Komentáře uživatele "Jiří Navrátil":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
471.050-5 | Kompozičně náročné místo, bez kolizí to moc nejde. Rušivý je ale třeba kousek stínu na zábradlí vpředu, kosočtverec na troleji přímo nad slonem apod. Sneslo by to trošku projasnit střední úrovně a stáhnout skoro výpaly. | 16.10.10 - 11:47 |
362/3 + 1216 | Velmi pěkné Miloši, zde se rozhodně stotožňuji s focením na šířku. Dává to krásně vyniknout tvarově a barevně působivé krajině, stejně jako zobrazuje všechny drobné detaily jako vesničku vpravo nahoře, mosty vlevo dole a samozřejmě celou soupravu. Mimochodem, přidá se někdo k názoru nejčastěji publikujícího autora posledních 3 let, že lepší na výšku? :-) | 12.10.10 - 22:58 |
362.122-4 | Kompozicne prijemny zaber, foceno z navestni lavky? :-) | 13.06.10 - 21:44 |
749.253-1 | Podobne vystridane prazce jsem videl na trati c.149 z Marianskych Lazni do Ovesnych Kladrub... pouze s tim ze betonove byly navic starsi dvoublokove a byly takto upraveny cele tratove useky. | 10.06.10 - 23:43 |
Lomová pohotovost | Moc pekna fotka zachycujici realitu bezneho provozu a s nim spojene udrzby. Jenom par postrehu bych dodal... krivost koleje vlevo je pravdepodobne z velke casti zpusobena nevhodnym svarenim puvodne stykovane koleje bez odstraneni sjetych koncu u styku a podbiti propadlych styku, vpodstate dalsim podbijenim neodstranitelna vada. Ovsem pro rychlost 80kmh a provoz vpohode vyhovi. Kolej vpravo ma zrejme povicero kosmetickych vad, ktere ale nemusi s lomem souviset - převalky, ojetí, vlnkovitost. Priciny vad mohou byt v nekvalitnim materialu, nevhodnem prevyseni, vysokem zatizeni, absenci brouseni, spatne GPG apod. Lom na fotce bych tipoval na starsi defektoskopickou vadu (rozdilna barva hlavy kolejnice od zbytku), ktera ale nevydrzela. Jsou trati, kde se vady nizsi zavaznosti vyskytuji v cetnosti desitek. Pak maji chlapi od tratovky o zabavu temer jiste postarano, zvlast pri vykyvech teplot atd. | 18.05.10 - 22:39 |
122.032-6 | Ano, provedena vymena kolejnic, upevnovadel a uprava GPK - vse na 6 etap zhruba po tydnu, takze domaci by to meli postrehnout :-) 6 etap = 3 tratove koleje, rozdelene na dve poloviny kousek pred Klanovicema od Bechovic. Nove kolejnice UIC 60, uvidime jaka bude zde technologie modernizace, ale odhaduju ze uz zustanou na miste, RPM napr? | 28.04.10 - 22:26 |
E 499.112 | Hezke misto, jenom ty akaty by nemuseli rust tak rychle po vyrezani :-) | 13.04.10 - 18:48 |
Posunovač kolejových zařízení ZAGRO WRG | Vice informaci na http://agri-fair-s-r-o.takeit.idnes.cz/kolejova-technika-posunovac-kolejovych-zarizeni-zagro-wrg-27307?2134 nebo primo u vyrobce http://www.zagro.de/ | 03.04.10 - 20:33 |
Coradia Nordic | Honza: Me to naopak prijde ze treba izolatory jsou komplet nove... a o vymene sloupu take nic nevim. | 29.03.10 - 21:42 |
E 414 | "Souprava v řazení 2 vozy 1. třídy, 1 vůz 2. třídy/bistro a 7 vozů 2 třídy. V současnosti se počet souprav blíží číslu 30 a z obou stran je uzavírají lokomotivy řady E414, upravené z řady E404.100. Jejich maximální rychlost činí 220 km/h...." viz. ten clanek na K-reportu uvedeny nize. Chapu, ze na tyto trate s nizsi tratovou rychlosti staci neco pomalejsiho nez ucelene jednotky ETR 500, 600 apod. Jenom mi neni moc jasne, co se stalo s puvodnimi vozy ze souprav od techto masin E404.100? | 14.02.10 - 22:02 |