejší trati - ráno odveze dělníky do práce, pak děti do škol, pak manipulák, pak přiveze děti ze škol a zase dělníky z práce. Tím se ušetří hektor. Nevědělo se nic nejen o zásadním významu nízkopodlažnosti, ale ani o intervalové dopravě, o povinném oddělení nákladní a osobky ... | 03.07.14 - 9:21 |
80-30.015-9 | Diesel bez běžícího motoru, k čemu by to mělo být? Vlak na snímku je dost kuriózní. Lze ovšem pozorovat 2x 742, kde si fíra jede v tichu s výkonem jen druhé lokomotivy. Podmínkou je letní období, jiné topení než vodní na stanovišti nemá. EDIT: Chary, ano, potvrzuju. Výkon pro pomocné pohony je na dieselech obvykle přenášen mechanicky nebo hydraulicky, elektricky málokdy; to tak nanejvýš pro chladicí ventilátory a zrovna ty nejsou na nečinném vozidle potřeba. | 02.07.14 - 20:53 |