..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JiP":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
193.206Honza: Jak jsem napsal, kazdy dle sveho soudu a vkusu. Me se treba ted libi i auta. Opet se preslo k hranatejsim tvarum, geometrii, symetrii. To je neco, co mi dobre sedi, ale verim ze skupina lidi s opacnym nazorem bude nejmene stejne velka.14.03.16 - 3:53
187.003-9Spis by me take zajimalo, jak se toto uctuje a co to stoji, kdyz jim tam nekdo takhle krouzi s 20 plnyma wapkama.:-))) Trat na okruhu musi byt v bezvadnem stavu a jezdit po tom s takovym nakaldem.13.03.16 - 13:04
193.206Honza: S tim take muzu souhlasit, ze vectron obecne moc lokomotivni krasy nepobral :-))) Bylo by docela zajimave jak by vypadala 380 ve "zlute". U 380 jsem jedine nepochopil ten prapodivny tvar celniho okna. Svetla a vse na te lokomotive je na cele hranate. Kdyby to okno bylo symetricke vypadalo by to dle me mnohem lepe a konzistentneji.

Viz puvodni navrh zde.

http://media1.wgz.cz/images/media1:50ffad1906c75.jpg/380%20v4_a.jpg
13.03.16 - 0:57
193.206Hrubfr13: To je samozrejme vec nazoru. Nenapada me zadne graficky zajimave reseni jak ten cerny pruh z vagonu protahnout i na lokomotivu. Treba u CD railjetu ten pruh vychazi niz a jsou to jasne barvy. Tady by ta nevyrazna cerna rozsekla lokomotivu tak nejak prapodivne nesymetricky na pul a navic by to byla nakonec dominantni barva, ktera je dost nevyrazna. Tady je pro me doslova odstrasujicim prikladem leoexpress. Ty cerne soupravy, pokud nejsou uplne dokonale umyte, vypadaji jak rakev kterou nekdo vytahne ze zeme.12.03.16 - 15:59
193.206p.s. nevi nekdo jak to je s dalsimi vectrony pro regiojet? Minuly rok bylo avizovano dalsich 8 lokomotiv tak aby postupne nahradily vsechny 162 a soupravy mohly byt zrychleny a nasledne rozsireny i na 12 az 14 vozu.12.03.16 - 14:38
193.206Ta zluta barva regiojetu je proste fajnove zvolena barva. Design je to uplne jednoduchy a pritom tak pekny, vyrazny, zapamatovatleny, dobre viditelny. Muze vam stat na kolejich x souprav vedle sebe, ale souprava regiojetu je proste videt. Obcas by to ale chtelo tu melounovou zlutou umyt... pak to vypada jeste lepe ;-) A i vectronu ta barva se stribrnym ramem okolo oken sedi velmi slusne. Ze vsech barevnych variant vectronu je ta zluta regiojetu z meho pohledu nejlepsi.12.03.16 - 14:36
130.010-2Tyhle lokomotivy jsou snad nesmrtelny. Mam rad ten charakteristicky zvuk elektromotoru, kdyz 130 zabira. Vy nekdo kolik jich je vlastne jeste v provozu?03.03.16 - 9:47
103.301Syn: Osobne to vidim stejne-Skoda ma zadelano minimalne na slusne penale. Ale to je jenom dusledek toho, ze Skoda je zkratka prilis mala firma, jak vyrobne tak predevsim ekonomicky. ZAsadni problem je to, ze kdyz si cokoliv objednate u Skody, tak se vse zacina od prvniho sroubku. Skoda by potrebovala mit jasne definovane produkty, Elefant, Panter, 380, ktere v podstate bude plynule ve forme polotovaru vyrabet at maji ci nemaji zakazku. A v pripade zakazky se bude pouze dokompletovavat dle prani zakaznika. Tak aby prvni kus byl na predani za par mesicu a cela objednavka do roka ci dvou podle velikosti. Na to ale obavam se skoda nema vyrobni ani ekonomickou kapacitu-zatim.01.03.16 - 3:14
103.301Raquac: Neznam z hlavy presne zisky Skody za minule roky, nicmene bych vyvolal otazku, co je tim zisk "Skody" myslen? Skoda v te dobe byl koncern o mnoha divizich. Navic nezapomente, ze uplne stejne byl CD zaplacen a financovan vyvoj CityElefantu, uplne stejne na papire byl CD objednan RegioPanter-opet zafinancovany vyvoj. Vse toto vyviji Siemens vicemene za "sve". Skoda za "sve" nevyvinula zhola nic, veskery vyvoj kolejovych vozidel byl zaplacen z CD objednavkou vozidel existujicich pouze na papire. Uplne stejne je to s tramvajemi, kdy Praha si objednala 250ks neexistujicich tramvaji-take opet zaplacen veskery vyvoj z verejnych penez. Takze ono se potom dobre vykazuji zisky, kdyz naklady plati danovy poplatnik.
Abysme si rozumeli, ja jsem rad ze mame technologickou firmu jako je Skoda. V podstate to je maly zazrak kdyz vezmeme v potaz, jaka jsme mala zeme. Na druhou strany bych zde asi souhlasil s Rubmgaakutkt ze trocha pokory by byla na miste. Skode napr. nikdy neodpustim kauzu Railjetu pro CD. A cela kauza 380 me jenom utvrdila v tom, ze Skoda je polomafiansky spolek s politiky na pozadi prisaty a bezostysne dojici statni penize.
28.02.16 - 14:47
103.301Jinak pro DB se pracuje, zde je prvni ridici vuz (pod plachtou)
http://www.railvolution.net/zm/aktuality/skrin-prvniho-ridiciho-vozu-pro-nim-express

a zde je 109E pro DB, jiz vlastni silou

http://www.railvolution.net/zm/aktuality/prvni-emil-zatopek-pro-nemecko
28.02.16 - 12:46