..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stoupa":

  1 ... 369 370 371 372 373 ... 381      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 679.1529na Sázavě (tedy Braník - Čerčany) jsem zažil lecos, asi největší gól nekdy v 1. 1/2 70. let byl odklon Vindobony ....
ale Sergej nikdy. Zpětně si maně vzpomínám i na T 435 na "patráku" - to na tom byl čtyřkolák, nebo 524.1 líp ..

Sergeje jsem v lásce nechoval - kam přišel, zmizely štokry (pardon v JČ Bugatky). Až krásný model od Guetzolda ...

Jinak, říkalo se, že krom elektrifikace je vytlačila dvojčata 742 - údajně menší spotřeba paliva (levnější) na stejnou zátěž a nepochybně menší devastace svršku. Může to někdo potvrdit či vyvrátit? Platí to i pro dvojče "T 478.2 a nebo 3" v dnešní podobě"?
22.06.07 - 13:01
T 679.1529Joj, to je zajímavá sestava!

Pater jsem si v mládí užil dost na Pacifiku i kolem Berounky, ale nikdy ne za sergejem!
22.06.07 - 12:10
754.023-0ad neopomenutelá účast páně Eifela na výstavbě původního mostu:

Z análů vyplývá, že:

- pan Eifel se zabýval příhradovými konstrukcemi
- pan Eifel navštívil v období před vznikem inkriminovaného mostu C.& K mocnářství
22.06.07 - 11:54
810.346-7No to je poučné foto! Tráva posečená, kolej odplevelená, vozidla (téměř) umytá ... Co bych tak mohl objektivně vytknout, sakra ... Jó, šiknul by se nějaký "drážní artefakt" - skloník, rychlostník, kilo/hektometrovník, o návěstidlech nemluvě ...
Pane topiči, pochvala za úklid drážního tělesa a jeho okolí (ale s tím autogenem jste toho nemusel tolik upálit ....)


Hezkeé, fajn (bůra dám až z domova za odborné asistence 9tiletého ředitele zeměkoule)
22.06.07 - 11:49
486.007 + 498.022... to se mi to hezky kecá, když jsem tam nebyl ...

Podnět: Využít obdobné akce a zpracovat materiál, který porovná chování obdobného vlaku (zátěže) na vybraných ucelených úsecích v různých trakcích. (Spotřeby, provozní režimy, i ty rychlosti, jízdní doby ...). Nevím, zda něco takového je veřejně přístupné z dávného minula, ale takový pamfletek by mohl mít svou technicko-historickou hodnotu.

Že by podnět pro ročníkovou práci?
22.06.07 - 8:39
486.007 + 498.022... a přišel jsem o řeč,.... parrááda!21.06.07 - 22:38
486.007 + 498.022pro Topič:

a jak to jelo "do kopce" z Tišnova na ŽĎár? (Větší stoupání jinde na trase nepředpokládám)
21.06.07 - 7:58
1116.253-8k zaza a "rušení zabezpečovačky asynchrony"

.. již jako malý chalpeček (jinoch na SPŠE 1972 -76) jsem byl učen, že v elektronické regulaci asynchronních motorů je naše štěstí a budoucnost ...
(pro pohony obecně a trakci zejména)
Že by to snad kapitánům našich drah někdo zamlčel ?!?

Maně si ještě vzpomínám na "indukční ovlivňování" kolem elny Chvaletice. Modulace na 50 Hz byla dle Nedostižného vzoru, kupodivu se nemusela měnit frekvence energetické sítě ...
20.06.07 - 23:17
486.007 + 498.022ad p. Janeba a všichni, kdo nekoukají jen na estetický dojem,(který je za 5):

Historická data (před 1970) se shánějí jen těžko. Páry (kupodivu ani ty muzejní) nemají "elektrofonickou registraci provozních parametrů.

Zajímalo by mně, "jak to jelo":

Zátěž, spotřeby, rychlosti, plnění - no prostě provozní "record". Je to někdo schopen dát dohromady? Je někdo schopen/ochoten to dát programově dohromady při příští jízdě?

(Vždyť lze snad dnes porovnat, že 434.2 odveze vlak do Čerčan za těchhle parametrů, zatímco Bardotka za oněchhle parametrů ...)
20.06.07 - 22:57
423.009Waůůů! Ať se kácí, jak se kácí, oku i duši lahodí. (až na vegetaci na drážním tělese

k p. Bazalovi68:

... eště mám doma Flexaretu ...
20.06.07 - 22:48