..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jean":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.134-3Je hezké si moct říct, že za tou lokomotivou stojím já, ale o tom jsem již při jiné foto stejného vlaku zde psal.21.04.08 - 21:49
749.134-3Ad JTB: Jenom jsem tak otipoval několik pěkných míst. Světelných podmínek jsem si částečně vědom, ale vzhledem k tomu, že já nefotím (špatný zrak), nejsem jistě schponem posoudit všechny a nejen světelné obtíže mnou navrhovaných míst.01.04.08 - 17:27
749.134-3Ad Pavel Martoch: Myslím, že to nebyla slezina, ale souprava, nebo mašina. Taky jsem poměrně spěchal do Stradonic.
Ještě mě napadlo, že hezká fotka by mohla být z lávky přes nádraží v Hýskově směrem k Berounu (kostel, panoráma, tři koleje...), všiml jsem si toho asi v půli února, kdy akorát v čas jízdy Bezdrevu za jasna slunce ozářilo celou scenérii poměrně zajímavým světlem.
31.03.08 - 23:03
749.134-3Ad Pavel Martoch: Mea culpa, byl to pátek, omlouvám se, volným pondělím se mi rozházely dny. Stál jsem za přejezdem s kolem a schoval jsem se před Vašimi objektivy za kopeček pod domkem hrobníka, vím že potulní čumilové na foto nejsou to pravé, pak jsem jel okolo a volal jsem na Vás, že jste chytili krásný Bezdrev.31.03.08 - 21:18
749.134-3Zdravím,
nyní jsem se vrátil z chalupy v Hýskově a v sobotu jsem potkal Vaše "přepadové komando" na přejezdu v Hýskově u hřbitova (kdosi z Vás dokonce lezl na návěst). Mohu Vám doporučit několik lokalit, kde by se dle mého nezkušeného názoru dalo pořídit něco pěkného. Jednak z oppida ve Stradonicích by se dala pořídit pěkná fotka s krajinou a vlakem, potom je na téhle trati nádherný úsek z Městečka do Rakovníka (autem se tam nedá, ale vede tam podle trati velmi pohodlná cyklostezka, z Rakovníka stále z kopce). Jinak, to že jste ten rychlík stíhali, můj obdiv.
31.03.08 - 20:22
943.008-3Jenom bych podotkl, že, byť tato galerie je jednokolejná, tunel samotný je stavěn pro dvě koleje.12.03.08 - 21:31
954.201-0 + 854.213-6ad Topič: Beru na sebe také část viny za rozhojnění debaty o I. tř., protože jsem o ní snad příliš obsáhle referoval, ale činil jsem tak pouze proto, že jsem chtěl tazatele (ale i ostatní) informovat a ji též trochu přiblížit.
Již výše jsem psal, že nehodnotím fotografie, neboť se necítím oprávněn svými znalostmi a nerad bych k někomu byl nespravedlivý, ale tato fotografie mne nutí si ji prohlížet stále znovu, neboť má kouzlo, atmosféru, není to portrét, či pocta stroji, ale obraz života na železnici, není nadčasová, ale zachycuje konkrétní a těžko opakovatelný okamžik a tím vlastně život sám. Navíc má hloubku právě tou zahaleností, tím, že nám poskytuje možnost tajemství, určité meta-existence. Snad jsem tímto hodnocením nikoho neurazil, ale autorovi k úlovku gratuluji.
12.03.08 - 1:09
M 262.0124Jestli si dobře pamatuji, tak koncem platnosti minulého j. ř. byl v Děčíně v provozu pouze jeden dunihlav a sice 830 159-0, měl jsem to štěstí a svezl jsem se ještě s ním dokonce přes Prostřední Žleb (byť jsem jel sólo kvůli tomu), z čehož na něho budu mít vždy hezkou vzpomínku (např. velmi zajímavý zvuk motoru, kliky pod okny, ...). Zcela subjektivně po estetické stránce si myslím, že nejlepší byla I. řada, ale i ostatní byly svého času špicí (to i technicky).10.03.08 - 21:52
954.201-0 + 854.213-6Přidávám se ke všem doporučením pro první třídu, nedávno jsem absolvoval cestu v I. tř. mezi Chlumcem nad Cidlinou a Martinicemi. Soudím, že je lepší cestovat první třídou tady než např. v A. Jinak jsou tam sklopné stolečky (sklopí se blíže k člověku, takže se sedí jako za psacím stolem) na psaní, čtení, jídlo etc. Uspořádání jsou dvě čtyřky, jedna dvojka vedle sebe, dvě dvojky naproti sobě a jedna jednička, od II. tř. je oddělena I. tř. prosklenou stěnou bez dveří a často se stává, že se tam usazují i lidé bez jízdenky na I. tř., ale i tak skvělé cestování.10.03.08 - 21:32
854.217-7ad Paolo3: Myslím, že jízda Regionovou se výše zmíněným nevyrovná nikde, přeci jen např. 4 nápravy, myslím, že větší hmotnost, ale třeba i rychlost činí z hyder a kvater luxusnější vozidlo, ale místo 810 Regionově tleskám, protože tam, kde dnes jezdí 810, tam bude Regionova skutečně revoluční změnou a chápu, že hydry a kvatra by se dala použít vhodněji než sólo na krátkých osobních vlacích.09.03.08 - 13:23