Komentáře uživatele "optus":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
141.018-2 + 749.162-4 + M 262.1002 | Rabín: Ano, je to tak. Letos se jelo do Plas u Plzně | 15.11.15 - 21:48 |
184.504-9 | Bazala, no rezervy tam nejsou, ale sada na opravu pneu tam je :) | 26.10.15 - 11:49 |
184.504-9 | Marek Štěpánek: Topný kabel to má pro vyhřívání uhláků, aby uhlí nebyla zima? Pokud si dobře vzpomínám, tak byly dvě varianty... 164 pro vozbu těžkých rychlíků (max. rychlost 155km/h) a 184 pro vozbu nákladních vlaků s max. rychlostí 120 km/h. Vytápěcí kabel mají všechny elektriky - viz. třeba šestikolo, které vozí osobku vyjímečně, nebo slovenské dvojičky... Nedat topný kabel na elektrickou mašinu je totéž, jako nedat do osobního auta rezervu... Někdy ji nepotřebuješ vůbec a někdy se Ti hodí... tak asi tak :D | 26.10.15 - 11:20 |
DR 119.111-3 | GP: Ono se na to dost zapomíná, ale jediným smyslem dráhy je vozit lidi a zboží. A co říkám? Přeplněné dálnice a silnice - kamiony vozí zboží a auta lidi. Srovnejme si počet osobních aut v polovině 70-80 let a dnes. Dříve kdo měl aspoň Tráboše, byl in a kdo měl Žigula 1600ccm byl honorace:). Vzpomínám, že v paneláku s 90 byty bylo tak 30-40 aut. Dnes je téměř v každé rodině auto a ve spoustě rodin jsou auta dvě i více a před panelákem po 6 večer už nezaparkuju...Kolik firem má vlastní vlečku? Pracoval jsem v Čokoládovách a.s. v letech 96-01, já tu dobu těsně minul, ale zboží se ze skladu v Ruzyni vozilo do velkoobchodů vlakem a objednávky se vykrývaly za měsíc. Čili dnes objednám a koncem listopadu mi to přijde... Za mě se objednávalo v pondělí na čtvrtek... A to dráha nikdy nedá... Jediné co vyčítám autodopravě, že se vozí na velké vzdálenosti třeba písek nebo uhel... | 23.10.15 - 11:39 |
DR 119.111-3 | No jestli nebude za úpadkem lokálních tratí nejen v pohraničí gumokolová doprava.... Tuhle mašinku znám jen z modelu. Na živo jsem ji nikdy neviděl. Když se na ni dívám, tak si říkám, jak jsme byli v designu lokomotiv nadčasoví. Porovnám-li to s bardotkou, brejlákem, pomerančem... Tak v každé z těch mašin vidím jakýsi řád, uspořádanost.. Tahle s kónickými čelními skly, šikmou střechou ... no soudruzi z NDR si hlavu s designem nedělali... :) Jinak zajímavá historická fotka. | 22.10.15 - 18:57 |
141.018-2 | Ještě doplním, že jsou v každém oddíle k dispozici mobilní stolky, které se upevňují zasunutím za malé výklopné stolečky... | 21.10.15 - 13:17 |
AC44i 8292 | Typuji že užší je kapský rozchod 1067mm a pak běžný 1435mm. V těchto zemích je vícero rozchodů běžné a aby se ušetřilo, dělá se to takto. U nás je podobně řešena JHMD, která v krátkém úseku využívá normálně rozchodnou trať těsně u JH. | 22.09.15 - 21:15 |
CS | Martin Ch: Clonit musíš podle potřeby a podle toho co máš za vercajk. Např.ty Mengusovce jsou focené 220s při f7,1 a ISO 100 | 23.08.15 - 22:53 |
CS | ISO bych klidně nechal na 50, a expoziční čas tak 10-15minut. Za měsíčné noci je to skoro jako den při dlouhé expozici, akorát pak už to ztrácí to kouzlo... Tady jsou expoziční časy kolem 4 - 6 minut https://www.flickr.com/photos/vitbukac/17246077744/ https://www.flickr.com/photos/vitbukac/15884142873/in/dateposted/ | 23.08.15 - 22:31 |
781.456-9 | Zlámalík. To by na tabulce muselo být T 679.1456 ... | 19.08.15 - 15:51 |