..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "optus":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 59      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.408-5moc povedené :)

ad: rozpitá červená - existuje vícenásobná expozice :)
30.07.15 - 11:53
SM 488.0023 + SM 488.0024BBVK:díky za doplnění. je pravda, že pro prototypy bývají jiné nátěry - viz ES 499.001, atd... Netušil jsem že prototyp měl tento nátěr. V této chvíli by se tedy slušelo mít vůz 560 001+00217.07.15 - 13:40
SM 488.0023 + SM 488.0024Lapil: Je to pseudo historický. Do roku 85-86 bylo schéma nátěrů pro el. jednotky ve stejnosměrné trakci polomáčená zelená vespod + krémový vršek, šedá střecha, sběrače v oranži návěstní. Pro střídavou trakci to bylo totéž, ale s červenou. Kdyby namísto červené byla šedá střecha, bylo by to moc pěkné a skutečně historické.... Takto je to spíš podle mého soudu paskvil... :(
A ještě něco - jednotky EM 488 (460) a SM 488 (560) měly pantografy 4. Čili ani v tomto není provedení historické...

Jeden historický panťák (ř. 460) jezdí v Olomouci a zde je zachycen na osobáku do Horní Lidče. - Toto je původní nátěr...
http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=6070&ppuser=7
17.07.15 - 12:40
99.749Technicky v pořádku, ale chtěl bych se zeptat, co tím chtěl "básník říci".... Napadá mě pěkně se tvarující kouř....08.07.15 - 13:26
T 466.0 + 433.0Topič: Mašiny byly sladěné se soupravou i v Evropě - viz. mašiny a souprvy v Anglii GNR+LNER... To máš pravdu Tomáši :)29.06.15 - 18:26
T 466.0 + 433.0GP: Já myslím, že české mašiny (jejich design) je určitě na úrovni. Ty ameriky co linkoval Topič,jsou obrovské masy železa bez jakékoli elegance. Ano, měly mnohem větší výkon, daný terénem a vzdálenostmi, ale když si dám vedle sebe BIG BOYE ajedničkového Albíka, tak Albík je krásná a elegantní mašina, A když budu srovnávat evropské mašiny, tak třeba německé páry se mi moc nelíbí, a při srovnání designu teřba Pomeranče,Brejláka a Zamráči ve srovnání třeba s V 118 bývalých DR a dalších, tak musím říct, že mio všchny české mašiny přijdou vyváženější a hezčí...
Ještě jedno srovnání - Podívej se na design našich řad 150/350, které jsou z počátku 70-tých let a podívej se na design loko OBB ř. 1014 .... Já je vidím dost podobně, ale 1014 se začala vyrábět o dobrých 20 let později...

Topič: ještě jsi zapoměl tohoto exota:
http://www.american-rails.com/jawn-henry.html
Páru s elektrickým přenosem výkonu.... :)
29.06.15 - 16:47
T 466.0 + 433.0Josef Chvosta: Není to T 466?, T 444 je mnohem menší ... Resp. T441.1 myslím neexistuje...28.06.15 - 13:58
498.106 + 475.1142Drahoš: Tak to jsem se spletl, protože já byl s tátou na oslavách depa Veselí n.M ale mám dojem že to byl rok 84 nebo 85... A Tam 100% byla 475.1142 ale Albíka si nepamatuji. Tu si vzpomínám při oslavě trati Bratislava-Žilina, kdy jely na přípřeži 104+106 to byl myslím rok 8326.06.15 - 18:43
498.106 + 475.1142Drahosi neni to oslava 100 let depa Veseli nad Moravou?26.06.15 - 16:34
U 34.904 + U 45.903František Pleskot: Měřeno tvou orezlou 121 z třebovského šroťáku s divně retušovanými světly je toto opravdu šílené :) Možná je to šílené proto, že tomu není co vytknout... Važ příště slova...
On Tvůj postoj ke zdejší galerii je asi jasný, když vůj profil vypadá takto:

Jméno: František Pleskot
Přezdívka: PleskyCZ
Osobní charakteristika: Už na tuhle galerii z vysoka seru.
25.06.15 - 20:44