Komentáře uživatele "ythomas_ct":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
102.001 | Ad Ešus: ...vždyť i Twindexx tam má sedadla... A jakej Twindexx? On není Twindexx jako Twindexx. Třeba ten švýcarskej má zřejmě (jak je ve Švajcu běžné) vnitřně bezpariérově průchozí horní patro, tak tam je to něco jiného... http://www.railvolution.net/zm/upload/prvni-twindexx-swiss-express_1_b.jpg ...a vložené vozy německého "ÍCéDvojkového" Twindexxu zase nemá nástupní prostory v dolním podlaží, ale v "mezipatře", takže nad podvozky zase zřejmě nejsou - na rozdíl od NIMu - sedadla... http://www.railvolution.net/railvolution/upload/db-fernverkehr-double-deck-carriages_b.jpg Jinak uspořádání interiéru NIMu si můžete vyzvětšovat třeba tu: http://www.vagonka.cz/galery/1036/t-resource.pdf | 28.01.17 - 22:41 |
102.001 | Ad JiP: Tak toto se Skode, co se designu tyce, povedlo. Mně se to taky moc líbí. Akorát zrovna s designem řídicího vozu bude mít co do činění spíš AUFEER DESIGN: http://www.aufeerdesign.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=120&lang=cz Proc horni patro u nasich Elefantu neni take s prohnutou stenou? Protože u nás běžně používáme obrys pro vozidla G2, zatímco Němci mají DE2, který tam má v příslušných místech patřičné rozšíření... Tady Skoda pouzila, pripadne vyvinula jine podvozky, nebo jsou uplne od jine firmy? Samozřejmě, že jsou tam použity nově vyvinuté podvozky. A vzhledem ke struktuře skupiny ŠKODA bych očekával, že se na jejich vývoji podílelo VÚKV... ;-) | 27.01.17 - 16:32 |
555.0153 | Pěkné! Mimochodem, o stupni interoperability tohoto typu lokomotivy ve své době by se mnohým dnešním strojům mohlo jen zdát... :-) | 22.01.17 - 22:00 |
140.074-6 + 140.045-6 + 193.220-1 | Ad stoupa: nádherný priklad toho, proc by se mela merit spotreba el. energie zejména u techto stroju s odporovou regualcí... A jste si jist, že byste se zrovna na tomhle typu výkonů doměřil (významně) nižších hodnot spotřeby energie u těch bobin v porovnání třeba s vectronem? | 15.01.17 - 21:22 |
365.001-7 | Ad Jiří Navrátil: ...souprava v tuto chvíli úplně zastavila... No vida, a pak že z fotky nejde poznat pohybový stav zachyceného objektu... :-) Ad Rubmgaakutkt: ...to bude asi opačnou orientací těch sekundárních pružin. No a já to právě vidím spíš jako deformaci příčného vypružení v důsledku přebytku převýšení... | 07.01.17 - 0:08 |
754.055-2 | Ad Honzinus: ...proč je to smutné? Protože pokud se bavíme o zájmu o ŽELEZNICI (a nikoliv jen o zájmu o fotografování obecně), tak je ustrnutí u focení vláčků zájmem dosti silně povrchním. (Nebo jenom já žiju mylně v domnění, že pokud má člověk o něco skutečný zájem, tak se snaží zjistit, jak a proč to vlastně funguje.) A je škoda, že dneska nám chybí zájemci o práci strojvedoucího, o konstrukci a vývoj vozidel, o práci v údržbě vozidel atd., přičemž onen "zájem o železnici" lze vysledovat pomalu u každého druhého děcka... | 06.01.17 - 20:35 |
365.001-7 | To je nějaký optický klam, nebo jsou zrovna ty sekundární pružiny na snímku celkem slušně příčně zdeformované? Že by souprava zrovna v onom oblouku stála, nebo jela velmi pomalu? | 06.01.17 - 20:28 |
362.167-9 | Moc pěkné! Jenom ten taurus trochu ruší jinak pěkně ladící soupravu... :-) A taky koukám, že na 100 km od Kolína do České Třebové se sněhové podmínky liší celkem brutálně... | 06.01.17 - 20:25 |
754.055-2 | < OT > Ad Ondřej Fejfar: Podle fotky se zdá že by to mohla bít nadějná fotografka. ...a i v češtině by mohla být autorka v tomto věku dál než někteří zdejší diskutéři. ;-) Tak snad jí železnice a focení vlaků vydrží i v pozdějších letech. Osobně považuji za celkem smutné, když u někoho rozvíjející se zájem u železnici zakrní na pouhé focení vláčků... :-( < /OT > | 05.01.17 - 14:25 |
754.055-2 | Ad Lapil: ...některé slovenské expresy taky nejsou z nejdelších. On vůbec celý provoz na trati z Brezna dál přes Telgárt na východ je dost specifický. Na to, jaký má oblast Slovenského ráje turistický potenciál, mi dva páry REXů denně (alespoň to tak tedy jezdilo v sezóně dva roky zpátky) přijdou takové...slovenské... :-) | 03.01.17 - 20:58 |