Komentáře uživatele "hank":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
T 679.1006 | Já jsem to myslel tak, jestli jsi modeloval konkrétní horninu nebo krajinný útvar, který znáš. Nejvíc se to podobá vápenci, ale ta barva mě mate. zdraví hank | 23.05.11 - 10:16 |
T 679.1006 | Měl bys potrestat svého modelového traťmistra, že tam nechá trčet ten skalní převis přímo nad portálem... ve skutečnosti by tam asi stálo (nebo spíš viselo, postavit ho není kam) ochranné lešení a při nejbližší příležitosti by to nechali odstřelit. Nebo ještě spíš by to odstřelili hned při ražbě tunelu. Ale jinak dobrý, častá chyba na kolejištích je příliš nízké nadloží nad tunelem, tvůj tunel je z tohoto hlediska věrohodný. Jo a ve které hornině že je ten tunel proražený? | 22.05.11 - 23:06 |
354.7152 | Rabín: Je tam více anachronismů. Třeba návěst ve šturcu. Nebo černožluté označení sloupů a hran v průjezdném profilu. Ale jinak dobrý. | 06.05.11 - 0:07 |
L-4657 | Byli jste rychlejší... Kdybyste náhodou někdo potřebovali typák a trakční diagram, můžu posloužit. | 19.04.11 - 20:16 |
T 478.3082 + T 435.0140 | Dávám 5*. (I přes jeden malý detail - ten hektor svítí? V těch dobách posunovací stroj svítil jedním světlem na každé straně = noční návěst, odpovídající denní návěst nebyla.) zdraví hank | 16.04.11 - 9:47 |
M 152.0039 | taky dávám 5* zdraví hank | 05.04.11 - 16:14 |
T 478.3082 | Ještě ke skutečné T 478.3082 - její následující životní historie je taky zajímavá: Zrušena u ČD byla jako 753.082 dne 28. 02. 2001 v Rakovníku (kdy tam přešla nevím, při vzniku ČD v r. 1993 už tam byla), to už měla standardní červený nátěr s úzkými žlutými pruhy na čelech. Roku 2003 byla v ČMKS rekonstruována na 753.716 a odprodána firmě Unipetrol Doprava Litvínov, v jejíchž barvách (modrošedá) jezdí po tratích SŽDC dodnes, většinou s cisternovými vlaky ropných produktů nebo soupravami sypáků s polotovary pro výrobu hnojiv. Tak snad nejsem moc OT. | 26.02.11 - 21:10 |
T 478.3082 | Skutečná lokomotiva byla dodána dne 30. 06. 1973 do LD Plzeň. Ze začátku zřejmě nejspíš nahradila poslední plzeňská "vysoká kola" na rychlících a osobácích do Prahy a Domažlic, možná vozila Os i na Železnou Rudu nebo na Žatec, ale později, jak končily poslední plzeňské štokry a klatovské kremáky, se klidně mohla podívat i s Mn vlakem třeba právě na Žel. Rudu, kam nemohly sergeje. Takže kdežes to fotil? Na Špičáku? :-) Jinak dávám tradičně 5*. zdraví hank | 26.02.11 - 13:07 |
T 478.3082 | stoupa: "...ten moderní dieselelektrický stroj koukejte vrátit do rychlíkové služby..." Tohle jsi přece jen trochu přehnal, v těch dobách, kdy se teprve začínaly ve větších počtech vyrábět bangle (kocouři, nebo já nevím, jak jinak jste zvyklí nadávat strojům T 466.2/742), už některá depa na některých tratích (třeba Meziměstí na štégu nebo Brno-dolní na staré tišnovce) měla čistě brejlákové turnusové skupiny jen pro nákladní vlaky nebo se v jednom oběhu vozily všechny druhy vlaků včetně šoupáků. Třeba na té staré tišnovce (Tišnov - Bystřice nad Pernštejnem - Žďár nad Sázavou) byla už koncem 70. let velká událost potkat na jakémkoli druhu vlaku jiné hnací vozidlo než brejláka, přičemž rychlíky tam nejezdily vůbec, motoráků jeden pár v noci (myslím, že to byl M 296.1 sólo nebo možná vezl poštu a to ještě v některých letech opačným směrem jel přes Křižanov) a všechny náklady (3 páry v celé trati) kromě jednoho uraňáckého páru Pn do/z Rožné byly vedeny jako Mn. Traťová rychlost v celé trati 50, osobní soupravy měly 5 4osáků a v zimě bývaly narvané běžkaři tak, že se občas jelo i ve stoje v hytláku a když se v Rožné na uranu urodilo více zátěže, mívaly maňasy i postrky. Tam by zřejmě jiná hnací vozidla opravdu nestíhala. Tož tak. zdraví hank | 23.02.11 - 22:06 |
T 334.024 | stoupa: T 334.0087 Polná 1978 - 1982. | 30.12.10 - 15:19 |