..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "MIRO":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
820.086-7 + 820.069-3BBvK - něco mi říká, že jsem stál někde poblíž tebe:-) Fotka samozřejmě super.05.01.14 - 21:05
742.151-4 + 742.190-2Dekuji za vysvetleni, myslel jsem si to. Kazdopadne je to moc hezke, dobra prace!14.08.13 - 15:10
742.151-4 + 742.190-2Mám otázku na autora - dopomohl sis něčím na té fotce?? Myslím tím domluvením zastavení vlaku nebo tramvaje a nebo je tramvaj do fotky přidávaná?? Nic proti, jen se ptám, jelikož kousek odtamtud pocházím a vím že chytit vlak a tramvaj dohromady je tam velmi nepravděpodobné a tohle máš v naprostém ideálu. Pokud je to fakt realita, tak gratuluji:-)13.08.13 - 23:37
749.039-4Ve spotřebě se výrazně liší akorát na volnoběžných otáčkách, což zas až tak nikoho nevytrhne.

...no já osobně bych řekl, že volnoběžná spotřeba je v drážním režimu velmi důležitá. Kolik procent motohodin běží ten 750.7 na plný výkon a kolik na volnoběh?? Řekl bych, že zejména v zimě drtivě převažuje ten volnoběh. Něco jiného jsou samozřejmě centrály a podobné záležitosti, které běhají víceméně pořád naplno, ale na dráze bych s tímto tvrzením nesouhlasil. Máte-li někdo možnost, napište nám sem porovnání volnoběžné spotřeby 749 vs. 750.7
V plném výkonu bude spotřeba různých motorů vždycky podobná, vydaná energie bude víceméně úměrná spotřebě.
18.12.11 - 12:57
230.067-1Odhadoval bych - tedy jsem na 99% přesvědčen, že je to kus Pantera.13.11.11 - 8:49
556.0doplnění Mořepetr: Fabie v MB se voskovaly do roku 2007, voskovací tunel tam zůstal dodnes, jen se v něm změnila technologie a lepí se tam ty fólie. Důvod?? - ekologie.14.09.11 - 22:26
753.734-3Rabín: Jasně, souhlasím s tebou, ale dneska to je myslím asi jedno, protože každé elektrické vozidlo má někde na zemi stejně svůj komín... (většinou).
Když jsme u těch Prachovic, nevíte někdo - jezdí to ještě AWT, případně jak často??
24.02.11 - 23:07
753.734-3A proč myslíte, že je to chyba?? 753.7 je myslím relativně moderní lokomotiva a třeba jsou pro tohoto dopravce výhodnější motorové lokomotivy (tratě a vlečky bez drátů)24.02.11 - 17:20
843 + 830.090-7Miroslav Fogl - přesně jak píšete, Doksy - CL jako 6056 a dále do Liberce jako 897.
PROST - vím, ale zatím se skenerem učím a není to vůbec snadný...
14.02.11 - 14:04
843 + 830.090-7Přesně tak, je to pravidelný vlak z doby, kdy bylo něco přestříkané a něco ještě ne. Škoda jen toho jednoho "nového" bixu, byla by to bývala hezčí souprava...12.02.11 - 17:19