Komentáře uživatele "Petrr":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 193.844 | Stejný vlak na trati 072 (u Křešic u Litoměřic, směr Polepy) ve 13:20 h. V kolik hodin byl u Vlkanče? ;-) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=7164248336969119&set=pb.100001520714381.-2207520000&type=3 | 27.01.24 - 1:05 |
| 151.001-5 | Někde se stala chyba: na stránce "nejnovější fotografie" se u fotky ukazuje "úsek: Odb. Bezpráví - Bezpráví". ;-) | 21.07.23 - 18:43 |
| 362.039-0 | Náhodou jsem na tu fotku teď narazil. Pomyslel jsem si: takovou mám taky! Zapátral jsem ve svých archivech a opravdu: ve stejný den jsem fotil stejný vlak cca 2,3 km severněji. :-) | 16.03.21 - 1:31 |
| 193.289-6 | Nevíte, proč nejel přes Domažlice? Bylo to mimořádně, nebo se s touto trasou počítá i na podzim? Děkuji. (Většinou jej totiž jezdím fotit na trať 180, ale tentokrát jsem udělal (naštěstí) výjimku a čekal jsem na něj u Hořovic ;-) ) | 02.06.18 - 12:08 |
| 2TE10V-4061 | Díky za krásnou fotku. V Kyrgyzstánu jsem byl v září 2012 a ze všech navštívených zemí (dále Tádžikistán, Kazachstán, Čína (Ujgursko) a Turkmenistán) mi přišel nejsvobodnější (ad komentáře Honzinuse). Spíš než muslimské bych tyto státy (samozřejmě kromě Číny) stále označil jako postsovětské. Byl jsem tam na klasickém poznávacím zájezdu, ale samozřejmě jsem sledoval koleje, nádraží a vlaky. V Biškeku (hl. m. Kyrgyzstánu) jsme bydleli v penzionu přímo u trati východně od "hlavního" nádraží. Sice jsem měl na trať z okna přímý výhled, ale byla dost zakrytá stromy. V noci jsem si "masochisticky" nechal otevřené okno a dvakrát nebo třikrát mě vzbudil rachot posouvaných nákladních vlaků. ;-) Ráno kolem 6:30 jsem se byl podívat na nádraží, kde jsem opatrně pár snímků pořídil (žádné lokomotivy tam nebyly). Za jeden z nejkrásnějších úseků cesty považuji jízdu v horách podél trati mezi Tokmokem a Balykčy. Škoda, že jsme žádný vlak nepotkali... Trať prý stavěli zajatí Němci po 2. světové válce. Z Tádžikistánu mám také jednu "železniční" vzpomínku: Podle informací z internetu měl večer kolem 22. hodiny přijet do Dušanbe "vyhlídkový" osobní vlak z Konibodomu (objíždí hory přes Uzbekistán). Vypravil jsem se tedy na nádraží. U vchodu do budovy stál uniformovaný člověk (policista?, železniční policista?), se kterým jsem se dal do řeči (rusky). Ptal se mě, jestli si vlak chci vyfotit. Vypadal, že by mi to i dovolil, ale sdělil mi, že žádný vlak nejede a že tento jezdí pouze v zimě, kdy jsou silnice přes hory pod sněhem. V létě se prostě vlakem nejezdí, autem/autobusem je to výrazně rychlejší... Vybrané fotky z cesty mám na rajčeti: http://petrriha.rajce.idnes.cz/?listType=&sort=&page=4. Další koleje a vlaky se tam nevešly. Kdyby někoho zajímal konkrétní úsek, tak mohu poskytnout. | 13.01.17 - 10:18 |
| 742.088-8 | ad eber: Masopustní vlak https://picasaweb.google.com/102903190336767842881/Masopust2013# | 17.02.13 - 1:01 |
| 151.016-3 | Komentáře typu „Dost bylo Bezpráví!“ možná potěším, ostatní asi méně. V časopise (stavebních inženýrů, techniků a podnikatelů) Stavebnictví (vydává Komora stavebních inženýrů ad.) je v článku o koridorech (str. 22), jehož autorem je Ing. Mojmír Nejezchleb, ředitel Odboru koncepce a strategie SŽDC, následující odstavec: "V různém stupni přípravy jsou modernizace uzlů Ústí nad Orlicí, (...). Stejně tak je připravována rovněž razantní modernizace úseku mezi Ústím nad Orlicí a Chocní s vedením trasy ve zcela nové, zčásti tunelové stopě v rychlostních parametrech do 200 km/h." Při pohledu do mapy je nejostřejší oblouk v tomto úseku právě v okolí zastávky Bezpráví, takže se obávám, že se narovnání tratě bude týkat právě jeho. Proto foťte, foťte, foťte! | 28.02.08 - 0:46 |
| 180 | V kolik hodin jsi to fotil? Já mám samotnou loko Railion 180 002-8 v 7:48 pod Podbabou, když jela směr Kralupy. | 27.02.08 - 20:50 |
| 754.027-1 + 754.058-6 | Na JRtrainu (na fotce s "kuřetem") je také vidět, že jel do Plzně obráceně (vepředu 6 tmavých, vzadu 7). | 26.04.07 - 17:25 |
| 754.027-1 + 754.058-6 | Je jich opravdu 17, v ohybu jsou trochu zkreslené. Podívejte se na JRtrain, tam je přední část víc z boku, je tam vidět sedm tmavých vozů za lokomotivami, pak jsou čtyři světlé a na konci šest tmavých. | 26.04.07 - 17:20 |










