Komentáře uživatele "JB":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
451.002-0 | Chary: Dal jste si zbytečnou práci s reakcí na něco, co jsem nenapsal, a všechna ta fakta samozřejmě znám. Napsal jsem "nostalgicky vzpomínám..." prostě tam ty pobyty tehdy nebyly. To jako že si při příjezdu do Peček píchnu příchod, při odjezdu odchod a zaměstnavatel mi to uzná? Dnes 34 minut. Nevím, asi není ve Velimi volná kolej. Řídí to dispečer, ne ten, co sedí v Pečkách. | 15.10.14 - 6:55 |
451.002-0 | Chary: Ano, 011. Neříkám, jízdní řád je nastaven, říkám "dnes jsem jel". Jenomže včera taky. Český Brod odjezd 5:53, Cerhenice příjezd 6:23. Keprt: A mám lítačku s příplatkem do 1. | 14.10.14 - 22:05 |
451.002-0 | Louis Armstrong: Dnes jsem jel po koridoru do práce (18 km) 30 minut ešusem. Cestovní rychlost tedy 36. Nostalgicky vzpomínám na dobu před dvaceti lety, kdy žába ujela totéž za 16 minut. | 14.10.14 - 20:19 |
141.004-2 | Pavel Dvořák: Nějak nemám aktuální informace, šoupněte je sem, prosím. | 14.10.14 - 20:15 |
ABe 8/12 RhB 3510 | Stejně žádná Pontresina není ... vždyť je to celý vymyšlený. | 14.10.14 - 20:14 |
741.516-9 | Pokud byl plošiňák i po úvrati na konci, napovídá to, že banán nebrzdil vůbec - kvůli možnosti přetržení soupravy. | 13.10.14 - 13:32 |
741.516-9 | Skoro jistě z brzdných důvodů. Byl by řazen asi i kdyby banán nebyl odstrojen, neb má malou brzdicí váhu. | 13.10.14 - 12:58 |
380.014-1 | Ano, já si to taky tak pamatuju (archiv mám na externím disku, který zrovna nemám po ruce), ale prakticky přes den EC jezdily co hodinu. Čili mezera tam nebyla, nýbrž chyba v propagaci, která neprezentovala systém, ale D1E jako extra produkt. | 11.10.14 - 18:03 |
380.014-1 | Problém D1E byl mj. právě v tom, že nejezdily v hodinovém taktu, ale jen několik spojů ráno a večer - čili ne podle poptávky, ale kdy to zrovna šlo. A to souvisí s "Bmz za 60 mega" - vozy byly jednotlivě posbírány odjinud, 380 byly tehdy jaksi navíc. | 11.10.14 - 13:03 |
380.014-1 | Odklony byly v době výluky Brandýs n. O. - UO takřka pravidlem. Dopad na jízdní dobu Brno - Kolín byl asi 30 minut, do Prahy šlo ještě něco zkrátit. Jednou jsem měl ještě v Kyjích naději, že to dá i přes HB pod 3 hodiny, ale pak v Libni byla nějaká nehoda. FK: Kolik máte doma ve špajzu dvousystémových lokomotiv, že byste ČD nějaké zapůjčil ... 380 byla ve zkušebním provozu a její turnus byl všelijak poskládaný. Pikehead: Asi by ho dokázal zaplnit, to jo. Jiná věc je, za jakou cenu. | 11.10.14 - 9:19 |