Fotka | Zpráva | Datum |
EN57-2053 | třeba tramvaj je taky vlak...defacto se dá říci že vše co se může pohybovat po kolejích může splňovat naplnění definice pojmu vlak :-) zásada: svěšená skupina vozidel krom nezavěšeného postrku, či solo HV, jež má přidělenu trasu v JŘ. | 14.04.09 - 21:11 |
754.081-8 | to Orsy: Kdybys nechal soupravu popojet tak už z čela vlaku nemáš nic :-) Takhle je tam akorát. To návěstidlo tam bohužel v jisté kolizi je, ale patří do drážního vybavení, takže to tak zle nevidím. Jinak ta hora doslova jak Fuji, fakt krása... | 14.04.09 - 9:11 |
749.008-9 + 749.170-7 | to JTB: ty fotky co tam ukazuješ jsou na "pražácích" (rychlících TA-PHA) a mám dojem že i za té doby patřila 008 pod DKV Praha | 08.04.09 - 21:27 |
754.031-3 | Tak tomuhle se říká dokonalé ostré :-) Ps: vhodně orámováno betonovým můstkem... | 03.04.09 - 18:26 |
440.801-9 | to M.Grill- Trochu mi to připomnělo doby, kdy se za každou cenu kapotovaly parní lokomotivy, než se přišlo na to, že ono to s tím odporem vzduchu při vysoké hmotnosti souprav kolejových vozidel není tak horké (v tehdejší době těžkých vlaků rozhodně). Stejný odpor vzduchu působí třeba na silniční kamion, jenže hmotnost soupravy drážní a její výkon je trochu někde jinde (několikanásobně). Vliv dozajista je, jenže do určitých rychlostí se nevyplatí zabývat se jím, vzhledem k částkám kterou tyto úpravy stojí. Trend je dnes samozřejmě jinde, je více a více lehkých vozů, kde odpor vzduchu činí tedy celkově větší podíl jízdního odporu, přesto je pořád nesmyslné zabývat se aerodinamikou a dosazovat zbytečně drahá čela vozů a jiné prvky (viz. vozy 814 např.). | 22.03.09 - 10:24 |
749.162-4 | Myslím, že fotku z podobného místa jsem tu od vás již viděl. Tahle je o trochu lepší v odstínech zelené věrohodnější. Bohužel se to trochu nevydařilo s tím stínem u druhého vozu. | 23.02.09 - 16:29 |
150.225-1 | Přesně tak, dokonce i sama návěst se nazývá Obsazené hnací vozidlo :-) | 02.02.09 - 12:16 |
749.006-3 | to Honza-loko: na lyže přeci (jede z Tanvaldu :-) | 01.02.09 - 20:19 |
814.215-0 | Tady máte důvod. Mám dokonce pocit že podobně ta regionova vypadá i z druhý strany (pospojované z jiné soupravy po nehodě) http://www.neznamsebe814.estranky.cz/fotoalbum/nehody-regionov | 30.01.09 - 18:51 |
714.212-8 | Docela by mě zajímalo, jestli se v praxi využívá i ekonomičtější ježdění na jeden motor??? V tom případě by to pak vůbec nemělo být zas tak špatné (v rámci toho, že se 60 tun veze zbytečně:-). Neví někdo? | 20.01.09 - 20:00 |