..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 ... 74 75 76 77 78 ... 80      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Cestující IDobrý, konečně někdo fotí lidi na nádraží, ne jako cestující (tedy šotouši nemilovaný "substrát"), ale jako lidi. Ta fotka naprosto dokonale vystihuje náladu na plzeňském 2. nástupišti, kde to mezi vlaky vypadá spíš jako vlečka do většího JZD. Pro želpage naprosto atypická absencí lokomotivy i jejího čísla.14.04.14 - 16:24
Železničáři IDneska fotka číslo jedna. Čuměním na ní jsem strávil víc času, než psaním příspěvku o kremáku. Fotka není nakřivo, ten člověk otočil hlavu a objektiv šel za ním.08.04.14 - 11:20
354.195Rozhodně bych nehledal nějaké složité zdůvodnění proč a jak kremák, prostě to někoho napadlo a sedlo to jako prdel na hrnec brejlovec, tak se to ujalo. Je to krátké, obsahuje to jako správná nadávka "r" a je zřejmé, že je to nadsázka jako kráva a ještě s dávkou cynismu, ieální pojmenování pro něco tak špinavýho a smradlavýho, jako parní lokomotiva.08.04.14 - 11:10
354.195No jó, romantika. Hlava už v peci, zadek ještě v lednici. Už chápu, proč jsou některé lokomotivy "krematorium".07.04.14 - 13:58
354.195Už sis odpověděl: dá se na ně koukat, je ochoten je skenovat a editovat do galerie. Ve chvíli, kdy přijde fotka, na kterou se dá koukat a ještě "není do galerie", tak je potřeba říct: "já si myslím, že by to chtělo ještě to a to a když s tím budeš souhlasit, tak to udělám za tebe a fotku vyvěsím." To je v papírových médiích normální praxe, protože většina dodaných fotek potřebuje úpravu, textů taky a úroveň média drží redakce, dílem tím, že mizerné příspěvky hází do koše a s těmi, s kterými je třeba něco udělat, něco udělá. I malý brambory jsou k jídlu.07.04.14 - 11:47
354.195Josef Chvosta uhodil hřebík na hlavičku! Socík byl ve srovnání s dneškem super, pokud jste tehdá byli mladí (což jste teda asi byli, protože pokud jste tenkrát nebyli mladí, tak už jste dneska pravděpodobně mrtví,) nebo na houbách, protože řada nepříjemných věcí z fotek není vidět a moc se o nich nemluví.
A podruhé uhodil hřebík na hlavičku v tom, že "dobrý edit" je sice samozřejmost pro správce zdejší galerie, ale zdaleka nemusí být samozřejmostí pro autory historických fotografií. Tady by se možná editoři Želpage měli víc chovat jako editoři, věci by to mohlo prospět.
K jízdě uhlím napřed: četl jsem nějaký referát z Žiliny, kde se to vědecky zkoumalo rozborem proužků z tachografu a vyšlo z toho, že uhlím napřed jede strojvedoucí s mašinou ve výkonu stejně dobře jako komínem napřed, ale výrazně hůř brzdí, brzdí dřív a dýl dojíždí pomalu. Průměrné rychlosti přes zhlaví se lišily o 5 km/h. Což jaksi není divu, když nespouštíte oči z trati, nemůžete pokukovat po rychloměru.
07.04.14 - 11:11
230.102-6 + 230.103-4M474: hezkost lokomotiv je věc osobního vkusu. Výběr lokomotiv na vlak věcí vkusu není. Ale existuje jednoduchá cesta, jak dostat hezkou lokomotivu na vlak, na který se dopravně vůbec nehodí: zaplatit to. Ale takoví estéti tu moc nejsou.24.03.14 - 12:12
831.118-5M474: Pokrok spočívá v tom, že když se Ti zakutálí klobása pod sedačku, můžeš jí vyndat a dojíst. Taky 843 výrazně míň žere a čoudí. Pokrok je taky v tom, že souprava x43 je průchozí, což ocení průvodčí, a 830 s Balmama né, takže v Kredenci se dá mezi zastávkama souložit, pokud není moc plno, ale to je věc osobních preferencí a nikoli pokroku.24.03.14 - 11:58
Popol, para, vodaPane topič, tu značnou rychlost ráčejí trochu zbrzdit. Ona totiž existuje rovnice kontinuity, která říká, že když chtějí tlustou trubkou z injektoru vyhánět vodu značnou rychlostí, musejí nasávat buď ještě tlustější trubkou nebo ještě značnější rychlostí.
Ostatně, maj to i v té wiki - tlak se přemění na rychlost a rychlost se přemění na tlak.
19.03.14 - 10:49
M 152.0039Fotka úžasná. Ale komentář JK úchvatný. Vytvořit dokonale reálný dojem z naprosto nepravděpodobné provozní situace na nemodelově krátké stanici je prostě Dílo.
Modelová stanice může mít jen dva stavy: buď je moc krátká v modelu, nebo je to kráva velká nestěhovatelná.
14.03.14 - 11:36