..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kvajda":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
33-248ad BBvK: Souhlasím, záleželo na strojní četě, ale opravdu by čest nedovolila četě vyjet na trať s takovou mašinou. V rodině máme starého fíru, co na párách něco odjezdil, ten se při pohledu na fotku úplně zhrozil, k tomu není co dodat...14.06.21 - 12:51
33-248Tak špinavou mašinu jsem ještě neviděl, co si pamatuji parní provoz, tak všechny mašiny u nás vypadaly jako by právě vyjely z fabriky.13.06.21 - 11:50
742Mňau, tak už něco pojede?04.04.21 - 15:58
163.072-2Ty stožáry mají stupačky, ale nevím, jestli začínají 2 m od země nebo jsou výš. Ale autorovi všechna čest, ne každý by měl odvahu vylézt až na vršek pod samou lampu.15.04.20 - 18:45
ES 499.1001Podle vagonů ano.18.10.18 - 9:51
T 499.0002No když má nový motor,tak je to asi zbytečné,ne? VÚŽ si Kyklopa vypiplal k obrazu svému.Věřím,že Kyklop bude ještě dlouho jezdit v čele vlaku bez pomoci něčeho jiného.09.10.18 - 15:29
475.179Podle znaku Děčína na krytu kompresoru je to Děčínská šlechtična,jiná šlechtična tohle nemá.Jinak fotka 5*.29.04.18 - 16:32
DB 180.015-0V Lovosicích kvůli tomu postavili terminál, ale dlouho v provozu nebyl...15.05.17 - 17:51
742.173-8 + 742.083-9Měl by to být podle informací v Parostroji.Dva vozy tohoto rozměru vlastnil podnik - Energovod - Praha a Bratislava, dnes oba vozy v majetku ITB Prag, s.r.o.25.02.17 - 14:52
Dva hlídkující svištiTo zvlnění kolejí je skutečné nebo jen optický klam?31.12.16 - 16:48