..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "A.N.":

  1 ... 171 172 173 174 175 ... 178      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
714.229-2 + 714.227-6nevím já tam favorita nevidím, než 731 bych spíš řekl,že to bude 714.06.04.09 - 13:59
742.156-3To jo, když lze vyfotit vlak víc krát, může se klidně jedna fotka udělat s uměleckým nádechem.
Při jednom snímku by mi bylo líto,že tam ty lok. nejsou pořádně vidět.
12.03.09 - 18:32
742.156-3Vždyť jsem to psal hned v prvním příspěvku (dole), že 743.002 je od Mn.

Zas mi přijde škoda volba toho místa,když je v čele a na konci barevný stroj. Takhle ta lok. moc nevynikne. Fotek z jiných míst bylo opravdu dost,ale na to bych vůbec nebral ohled, pokud jedou takové stroje.
12.03.09 - 16:58
742.156-3PS: ano lokomotiv je hodně! Od zítra je budem nechávat ve Frýdlantu. Až se nám tam nahromadí a v LBC nebude čím jezdit tak budem dělat co?
Doufám,že někdo z ŽP depo Liberec zachrání dobrou radou,než dojde ke zkáze.

Pánové, je hezké, že vaše největší znalost je, že vlak jede po kolejích nikoliv po silnici. Ale kdyby jste se zajímali o provoz trošku víc nebo alespoň měli základní přehled, tak byste věděli, že dopravce musí za vlakovou cestu platit SŽDC. Tím pádem je levnejší poslat lok. na vlaku než Lv.
12.03.09 - 16:35
742.156-3Úpa: ano jsem šotouš,včera jsem si koupil mejdlíčko! Všechny lokomotivy mi přijdou stejný, hlavně ty 742 - bardotky nebo čmeláci nebo jak této řadě říkáte.

Tak buď fotím jako hlavní cíl vlak nebo krávy. Jako ultra šotouš taky vím,že o kousek dál je lepší místo z nadhledu - když už komponovat vlak v krajině.

Uhlí od Zawidowa, a postrk? Nevím,já jsem jen strojvedoucí a tak si myslím,že ta 743.002 je od Mn z výběžku.

Někdy mi přijde,že na ŽP jsou někteří trošku mimo mísu. Dobrá rada nebo info je zásadně nezajímá. Pouze jakákoliv fotka u které si můžou říct "jé to je pěkná barevná mašinka a kam asi jede" ???

Takže,abych Vás neobtěžoval informacemi. Pro ty které zajímá doprava jako taková. 743.002 zpravidla jezdí turnusově Mn ve výběžku, zpět se vrací buď s Mn nebo v závěsu Pnka ze Zawidowa. Pokud by někdo chtěl mít lepší záběr mohu jen doporučit místo o trošku dál až k Oldřichovu.
12.03.09 - 16:29
742.156-3Fotka jako umělecké dílo zajímavá,ale osobně místo krav bych raději fotil ten vlak. Už proto,že v čele je fotogenická 156ka a v závěsu se veze Mn vlak z výběžku, resp. 743.002.12.03.09 - 10:18
753.229-4jestli to nebude tím,že myčka prostě není, a dvounohá myčka také ne. Jedině,že by si někdo chtěl udělat brigádu.06.03.09 - 13:07
742.014-4Budova v pozadí??? Cože? Ty neznáš zeměpis?
Ten mrak tam šel úplně přesně. Já když jsem tam fotil,tak byl problém,buď nebyl ještě nasvícený bok vlaku nebo už nebyla nasvícena jedna strana zámku,ale zas byl bok vlaku.
14.02.09 - 15:19
163.017-7to je paráda 5*02.02.09 - 10:08
742.173-8 + 742.204-1Spojování lok se provádí v depech. Má to na starosti dílna,zde je uložený kabel i hadice na BP. V letošním GVD už není spojování ve stanicích. Tuším loňský GVD to bylo plánované v Libuni,ale nekonalo se to.Přeci jenom je to risk,co kdyby pak 742 mezi sebou nekomunikovaly.Navíc dvojče z pískovny vytáhne o proti solo 742 víc vozů (8)
Jediné depo,které to využívá je PJ HB. Lok. se spojí v PJ HB a vyrazí s Mn do Okříšek resp. do Žďáru n S.Zde se rozpojí a každá vyrazí solo na jinou trať,odpoledne pak dojde opět ke spojení a vrátí se do HB.Ovšem zátěže zde nejsou až tak velké,takže pokud by došlo k "nekomunikaci" zpravidla jedna 742 by to odtáhla.
Ještě by možná stálo za zmínku,že ne všechny 742 mají dvojčlen a možnost spojení BP.
Z výroby se jedná o stroje invt. čísla 060 výše, ovšem ne všechny stroje mají dnes zachovanou kabeláž.
Dále dvojčlenem jsou vybaveny "prototypy" 047-ČD a 048-ČDC a 034,které byla kabeláž dodělaná při MH.
24.01.09 - 10:40