..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Honza P.":

FotkaZprávaDatum
162.119-2A snad nebude prohřešek, když tady dám link ještě na pár dalších fotek z té zkušebky.... (snad to bude fungovat)
http://picasaweb.google.com/111566469741776727281/Zkusebka1621192#
02.02.11 - 19:58
162.119-2Karel Kovářík: Ne, jasně, já to chápu. Mašina z půlky za křovím a z půlky za plotem, sběrače dole... :-)02.02.11 - 19:46
162.119-2Jen pro vysvětlení - fotografie je ze žst. Nedakonice po příjezdu první zkušební jízdy z Přerova. Po chvíli se vrátila zpět do Přerova. Vše vlastní silou a v pohodě. Včera (1.2.2011) vykonala ve stejném úseku Přerov - Nedakonice a zpět TBZ.02.02.11 - 19:12
162.119-2Jo a ještě jedna věc. Fotil jsem pak ze stejného místa i mašinu se sběrači nahoře, ale nějak se mi nepovedla. Spíš se divím, že tahle vyšla docela pěkně :-)02.02.11 - 18:41
162.119-2Milí návštěvníci fotogalerie :-)
1. Nečekal jsem takový "úspěch" své první fotky na zelpage. Poslal jsem ji spíš jako takovou aktualitku, ale jsem moc rád, že se líbí.
2. Diskuse o provozu... Jsme teď tak trochu víc potichu, protože situace se pořád nějak vyvíjí. S vozy máme rozjednáno několik různých variant. Víme jistě, že budou. Jen je tam vcelku velké spektrum možností a kombinací těchhle možností.
Je strašně těžké mluvit o něčem, na co máte s partnerem nějakou dohodu včetně podmínek a najednou se nějaká podmínka změní a může to ohrozit celou dohodu.
Máme opravdu ve hře několik variant a snažíme se dojít k té optimální. Raději taky nemluvíme o ničem, dokud to opravdu není. Zrovna teď jsme užuž byli před podpisem jedné důležité smlouvy a najednou přišel e-mail "....po všech našich úvahách, nejsme bohužel schopni s Vámi uzavřít smlouvu na..." Tečka, žádné další vysvětlení. Ještě že jsem dopředu někde neřekl, že tohle a tohle bude tady a tady... Pak by bylo hrozně negativně vnímáno, že to tak není a že se nějak vykrucujeme...
Vsupuje do toho i spousta dalších faktorů. Legilativa, provoz, údržba, peníze (pořizovací náklady), peníze (provozní náklady), peníze (rekonstrukce, zkoušky, homologace), další spousta peněz,....vlastní infrastruktura, vlastní personál, školení, IT, marketing, .... Mám rozepsaný celý projekt. Co všechno se musí udělat. Je toho zatraceně moc. A hlavně... Celý projekt stojí na nějaké kalkulaci výnosy - náklady = 0 + zisk. Např. Teď se třeba změnil dost výrazně polatek za použití ŽDC (doprava veřejná x neveřejná se změnila za doprava objednaná krajem x neobjednaná krajem). Do celé rovnice to vneslo nerovnováhu (což je u rovnice špatně). Něco se musí v té rovnici změnit. A to jsou parametry, které musíte zohlednit. Vozy budou. Vlaky pojedou. Ale není to všechno jen tak samo. Tak buďte trpěliví. My dáme včas vědět :-) Já nevím, možná to popisuju složitě nebo nesrozumitelně. Já bych byl jen rád, kdybyste věděli, že na tom opravdu hodně děláme a moc se snažíme. Díky.
02.02.11 - 18:39
642.932/332Poznámka k výhledu do kabiny strojvedoucího. Tohle vnímám jako strašně pozitivní věc. U ČD se tomu strojvedoucí strašně brání, ale mě to přijde moc dobré. Pro spoustu lidí je výhled dopředu velice zajímavý, o dětech vůbec nemluvím. Myslím, že to výrazně zvyšuje pozitivní vnímání železnice. Pokud vidíte, že to někdo řídí, získáte k tomu už takový nějaký zosobňující pohled. Už to není tolik neživá hmota, ale něco, co žije nějakým životem. Nevím, jak to jinak popsat....10.05.10 - 15:04
642.832-0Dávám 5* nejem kvůli tomu, že je to "náš" vlak.
V zásadě na vše, co je tu napsáno v komentářích jsou odpovědi v komentářích ke článku http://www.zelpage.cz/clanky/zeleznicni-jaro-zacalo-v-decine-tento-rok-leti-zluta.
Nebudu se rozepisovat na dvou místech, takže tam jdu do komentářů doplnit ještě něco :-)
02.05.10 - 15:53