Komentáře uživatele "Martin Válek":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
Ge 4/4 III 652 RhB | Ne, hytlák. Sběrač má pro rozložení odběru proudu. Používá se u dlouhých souprav, když je potřeba topit. | 26.02.14 - 17:00 |
ABe 4/16 Nr. 3103 RhB | V zásadě dá. | 26.01.14 - 19:32 |
363.518-2 | Když už jsme se dostali až k Trháku. Určitě někdo ví, jaká je to stanice? http://www.youtube.com/watch?v=iWss2UGuLSI | 23.01.14 - 21:15 |
ABe 8/12 Nr. 3511 RhB | Ten "tříčlánkovej prcek" má trvalý výkon cca 2 300 kW, max. tažnou sílu 260 kN a hnaných osm z dvanácti náprav. | 26.12.13 - 22:11 |
Nové Spojení | To já bych řekl, že to bude trochu severněji:-) Věž kostela sv. Mikuláše? | 15.08.13 - 19:39 |
754.058-6 | Náhradní souprava jela snad už z České Kubice/Furth im Wald. Myslím že to bylo tak, že Ex 350 už ráno přes 171 neprojel. Proto byla vyslána z Plzně náhradní souprava do České Kubice. Na hranicích potom došlo k výměně souprav mezi Ex 350 (tou náhradní, která je na fotce) a Ex 357 (která se vracela zpět do Německa). | 06.08.13 - 16:47 |
451.019-4 + 451.020-2 | Stoupa, Petr Tylšar: je to přesně tak. Po povodni 1845 se upravoval projekt pražského úseku a niveleta se zvyšovala o cca 5-6 stop (1,6-1,9 m). Trasovací práce dráhy Praha - Podmokly vedl Jan Perner. viz 150 let dráhy Praha - Drážďany, Nadatur 2001 | 06.06.13 - 19:19 |
ABe 8/12 RhB 3514 | Týnec: v tomto případě se jedná o přeložku, která byla vybudována ve 30. letech kvůli nebezpečí lavin. Původní trať vedla v podstatě přímo a kopírovala silnici. | 30.04.13 - 19:27 |
740.816 + 740.649 | Přesně tak, souvisí to s těžbou uhlí. http://www.asb.sk/?article_print=3481 Nejlépe je možno si to představit podle letecké fotky v článku uveřejněné. Jinak ten mostek bude tento: 48.7477N,18.572595E A ještě má Tomáš špatně uvedený úsek. Vlak jede z Nováků do Koše. Čmelák je vlakový, dvojče 740 postrkové. | 28.04.13 - 17:19 |
740.816 + 740.649 | Chary, Andrew33: chyba je v neaktuální mapě. Nyní tam je přeložka. | 28.04.13 - 16:10 |