..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ythomas_ct":

  1 2 3 4 5 6 ... 22      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1116.040 + 1116.182Ad zirecek, JirkaŠ:
...proč je nutná dvojička moderních výkonných lokomotiv?
...stoupání na Arlbergbahn dosahuje dle Wikipedie až 31 promile...hmotnost vlaku nějakých 850 tun...

Hle, JirkaŠ dával v úterý odpoledne pozor! :-) Je to přesně tak; výkon sám o sobě je nám k ničemu, když nemáme tažnou sílu, resp. adhezi. Kdybychom uvažovali 30 promilí a 850 tun, tak jenom odpor ze sklonu dělá 250 kN, což by mimochodem měla být Dauerzugkraft pro typ ES64U2. No a když k tomu přihodíme nějaký vozidlový odpor a třeba i nějaké oblouky, tak se můžeme celkem bez problémů dostat např. na 280 kN tažné síly. No a na to už 6,4 MW jednak stačí tak nanejvýš do 80 km/h, ale zejména k tomu ty megawatty potřebují při hmotnosti lokomotivy 86 t součinitel adheze minimálně 0,33, což třeba také v podzimním alpském údolí nemusí být k dispozici... ;-)
25.11.16 - 21:42
Re 460.066-4Ad stoupa:
Lok 2000 skutecne psala kdysi historii...
Podvozky téhle lokomotivy jsou asi ty nejvymazlenější lokomotivní podvozky, které znám. A např. od Nového roku se to nezanedbatelně projeví i ve švýcarských poplatcích za dopravní cestu; blíže viz např. NŽT 5/2016... ;-)
21.10.16 - 21:09
Re 460.066-4Pěkné! Jóóó, Lok2000, to jsou mašinky... :-)20.10.16 - 13:04
744.001-9Jaká obluda? Lokomotiva v designu CZ LOKO, přece! ;-) Náhodou, po kolika letech že je toto opravdu nová motorová lokomotiva vyvinutá a vyrobená v ČR? Připomínám, že 744.001 pochází z roku 2012...

A nová - "TéeSÍčková" - verze 744.101 je zase "o trochu" jiná: http://www.k-report.net/discus/obrazky/14/14/1151414.jpg
13.10.16 - 12:51
SŽ-D-D-D-CAd Daniel Rohlíček, JvS:
Jsou ty koleje opravdu tak křivé...
...než „ohnout“ koridorovou trať kvůli pár...

Vaše problémy bych chtěl mít. :-) Kolik je poloměr těch oblouků, kterýma jednotlivý koleje uhejbaj? Cirka 10 kilometrů? To ve 160 km/h pomalu ani nepostřehnete... ;-)

Jinak fotka parádní; dokonce i použitelná k názornému vysvětlení pojmu "klikatost troleje"... ;-)
18.09.16 - 16:34
522351Ad Daniel Rohlíček:
Odkud je to foceno?
Z představku vozu na začátku vlaku, na který lokomotiva právě najížděla...

Ad Baguvix:
Ani mi nepřijde, že by se jednalo o historickou fotku vzhledem k tomu, že je 2 roky stará.
Neříkám, že fotka je z hlediska provedení na výši; nicméně po obsahové stránce je stejná jako naprostá většina fotek v této galerii - "je na ní vláček". Zbytek Vám odpověděl BBvK. Nebo chcete říct, že kdybych se ukliknul a namísto 2014 tam napsal rok 2004, tak zcela zásadně změníte názor na stejnou fotku? ;-)
11.09.16 - 9:56
914.172-2Pěkné! Vybavil jsem si toto: https://www.youtube.com/watch?v=AUitXnAdJ08 :-)29.07.16 - 15:59
T 47.021...ten fíra je mi nějakej povědomej... :-)14.07.16 - 8:20
383.001-5Ad Woky:
A co na té fotce nasvědčuje tomu, že by byla lokomotiva registrovaná v Německu? Obávám se, že vůbec nic.
Však ale také nepíšu, že lokomotiva JE registrována v Německu; to by na ní asi nebylo napsáno to "CZ-ČDC se spoustou čísel". Já jsem psal, že původně zamýšlený zákazník BY (zřejmě) MĚL lokomotivu registrovanou v Německu. A obávat se můžete, ale podívejte se na tu (zatím silně proškrtanou) tabulku zemí, kam lokomotiva (ne)může zajíždět. Není trochu divné dávat tam na první místo to velké "D" (a "CZ" jenom někam dozadu), když to chci (od počátku) registrovat v "CZ"?
28.06.16 - 13:35
383.001-5Ad Zughaken:
...můžete mi vysvětlit jak by lokomotiva vytažená z nějakého poolu mohla obdržet registraci v ČR a označení 383?
Byť nejsem Chary, tak odpovím. Já si myslím, že nebyla "vytažená z nějakého poolu", ale že lokomotiva, která byla zrovna vyráběna pro "nějaký pool" se operativně prodala ČD-C s tím, že "pool počká". (On asi nebude čekat až tak dlouho, takže s tím možná nemá problém.) A je možné najít určité náznaky, že onen původně zamýšlený zákazník by měl lokomotivu registrovanou v Německu, jak vyplývá např. z této fotky:
http://1gr.cz/fotky/lidovky/16/061/lnorg/PAV63ad83_vec01.JPG
28.06.16 - 11:21