..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Srdcovka":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.018-8 + 749.019-6Hezký záběr. Zaujala mne i ta neobvykle čistá trať.16.05.15 - 12:34
742.360-1Snímek je to neotřelý, vymykající se "klasice" 45 stupňů. Hlášení zpoždění je záležitostí SŽDC s.o., nikoliv ČD a.s. Je ale pravda, že oznámení o zpoždění se často vymykají realitě. Nejde o 5 minut, alarmující ovšem je hlášených 25 minut, ale spoj má při odjezdu 40 minut.13.05.15 - 19:07
Orenstein & Koppel, 40 HP, 600 mm, CtVelmi pěkný snímek. Další najdete na:
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5697-Za-uzkym-rozchodem-do-Solvayovych-lomu/
06.05.15 - 11:00
362.163-8Ten nátěr se mi také líbí. Snímku plné hodnocení.25.08.14 - 19:52
99.1741-0Soudruzi z NDR tenkrát chybu neudělali a jejich nástupci si uvědomili, že tyto železnice asi nějaký význam mají.28.06.14 - 18:34
475.101Hvězdičky chybí, tak alespoň v duchu dávám za 5.08.05.13 - 17:37
757.001-3Snímek s plným hodnocením.
Mám ale dotaz? Jak je vyřešeno napájení vlaku el.energií? Na čele modernizovaného brejlovce nevidím kabel. Neexistuje někde stručný technický popis modernizace?
11.01.13 - 12:36
ABe 8/12 RhBZde bych si dovolil doplnit, že se s největší pravděpodobností jedná o vůz, převážející jízdní kola.10.01.13 - 17:57
750.061-4Tak to je už pro pamětníky. Mechanická předzvěst a dřevěné sloupy s mnoha vodiči, které ještě nestačil někdo přemístit do dvorů druhotných surovin.
Snímek s plným hodnocením.
10.01.13 - 15:56
ABe 8/12 RhBNejen krása a účelnost, ale také nízká cena a univerzálnost použití.10.01.13 - 15:51