Komentáře uživatele "optus":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
810.408-5 | moc povedené :) ad: rozpitá červená - existuje vícenásobná expozice :) | 30.07.15 - 11:53 |
SM 488.0023 + SM 488.0024 | BBVK:díky za doplnění. je pravda, že pro prototypy bývají jiné nátěry - viz ES 499.001, atd... Netušil jsem že prototyp měl tento nátěr. V této chvíli by se tedy slušelo mít vůz 560 001+002 | 17.07.15 - 13:40 |
SM 488.0023 + SM 488.0024 | Lapil: Je to pseudo historický. Do roku 85-86 bylo schéma nátěrů pro el. jednotky ve stejnosměrné trakci polomáčená zelená vespod + krémový vršek, šedá střecha, sběrače v oranži návěstní. Pro střídavou trakci to bylo totéž, ale s červenou. Kdyby namísto červené byla šedá střecha, bylo by to moc pěkné a skutečně historické.... Takto je to spíš podle mého soudu paskvil... :( A ještě něco - jednotky EM 488 (460) a SM 488 (560) měly pantografy 4. Čili ani v tomto není provedení historické... Jeden historický panťák (ř. 460) jezdí v Olomouci a zde je zachycen na osobáku do Horní Lidče. - Toto je původní nátěr... http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=6070&ppuser=7 | 17.07.15 - 12:40 |
99.749 | Technicky v pořádku, ale chtěl bych se zeptat, co tím chtěl "básník říci".... Napadá mě pěkně se tvarující kouř.... | 08.07.15 - 13:26 |
T 466.0 + 433.0 | Topič: Mašiny byly sladěné se soupravou i v Evropě - viz. mašiny a souprvy v Anglii GNR+LNER... To máš pravdu Tomáši :) | 29.06.15 - 18:26 |
T 466.0 + 433.0 | GP: Já myslím, že české mašiny (jejich design) je určitě na úrovni. Ty ameriky co linkoval Topič,jsou obrovské masy železa bez jakékoli elegance. Ano, měly mnohem větší výkon, daný terénem a vzdálenostmi, ale když si dám vedle sebe BIG BOYE ajedničkového Albíka, tak Albík je krásná a elegantní mašina, A když budu srovnávat evropské mašiny, tak třeba německé páry se mi moc nelíbí, a při srovnání designu teřba Pomeranče,Brejláka a Zamráči ve srovnání třeba s V 118 bývalých DR a dalších, tak musím říct, že mio všchny české mašiny přijdou vyváženější a hezčí... Ještě jedno srovnání - Podívej se na design našich řad 150/350, které jsou z počátku 70-tých let a podívej se na design loko OBB ř. 1014 .... Já je vidím dost podobně, ale 1014 se začala vyrábět o dobrých 20 let později... Topič: ještě jsi zapoměl tohoto exota: http://www.american-rails.com/jawn-henry.html Páru s elektrickým přenosem výkonu.... :) | 29.06.15 - 16:47 |
T 466.0 + 433.0 | Josef Chvosta: Není to T 466?, T 444 je mnohem menší ... Resp. T441.1 myslím neexistuje... | 28.06.15 - 13:58 |
498.106 + 475.1142 | Drahoš: Tak to jsem se spletl, protože já byl s tátou na oslavách depa Veselí n.M ale mám dojem že to byl rok 84 nebo 85... A Tam 100% byla 475.1142 ale Albíka si nepamatuji. Tu si vzpomínám při oslavě trati Bratislava-Žilina, kdy jely na přípřeži 104+106 to byl myslím rok 83 | 26.06.15 - 18:43 |
498.106 + 475.1142 | Drahosi neni to oslava 100 let depa Veseli nad Moravou? | 26.06.15 - 16:34 |
U 34.904 + U 45.903 | František Pleskot: Měřeno tvou orezlou 121 z třebovského šroťáku s divně retušovanými světly je toto opravdu šílené :) Možná je to šílené proto, že tomu není co vytknout... Važ příště slova... On Tvůj postoj ke zdejší galerii je asi jasný, když vůj profil vypadá takto: Jméno: František Pleskot Přezdívka: PleskyCZ Osobní charakteristika: Už na tuhle galerii z vysoka seru. | 25.06.15 - 20:44 |