..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ythomas_ct":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 22      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
BB 67400Pěkná fotka, úplně se mi vybavilo předloňské léto, kdy jsem se tam byl podívat. Pravda je, že Marseille vypadá lépe takhle zdálky než zblízka. Ale projížďka vlakem po riviéře přes Nice do Monaka nemá chybu... ;-)21.06.16 - 20:07
383.001-5Ad Pavel Dvořák:
ČD Cargo vectrony kupuje, ČD si je pronajmou.
Počkejte, počkejte. To nemůžete o ČD jen takhle klidně napsat, že si pronajmou zrovna Vectrony. To by totiž smrdělo tím, že výběrové řízení vypsané ČD na pronájem vícesystémových lokomotiv pro rychlost 200 km/h je "šité na míru" (v některých diskusích velmi oblíbené sousloví) Vectronu, což sice shodou vícero okolností je, ale nevím, jestli se to může říkat... :-)
02.06.16 - 9:23
R+MgPerfektní, mně se to moc líbí! Jedna z mála fotek tady, která krom svých estetických (šoto)kvalit taky opravdu zachycuje železniční techniku... ;-)23.05.16 - 20:50
102.001Ad Keprt:
...to se měří odpor té šroubovky, nebo je tam hydraulický element, nebo jsem úplně mimo?
Tipuji, že c) je správně. Viděl bych to na tenzometrický siloměrný prvek... ;-)
18.05.16 - 22:19
102.001Ad str:
Nemci setrili na sroubovce?
A proč myslíte? Tohle jednak vypadá jako siloměrná šroubovka (čekal bych, že za účelem nějakých ověřovacích zkoušek trakční charakteristiky), a tudíž tam bude jen dočasně, a jednak by se (v případě trvalého použití) zrovna použitím siloměrné šroubovky určitě neušetřilo... ;-)
17.05.16 - 17:29
Převlek, kamufláž, maskováníAd Chary:
Ale třeba u ř. 350 se to otáčelo právě z toho důvodu, ne?
Abych pravdu řekl, tak netuším, co k tomu otáčení bratry Slováky vedlo. (Třeba tehdá jenom toužili po tom, aby to na první pohled vypadalo jinak než ř. 150/151. :-)) Ale neprojevuje se náááhodou onen naozaj svojský prístup i v tom, že pokud se zadní sběrač porouchá, tak má ř. 350 při jízdě na přední sběrač omezenou maximální rychlost na 120 km/h? Tuším, že nějaké takové omezení (mmch. právě z důvodu aerodynamických) bylo, ale jestli je to stále aktuální, to nevím...
02.05.16 - 16:46
Převlek, kamufláž, maskováníAd soudce, Chary:
No, já bych za tím tedy žádné podivnosti nehledal a spíš bych čekal, že půjde o zvyk, resp. že DB to tak chtěly. Charyho teorii totiž bourají např. MS vectrony a taurusy, které mají "střídavé sběrače" zásadně umístěné jako vnější, a tudíž obráceně oproti BR 102. V principu jde o to mít ližinu přímo nad otočným bodem podvozku, resp. co nejblíže k němu; a právě lokomotivy se dvěma sběrači na střeše tudíž nechávají (na rozdíl od některých jiných vozidel) pole působnosti poměrně volné. Aerodynamika totiž musí být v cajku tak jako tak... ;-)
02.05.16 - 12:40
1216.234-5Ad stoupa:
Jo. To je u mne 21. stoleti.
To máte na mysli jízdu mezinárodního vlaku rychlostí cca 50 km/h? A v případě, že by zrovna tady jela tahle souprava zrovna tímhle směrem řidičákem napřed, tak zřejmě ještě pomaleji? ;-)
20.04.16 - 8:20
371.005-0Ad Ondřej Fejfar:

A DB může něco pokytnout aby se na vedenín EC s ČD podělila?

DB prakticky nic poskytnout nemůže. Jednak proto, že nic pro vozbu mezi Prahou a Drážďany (Berlínem, Hamburkem) nemá (anebo snad víte o nějaké německé řadě, která umí 3 kV i 15 kV a má Vmax 200 km/h, nebo alespoň 160 km/h?), a druhak proto, že od nového grafikonu nebude v Drážďanech na přepřah čas. Proto taky DB chtějí ř. 380 pro celou trasu do Hamburku...
05.03.16 - 17:36
386.018-6Ad JiP:
Co je to tam za rychlostniky?
A nepřijde Vám divné, že tenhle "horní rychlostník" povoluje nižší rychlost, než ten standardní? Ono je to tím, že nad tímhle "horním rychlostníkem" je ta "šikmá žlutá fošna" (znalci jistě doplní název návěsti), a tudíž ono rychlostní omezení platí pro vlaky, ve kterých jsou řazeny vyjmenované druhy vozidel. Myslím, že v tomhle případě (tj. cca Golčův Jeníkov až Mělník) jde o prázdné vozy pro přepravu automobilů, které v těchto místech rády opouštěly kontakt s kolejnicemi. Mimo v principu ne zrovna nejlepší koncepce těchto vozů je na vině i ne zrovna nejlepší stav svršku v inkriminovaném úseku...
29.11.15 - 12:40