..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ythomas_ct":

  1 2 3 4 5 ... 22      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
102.001Ad Ešus:
...vždyť i Twindexx tam má sedadla...
A jakej Twindexx? On není Twindexx jako Twindexx. Třeba ten švýcarskej má zřejmě (jak je ve Švajcu běžné) vnitřně bezpariérově průchozí horní patro, tak tam je to něco jiného...
http://www.railvolution.net/zm/upload/prvni-twindexx-swiss-express_1_b.jpg
...a vložené vozy německého "ÍCéDvojkového" Twindexxu zase nemá nástupní prostory v dolním podlaží, ale v "mezipatře", takže nad podvozky zase zřejmě nejsou - na rozdíl od NIMu - sedadla...
http://www.railvolution.net/railvolution/upload/db-fernverkehr-double-deck-carriages_b.jpg
Jinak uspořádání interiéru NIMu si můžete vyzvětšovat třeba tu:
http://www.vagonka.cz/galery/1036/t-resource.pdf
28.01.17 - 22:41
102.001Ad JiP:

Tak toto se Skode, co se designu tyce, povedlo.
Mně se to taky moc líbí. Akorát zrovna s designem řídicího vozu bude mít co do činění spíš AUFEER DESIGN:
http://www.aufeerdesign.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=120&lang=cz

Proc horni patro u nasich Elefantu neni take s prohnutou stenou?
Protože u nás běžně používáme obrys pro vozidla G2, zatímco Němci mají DE2, který tam má v příslušných místech patřičné rozšíření...

Tady Skoda pouzila, pripadne vyvinula jine podvozky, nebo jsou uplne od jine firmy?
Samozřejmě, že jsou tam použity nově vyvinuté podvozky. A vzhledem ke struktuře skupiny ŠKODA bych očekával, že se na jejich vývoji podílelo VÚKV... ;-)
27.01.17 - 16:32
555.0153Pěkné! Mimochodem, o stupni interoperability tohoto typu lokomotivy ve své době by se mnohým dnešním strojům mohlo jen zdát... :-)22.01.17 - 22:00
140.074-6 + 140.045-6 + 193.220-1Ad stoupa:
nádherný priklad toho, proc by se mela merit spotreba el. energie zejména u techto stroju s odporovou regualcí...
A jste si jist, že byste se zrovna na tomhle typu výkonů doměřil (významně) nižších hodnot spotřeby energie u těch bobin v porovnání třeba s vectronem?
15.01.17 - 21:22
365.001-7Ad Jiří Navrátil:
...souprava v tuto chvíli úplně zastavila...
No vida, a pak že z fotky nejde poznat pohybový stav zachyceného objektu... :-)

Ad Rubmgaakutkt:
...to bude asi opačnou orientací těch sekundárních pružin.
No a já to právě vidím spíš jako deformaci příčného vypružení v důsledku přebytku převýšení...
07.01.17 - 0:08
754.055-2Ad Honzinus:
...proč je to smutné?
Protože pokud se bavíme o zájmu o ŽELEZNICI (a nikoliv jen o zájmu o fotografování obecně), tak je ustrnutí u focení vláčků zájmem dosti silně povrchním. (Nebo jenom já žiju mylně v domnění, že pokud má člověk o něco skutečný zájem, tak se snaží zjistit, jak a proč to vlastně funguje.) A je škoda, že dneska nám chybí zájemci o práci strojvedoucího, o konstrukci a vývoj vozidel, o práci v údržbě vozidel atd., přičemž onen "zájem o železnici" lze vysledovat pomalu u každého druhého děcka...
06.01.17 - 20:35
365.001-7To je nějaký optický klam, nebo jsou zrovna ty sekundární pružiny na snímku celkem slušně příčně zdeformované? Že by souprava zrovna v onom oblouku stála, nebo jela velmi pomalu?06.01.17 - 20:28
362.167-9Moc pěkné! Jenom ten taurus trochu ruší jinak pěkně ladící soupravu... :-)

A taky koukám, že na 100 km od Kolína do České Třebové se sněhové podmínky liší celkem brutálně...
06.01.17 - 20:25
754.055-2< OT >
Ad Ondřej Fejfar:

Podle fotky se zdá že by to mohla bít nadějná fotografka.
...a i v češtině by mohla být autorka v tomto věku dál než někteří zdejší diskutéři. ;-)

Tak snad jí železnice a focení vlaků vydrží i v pozdějších letech.
Osobně považuji za celkem smutné, když u někoho rozvíjející se zájem u železnici zakrní na pouhé focení vláčků... :-(
< /OT >
05.01.17 - 14:25
754.055-2Ad Lapil:
...některé slovenské expresy taky nejsou z nejdelších.
On vůbec celý provoz na trati z Brezna dál přes Telgárt na východ je dost specifický. Na to, jaký má oblast Slovenského ráje turistický potenciál, mi dva páry REXů denně (alespoň to tak tedy jezdilo v sezóně dva roky zpátky) přijdou takové...slovenské... :-)
03.01.17 - 20:58