..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "malard":

  1 ... 8 9 10 11 12 ... 15      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
230.087-9 + 230.089-5Tento den bohužel ne. :/ Ale v létě s ním byl konflikt ale vyhráli jsme. Stačilo říct, ať zavolá policii, že to vyřešíme s ní (my dle zákona nic neporušovali). Ale hádka slušná, má i stejně tupého syna. :D12.11.14 - 21:18
754.048-7 + 440.010-7Jedná se o napěťovou výluku, která byla od 11. září do 18. zaří. Výluka byla pouze v ŽST Pardubice-Rosice nad Labem.19.09.14 - 17:43
749.121-0Pěkné. My na 1242 nečekali, protože se rapidně zhoršilo počasí. :)21.05.14 - 17:45
771.137-7 + 230.102-6 + 230.103-4Vážený Gutkaisi (749102). Žádná retuš, jak jsi říkal ty (upozorňovadla a keř) zde provedena NEBYLA! Retušovali se pouze smítka a mušky v obloze a asi 1/2 části izolátoru PV. Zdrž se, prosím, příště bl*bých komentářů a nesnaž si něco dokazovat. To, že jsi nás viděl jak tam něco retušujem (právě ty smítka a půlka izolátoru) a koukal do cizího počítače, co tam kdo dělá - to tě vůbec nemusí zajímat.28.04.14 - 19:48
749.265-5A.N. koukám, že nevíte jak to dnes je. Já s kolegou jsme zkoušeli pár lokomotiv "vytunit", například 750.050 nebo 754.045, ale z depa Vás tam opravdu nepustí bez vstupu do kolejiště. V Trutnově po nás dokonce chtěli školení ohledně chem. prostředků. Takže než tu někoho začnete osočovat, že je šotouš a neumí nic jiného, tak si prosím alespoň zjistěte o co se ten člověk snažil a co je dnes na takovou práci třeba. Děkuji.31.03.14 - 18:32
844.031-5No nevím tedy, ale údržba panterů se musí dělat v HK. Zároveň tam probíhá zbrojení 750.7(754) a 854. Info o tom, že se pardubické depo má rušit mám z depa a je možné že se podařilo usmlouvat aby 844 mohly vozit lidi i na trase kam jezdí do depa.13.02.14 - 22:57
844.031-5Rameno se "láme" v Hlinsku, protože jsou koupeny pouze pro Pardubický kraj (původně snad pro Ústecký?). Jsou nakupovány z peněz EU a proto tam je smlouva, že můžou pouze na podepsané tratě. To stejné například přažské 471.076/7/8/9 - ty mouhou jen na Benešov. Hala v Pardubicích je dostatečně dlouhá, potřebné vybavení je tam také, dokonce pro údržbu vozů lepší jak ČT (dle slov dílenského). Jenže vedení ČD rozhodlo že se pardubické depo zruší. A proto jednotky jezdí až do Hradce.13.02.14 - 15:12
831.105-2Regiojet mimo 162.112 také nemá na čele sedmimístné označení. A dráhy krádeže "čísel" taky neřeší. Jestli ten požadavek již nebyl zrušen a nestačí pouze dvanáctimístné na boku.13.02.14 - 15:05
183.006-6Mne trochu příjde, že to padá doleva. Ale nevím, třeba se pletu.03.02.14 - 18:51
363.015-9Pokud myslíte čísla, tak ty již naštěstí zase má. :)22.12.13 - 19:49