..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Václav Sedlák":

  1 ... 7 8 9 10 11 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 669.1051 + T 669.1060Rabín:Čmeláci mají výkon 993 kW (1 350 k). Neměl tam být ten výkon uvedený v koních? To už by bylo relevantnější (2 700 k).09.10.18 - 22:48
T 478.2069 + 721.113-9 + 720.099-1Já znám taky takovou verzi přezdívky, jakou uvádí Ondra Fejfar a myslím si, že takových lidí bude více.18.07.18 - 17:48
CRRX 15462 + CRRX C20pítrs: Dík za vysvětlení, já jsem si myslel, že je to focené z nějaké té vzpínající se skály nad kaňonem.18.07.18 - 17:39
CRRX 15462 + CRRX C20Nevím co napsat, jen snad, že kvůli takovýmto fotkam stojí za to riskovat. Asi to žádná promenáda v plavkách nebyla, ale jasně za 5*.18.07.18 - 12:52
123.014-3Nic se doprava nekácí. Stačí si vzít pravítko a změřit osu toho největšího komínu např. k levému okraji snímku, na kterém je nejlépe poznat zda se elektrárna naklání doprava. Kdyby tam byl 1°, tak by ta osa komínu musela být vychýlená o 0,63 mm (měřená použitelná výška toho komínu na mém monitoru je 36 mm). Vzhledem k použité metodě měření bych řekl, že se ta osa komínu nevychyluje o víc než 0,1 mm. V tom případě by bylo vychýlení asi 0,15°, což je podle mě naprosto zanedbatelné.12.07.18 - 19:43
č. 6 - PadarnMěl bych dotaz na autora, nebo někdo kdo zná. Ty dva pásy kolejnic uprostřed a něco mezi nimi je ozubnice? U nás ozubnice vypadá trošku jinak.10.07.18 - 17:57
770.541-1Když jsem byl ještě na dráze (před 22 lety), tak na této trati lokomotivy skupiny přechodnosti 3 (šestinápravové + T 426) neměly přechodnost. Už jsem zde viděl Maximu 783.0 (i osobně), ale ta má (podle vyjádření mého souseda strojvedoucího) údajně vhodněji řešené podvozky, takže zde může jezdit. Ale čmelák mě tady překvapil. Zřejmě se za těch 22 let dost změnilo. Může mi to někdo znalý objasnit?17.06.18 - 10:33
433.001-5Předpokládám, že ten "skaličák" je vlaková (podle směru kouře) a ta "barča" postrk. Pak je ten úsek obráceně.22.05.18 - 20:55
720.097-5Tak tenhle snímek ve mně vyvolává trochu nostalgické vzpomínky na dobu, kdy jsem začínal jezdit jako strojvedoucí (rok 1983) a jezdil jsem právě na této trati (asi jen 3 měsíce, červen - srpen).04.04.18 - 23:03
423.041Tak tohle je druhé nejkrásnější bago jaké jsem kdy na fotografiích viděl. To první http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/hist146.jpg je od mého spolužáka a kamaráda Drahoše Švestky. Mimochodem, tu fotku od něj mám ve sbírce. 5*28.03.18 - 14:02