..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "DÉMON":

  1 2 3 4 5 6 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
EN57-2053třeba tramvaj je taky vlak...defacto se dá říci že vše co se může pohybovat po kolejích může splňovat naplnění definice pojmu vlak :-) zásada: svěšená skupina vozidel krom nezavěšeného postrku, či solo HV, jež má přidělenu trasu v JŘ.14.04.09 - 21:11
754.081-8to Orsy: Kdybys nechal soupravu popojet tak už z čela vlaku nemáš nic :-) Takhle je tam akorát. To návěstidlo tam bohužel v jisté kolizi je, ale patří do drážního vybavení, takže to tak zle nevidím. Jinak ta hora doslova jak Fuji, fakt krása...14.04.09 - 9:11
749.008-9 + 749.170-7to JTB: ty fotky co tam ukazuješ jsou na "pražácích" (rychlících TA-PHA) a mám dojem že i za té doby patřila 008 pod DKV Praha08.04.09 - 21:27
754.031-3Tak tomuhle se říká dokonalé ostré :-) Ps: vhodně orámováno betonovým můstkem...03.04.09 - 18:26
440.801-9to M.Grill- Trochu mi to připomnělo doby, kdy se za každou cenu kapotovaly parní lokomotivy, než se přišlo na to, že ono to s tím odporem vzduchu při vysoké hmotnosti souprav kolejových vozidel není tak horké (v tehdejší době těžkých vlaků rozhodně). Stejný odpor vzduchu působí třeba na silniční kamion, jenže hmotnost soupravy drážní a její výkon je trochu někde jinde (několikanásobně). Vliv dozajista je, jenže do určitých rychlostí se nevyplatí zabývat se jím, vzhledem k částkám kterou tyto úpravy stojí. Trend je dnes samozřejmě jinde, je více a více lehkých vozů, kde odpor vzduchu činí tedy celkově větší podíl jízdního odporu, přesto je pořád nesmyslné zabývat se aerodinamikou a dosazovat zbytečně drahá čela vozů a jiné prvky (viz. vozy 814 např.).22.03.09 - 10:24
749.162-4Myslím, že fotku z podobného místa jsem tu od vás již viděl. Tahle je o trochu lepší v odstínech zelené věrohodnější. Bohužel se to trochu nevydařilo s tím stínem u druhého vozu.23.02.09 - 16:29
150.225-1Přesně tak, dokonce i sama návěst se nazývá Obsazené hnací vozidlo :-)02.02.09 - 12:16
749.006-3to Honza-loko: na lyže přeci (jede z Tanvaldu :-)01.02.09 - 20:19
814.215-0Tady máte důvod. Mám dokonce pocit že podobně ta regionova vypadá i z druhý strany (pospojované z jiné soupravy po nehodě) http://www.neznamsebe814.estranky.cz/fotoalbum/nehody-regionov30.01.09 - 18:51
714.212-8Docela by mě zajímalo, jestli se v praxi využívá i ekonomičtější ježdění na jeden motor??? V tom případě by to pak vůbec nemělo být zas tak špatné (v rámci toho, že se 60 tun veze zbytečně:-). Neví někdo?20.01.09 - 20:00