..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 ... 47 48 49 50 51 ... 60      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
451.002-0Chary: Dal jste si zbytečnou práci s reakcí na něco, co jsem nenapsal, a všechna ta fakta samozřejmě znám. Napsal jsem "nostalgicky vzpomínám..." prostě tam ty pobyty tehdy nebyly. To jako že si při příjezdu do Peček píchnu příchod, při odjezdu odchod a zaměstnavatel mi to uzná? Dnes 34 minut. Nevím, asi není ve Velimi volná kolej. Řídí to dispečer, ne ten, co sedí v Pečkách.15.10.14 - 6:55
451.002-0Chary: Ano, 011. Neříkám, jízdní řád je nastaven, říkám "dnes jsem jel". Jenomže včera taky. Český Brod odjezd 5:53, Cerhenice příjezd 6:23.

Keprt: A mám lítačku s příplatkem do 1.
14.10.14 - 22:05
451.002-0Louis Armstrong: Dnes jsem jel po koridoru do práce (18 km) 30 minut ešusem. Cestovní rychlost tedy 36. Nostalgicky vzpomínám na dobu před dvaceti lety, kdy žába ujela totéž za 16 minut.14.10.14 - 20:19
141.004-2Pavel Dvořák: Nějak nemám aktuální informace, šoupněte je sem, prosím.14.10.14 - 20:15
ABe 8/12 RhB 3510Stejně žádná Pontresina není ... vždyť je to celý vymyšlený.14.10.14 - 20:14
741.516-9Pokud byl plošiňák i po úvrati na konci, napovídá to, že banán nebrzdil vůbec - kvůli možnosti přetržení soupravy.13.10.14 - 13:32
741.516-9Skoro jistě z brzdných důvodů. Byl by řazen asi i kdyby banán nebyl odstrojen, neb má malou brzdicí váhu.13.10.14 - 12:58
380.014-1Ano, já si to taky tak pamatuju (archiv mám na externím disku, který zrovna nemám po ruce), ale prakticky přes den EC jezdily co hodinu. Čili mezera tam nebyla, nýbrž chyba v propagaci, která neprezentovala systém, ale D1E jako extra produkt.11.10.14 - 18:03
380.014-1Problém D1E byl mj. právě v tom, že nejezdily v hodinovém taktu, ale jen několik spojů ráno a večer - čili ne podle poptávky, ale kdy to zrovna šlo. A to souvisí s "Bmz za 60 mega" - vozy byly jednotlivě posbírány odjinud, 380 byly tehdy jaksi navíc.11.10.14 - 13:03
380.014-1Odklony byly v době výluky Brandýs n. O. - UO takřka pravidlem. Dopad na jízdní dobu Brno - Kolín byl asi 30 minut, do Prahy šlo ještě něco zkrátit. Jednou jsem měl ještě v Kyjích naději, že to dá i přes HB pod 3 hodiny, ale pak v Libni byla nějaká nehoda.

FK: Kolik máte doma ve špajzu dvousystémových lokomotiv, že byste ČD nějaké zapůjčil ... 380 byla ve zkušebním provozu a její turnus byl všelijak poskládaný.

Pikehead: Asi by ho dokázal zaplnit, to jo. Jiná věc je, za jakou cenu.
11.10.14 - 9:19