Komentáře uživatele "JiP":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
T 499.0002 | Mohl bych roztrhnout historickou exkurzi technickou otazkou, jaky ma tento typ podvozku chodove vlastnosti pri 140km/h na koridorovem svrsku? Pohledem vypada jako klasika CKD pouzita na brejlovcich a zamracenych, ty ale vice nez 100 km/h jet nemuzou. Je tento nejak dodatecne vytlumeny? | 28.10.16 - 12:51 |
M 27.002 | K tomuto vozidlu muzu napsat jediny komentar, a to ze to komentovat radeji nebudu. Toto vozidlo je poradnym hrebikem do rakve JHMD. | 26.09.16 - 12:29 |
162.114-3 | optus: presne tak. Problem mnoha ceskych arealu je nemaji patricne zazemi, aby se dalo prijet lyzovat VHD. Mnohdy bych i VHD jel, i ke sjezdovce neco klidne dosel, ale co pak? To mam jako nakracet v preskacich uz v Brne do tramvaje, nebo jak si to kdo predstavuje. To je obecny problem mnoha sportovnich aktivit v CR spojenych s dopravou. Vsude se rve kolik je aut, ale ono to bez chybejicich zazemi na atraktivnich mistech jenak nez autem mnohdy nejde. Auto totiz slouzi jako prevlekarna a predevsim ulozni skrinka. A nutno podotknout ze prostory by byly, i na mnoha lokalkach jsou velke nadrazni budovy, ktere obvykle zeji prazdnotou. To by ale nekdo musel myslet a neco delat. Jina vec je napr. zkuste vyrazit s rodinou na vylet s kolem. kdyz mate zaplatit jizdenku a napr. 4 kola, nejaky ten prestup + demetni rezervace do vybranych spoju, ktere vas omezuji, tak vysledek je ze uz mam nosic na 4 kola na kouli za auto a VHD proste nepouzivam. Nemluve, ze vzhledem k rycholsti podhorskych lokalek, se clovek na vetsi vzdalenost vlakem ani nema sanci rozumne nekam dostat. Zkuste si napr. naplanovat denni vylet vlakem z Prahy do Harrachova, zabezkovat a pak odjet zpet. Vlakem nemozne, autem uplna pohoda. A to mimochodem plati z Prahy pro vsechny smery nekam na hory jak vlete tak v zime. Oni ti prazaci nemaji ani tak line prdele jet VHD, ale ono proste zkratka jinak nez autem nejde. | 08.07.16 - 0:04 |
162.114-3 | Lokomotiva-super polep. Ale muze mi nekdo vysvetlit, jestli se tohle ekonomicky vyplati i s celou elektrifikaci? Kdyby misto dratovani dali poradne dokupy svrsek a poslali tam moderni motorovou jednotku, tak efekt bude stejny ale za zlomek penez. | 06.07.16 - 12:33 |
750.096-0 | Tohle je fakt velky problem regiojetu. Jizdni doby nasponovane a zadne zalohy. Je to od Jancury fakt spina jak sije do CD a pak mnohdy CD tahaji jeho vlaky z pruseru zalohovymi lokomotivami, ktere samozrejme vyrazne zvysuji fixni naklady. Stejne je to u Leo, ten proste rekne vlak nejede a hotovo. V tomhle jsou CD na jine urovni spolehlivosti i co se tyce zpozdeni vlaku. | 14.06.16 - 16:22 |
R+Mg | Cim vice vagonu techto rad na nasich kolejich tim lepe ! Tyhle Siemens vagony + vagony s GP200 jsou jedine, co ma na nasich kolejich slusnou klidnou a tichou jizdu. V toto kontextu jsem doslova sokovan jizdnimi vlastnostmi interpanteru, kdy nektere uz skacou jak stara Bcka s vymlacenymi tlumici a cepy. Skoda jen ze jsou postupne nahrazovany puvodni sedacky. Jsou v tom vubec polohovatelne sedacky? Nebo to jsou zase ty neergonomicke a neanatonomicke prkenice? | 23.05.16 - 15:10 |
380.006-7 | Predpokladam, ze pri testech se ve vetsine pripadu brzdilo i magnetickou kolejovou brzdou. Pokud delali 45 testu s 15 vozovou soupravou, tak to tam museli docela slusne ohoblovat koleje. To se to potom musi prebrousit a nebo ten vliv neni tak velky? Diky | 23.05.16 - 13:47 |
151.004-9 | Topic: Za danych podminek ve vetru letajiciho husteho mokreho snehu je predevsim zazrak udrzet cistou suchou optiku, expozicni cas diky nizkemu svetlu je dlouhy, souprava zde jede jiz 160, vibrace od vetru. A predevsim zmrzle ruce. Ono ladit fotak v lete pekne v pohode je uplne neco jineho, nez mit v takovem marastu napr. rukavice na rukach a prokrehle prsty, ono jsou pak ta tlacitka na aparatu najednou sakra mala... Mnoho aparatu neni vuce vode ani prilis odolnych, takze bud mate aparat jeste navic v nejakem krytu, nebo ho kryjete nejak vlastnim telem........ | 21.05.16 - 15:19 |
151.004-9 | Tyhle fotky v "marastu" mam nejradeji. Navic fotit v takovych podminkach to je teprve umeni a hlavne autorovo odhodlani. Velmi pekne ! | 21.05.16 - 8:43 |
Převlek, kamufláž, maskování | A jak je to vlastne s dodavkou pro DB obecne? Predavka kompletni objednavky mela byt na prelomu tohoto roku, zatim je na okruhu prvni lokomotiva a po internetu putuje fotografie zaplachtovaneho ramu a kostry jednoho ridiciho vozu. Tak nejak bych cekal ze touto dobou budou soupravy vicemene hotove a budou se ladit provozni detaily a mouchy. | 02.05.16 - 7:11 |