..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Bajer":

  1 2 3 4 5 6 ... 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
111.217-6Koukám, že DoSto řidičáky asi došly :-)27.01.17 - 8:22
Twindexx Swiss ExpressHezký :-) Na tomhle jsem dělal, konečně to vidím jezdit :-)10.11.16 - 15:46
T 499.0002No a pak ještě byly v letech 1987-88 bautzenské vozy o délce 26,4 m, řada Amee, Bmee, BDmee(r), ale to už byla trochu jiná kapitola
K tomu přidám ještě velkoprostorové Bymee a máme ten výčet vagónů z Bautzen úplný :-)
06.11.16 - 14:36
T 499.0002Hezký, kyklop a vagóny "made in Bautzen" v akci :-) Jak moc to jelo obsazené? Na webu jsem četl něco o patnácti stovkách za jízdenku...

A tak trochu OffTop: Koncem října odešel z Bautzen poslední z těch, kteří se na vývoji těch vagónů podíleli.
05.11.16 - 20:25
1216.231Já taky nepíšu "nejhezčí", ale "jedno z nejhezčích" ;-) Měl jsem tu možnost projet tamtudy asi tisíckrát, na mašině i jako cestující, a vždycky jsem si to užíval, ta krajina je tam prostě krásná. Mnohem hezčí než dolní Lužice, případně od Berlína na sever, to je prakticky 2D... A kdyby u té fotky nebyla udána lokalizace, tak bych neřekl, že je to foceno právě tam - fotograf měl výborný nápad, kam si stoupnout.05.11.16 - 19:58
1216.231stoupo, co je na tom místě hnusnýho? Je to jedno z nejhezčích míst na českých hlavních tratích, navíc velmi netradičně zachycené.05.11.16 - 18:33
ST43-356SP32 z lokomotywowni Wałbrzych Gł. jezdily se vším osobním, tedy i s rychlíky Praha - Wrocław. Do Wałbrzycha elektricky (s EU07 nebo s ET22), na hlavním přepřah na odkurzacz a hurá do ČR, tehdy závratných 15 km/h celou cestu (včetně úseku Wałbrzych Gł. - Boguszów Gorce Wschód, což je součást magistrály do Jeleniej Góry)... Sulzery tam jezdily pouze v nákladní dopravě.20.10.16 - 8:34
143.932NIcKON: 143 má EDB. Koukni se sem: http://www.welt-im-modell.de/moba/fuhrpark/loks/eloks/roco/br143/br143ob.jpg

Výfuk odporníku EDB je ta čtvercová mříž ve třetím bloku střechy. Když 143 brzdí, stoupá ze střechy kolmo vzhůru proud horkého vzduchu, bývá to krásně vidět. Na výkony na drážďanské S1 tahle řada stačí, na 120 se stejně nestihne rozjet, protože zastávky jsou dost blízko u sebe.
02.09.16 - 6:34
371.201-5stoupa: Řekl bych, že pan autor nemusel ani plavat, ani použít přívoz, ale "šlehnul" to ze Stadtbrücke ;-) 5*30.08.16 - 8:04
R+MgChary: U nových tramvají mají kolejnicové brzdy přísavnou sílu kolem sedmi tun na jeden kus, takže s relativně lehkou tramvají to umí pořádně zacvičit. Zkouška kolejnicové brzdy u tramvají je pak věcí provozních předpisů dopravního podniku.

Jinak máš pravdu - magnety u železničních vozidel "odpadnou" kolem 50 km/h. (U tramvají je to pouze otázka polohy řadiče/sešlápnutí pedálu, závislost na rychlosti zde není.) Aktivovaný stav kolejnicové brzdy by měl jít navodit minimálně v režimu zkoušení brzdy u stojícího vozu. K tomu slouží to červené tlačítko na odkazované fotce z Tvého prvního komentáře.
24.05.16 - 7:22