..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Nádražák":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1116.165-0Lampik: A mě se právě ten stín na vozech líbí - nádherně tam z té tmy vyniká naleštěnej taurus. U mě jednoznačně za plnej počet21.07.09 - 20:53
831.183-9bazala68: Na 291 jezdí 831čky na večerních a nočních spojích i dnes. Jinak parádní fotečka04.07.09 - 20:16
751.141-3Pavloš, T435: Sloupy jsou fungl nový, takhle vypadá většina novejch betonovejch sloupů. Tento úsek tratě na rekonstrukci čeká, ale nebude dlouho. V současnosti se dokončuje reko Šumeprk - Bludov01.06.09 - 14:13
151.019-7MS: Jednak oblouk a jednak celkový zastaralý a dezolátní stav trati03.02.09 - 23:56
151.019-7MS: Tady by měla byt traťovka 80 nebo 85 km/h pokud se nepletu, takže lidi z oken žádnej problém ;)03.02.09 - 23:34
151.018-9miker: Potvrzuji. Nejen svým dojmem, ikdyž vím, že je těžké rozpoznat ten 10ti km rozdíl, ale především několikerým měřením mi už párkrát taky vyšla rychlost na 150 km/h. To ale především u IC/EC souoprav, kde byly nejhoršími vozy Bee neRIC - čili taky na 140 km/h, ovšem modernizované. Při současném katastrofickém stavu vozovéhu parku bych se vůbec nedivil, že vyšlo neoficiální nařízení pro zvýšení rychlosti. Já obecně nejsem proti. Těch 10km/h mi zase nepřijde tolik. Podle mě jsou ty maximální rychlosti stejně docela předimenzované a těch 150 to snese

Co se týče vozů B na vlacích vyšší kvality, rozhodně to není jen případ vlaků EC. Hutník, Ostravan, Perner, či Beskyd jezdí poslední dobou pravidelně někdy i bez jediného vozu Bpee nebo Bee neRIC. Takže nic neobvyklého.

Jinak fotečka hezká, přes Brandýs jezdím téměř každým den. O to více mě potěšila =). A co se řazení tohoto vlaku týče, opravdu to sedí na EC šrot 142 Odra.
14.10.08 - 22:11
211.001O větším komfortu 471 oproti Pendolínu se podle mě nedá diskutovat. V těch sedačkách se sedí úplně jinak a hlavně jak již bylo řečeno, místa za nohy je zde téměř na rozdávání, což se u "SC" nějak opomělo. Dalším plusem je možnost "vyhlídkových jízd" z horních pater soupravy. Je to zase trochu o něčem jiném než jézda v klasické výšce nad zemí. Já jsem si 471čkou projel CELOU trasu Zábřeh - Bohumín a jak nesnáším couráky, tak v téhle soupravě mi to skoro ani nepřišlo. Rozjezdy rychlé a tiché, brzdění tiché a hlavně klidné, takže nějaké vykopnutí ze sedačky při dobrzdění jak je tomu zvykem u klasických souprav se zde nekonalo. Jen víc těchto jednotek. A pro ty kteří tvrdí, že tyto jedntoky nejsou pro dálkovou dopravu - od příštího GVD se protahuje tento spoj do Zábřeha místo z Bohumína již z Mostů u Jablunkova. Zpět bude končit opět v Bohumíně.21.07.08 - 18:46