Fotka | Zpráva | Datum |
914.071-6 | Martin Grill: To vyplynulo dobře. Když se něco dělá, tak by se to mohlo udělat pořádně s výhledem do budoucna. Třeba by se pak zase trať dala využít pro pár nákladů, mohly by jezdit delší soupravy aniž by nejely do kopců krokem. Opava - Ostrava se taky udělala na obou frontách. To jsou ale jenom odbočky. Hlavní je zkrátit jízdní dobu; zvýšit traťovou rychlost. Klidně to přijmu i bez drátů. Stejně řešíme zbytečnosti, protože se to dělat nebude. | 03.07.11 - 22:19 |
475.179 | Sedím ve třetím voze, byla to pěkná akce. :) Fotka se mi moc líbí, tak jako se mi líbila ta auta na louce, odkud je to foceno. :) | 03.07.11 - 20:37 |
914.071-6 | Martin Grill: Proč bych měl být zelenej? Je to jeden z argumentů, kterej jsem použil a je pro mě až na okraji zájmu. Na popředí zájmu je změna poměrů např. Brno - Jihlava autem 0:55, busem 1:10, vlakem 1:58. Ta trať už žije jenom pro studenty, zaměstnance a výletníky. Těméř nikdo běžně precující do toho vlaku nesedne a to je pro mě zásadní nedostatek, protože fandím železnici v každé situaci. Jestli už se výrazně zmodernizovaná trať s normální rychlostí a ne 60 km/h zadrátuje nechám na kompetentních. Mně šlo o výkon, Usain Bolt by ten rychlík na 240ce v každém větším kopci předběhl s otevřenými novinami. Takže sečteno, jde mi o efektivitu té tratě a je mi jedno jestli s drátama nebo bez, není třeba vytrhnout z příspěvku jedno slovo a o něm tady kázat, sice pravdy, ale já je znám taky. | 03.07.11 - 20:33 |
914.071-6 | Martin Grill: To asi jenom pokud by zmíněné přeložky smazaly např. stoupání ze Zastávky u Brna do Rapotic, kde brejláček v letní sezóně ověnčený 6 vozy "letí" rychlostí 30 km/h. Ekologie jenom plesá, a to hlavně taky v úseku ze Střelic do Brna, kde jede 1 vlak za 10 minut. Mimo tyhle detajly souhlasím, že by postačila mnoho a mnoho let slibovaná modernizace (která ale měla jít podle plánů v ruce s elektrifikací). Nějak prostě nechápu ty elektrifikace do Šumperka apod. dokonce s plány na pokračování do Hanušovic, Jeseníku atd. Teoreticky jižní spojka našeho státu a nedá se po ní nikam dostat, pokud nemáte na přepravu celý den. | 02.07.11 - 18:22 |
914.071-6 | Líbí se mi, jak je v Čechách všude elektrika i na lokálkách, kde jsou na přejezdech u hlavních silnic jen kříže a stopka. :D To my budem čekat na 240ce na slíbenou elektriku ještě 5 až 5 tisíc let. :) Fotka je velice líbivá. | 02.07.11 - 11:02 |
749.252-3 | Mně se ta trať podle mapy tuze líbí a někdy bych se zajel podívat a věřím že i víc lidí. Turistický potenciál je tam velký. Jenže se tam nedá dostat za den. A to už z relativně blízkých končin třeba 150 km. | 09.06.11 - 11:49 |
750.703-1 | Je mi celkem jedno, kolik toho denně najezdí, ale ony brejláče tahají na 240ce až 6 vagonů ve stoupání o délce 9 km a sklonu 26 promilí do Rapotic a pokud se Vám poštěstí hlavně v létě jet tak dlouhou soupravou, tak ten vlak do Rapotic vjíždí rychlostí 20 km/h. Moc nechápu, že se výkonnější stroje dají na takové pseudorychlíky. | 13.04.11 - 10:09 |
750.701-5 | Fotka se mi hodně líbí, jenom jsem nečekal, že ty nové akvizice nasadí na dvouvozové soupravy. To se teda vyplatilo. Barevné řešení té soupravy tak 3+ no, lepší hodnocení to asi nebude. | 18.01.11 - 20:29 |
T 679.1 | Aha, to je pana Šemory. Jeho trať hraju velmi často. Vydařený kousek. | 30.10.10 - 22:25 |
754.018-0 | Caramba 7 vozů, to si holka pěkně mákla ze Zastávky 9 kilometrů 26-ti promilí do Rapotic. To vjížděla do Rapotic tak 20 km/h. :o) Na 240ce je 7 vozů maximum pro jednu mašinku. | 05.07.10 - 23:59 |