Fotka | Zpráva | Datum |
1216.2xx ÖBB | Astartoth: Co je na tom mostu úžasného? Původní konstrukce je obetonovaná, protože už se před lety začala rozpadat a ještě pár let a rozpadne se úplně, takže čím dřív zmizí, jen dobře. Podobné smýšlení zapříčinilo nynější stav, nové nádraží už mohlo dávno stát, hezké, vzdušné bez "kadrmanova pomníku": http://www.usti-chocen.cz/prujezd-zeleznicnim-uzlem-usti-nad-orlici-prezentacni-video-dvd | 23.05.12 - 18:43 |
1216.2xx ÖBB | Neokoukané, protože prosekali až letos. | 23.05.12 - 12:49 |
350.007-1 | Pěkné, ale asi by to chtěl srovnat podle podpěr TV než podle lokomotivy, která je už v převýšení. | 28.02.12 - 13:41 |
380.010-9 + 380.019-0 | Pěkné, foto jak do reklamního letáku Škody Plzeň. Náhoda nebo Photoshop?:-) | 14.02.12 - 20:28 |
350.002-2 + 350.006-3 | Pěkné, krásně čisté loko bez loga, to až teď si tam dávají logo, aby všichni věděli, který že to dopravce má nejšpinavější lokomotivy ze všech.:-) | 14.01.12 - 19:00 |
162.014-5 | Už má 162.014 na boku ukradenou tabulku zpět? Pokud mám správné informace, tak ji ČD od policie již obržela. | 22.11.11 - 19:27 |
861.001-6 | Jednotka jede do kopce, ale vypadá, jak když jede z kopce, je opravdu nějak nezvykle zalomená... Jinak zubačka je v projektu přeložky hlavní tratě samozřejmě řešena a bude vedena dolu po stávajícím tělese dvoukolejky k přeloženému koridoru. | 11.11.11 - 18:09 |
130.031-8 | topič: Tak ešus samozřejmě ne, ale 130 by byla ok. Ale uznávám, že ešus by tam nevypadal dobře, ale to je prostě provoz. | 03.11.11 - 17:25 |
130.031-8 | Jo, to dřív to musel fotograf trefit přesně a ne "spoléhat" na sekvenci... takhle to pak dopadá. | 03.11.11 - 15:56 |
162.115-0 | Lepší decentní čelo než nevkusně olemovaná okna a nárazníky, i když tedy cedule 162.XXX na čele by tomu slušela, to je fakt. Foto je nějako neostré, hlavně tedy celá pravá část | 30.10.11 - 13:06 |