..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jan Zelenda":

  1 2 3 4 5 ... 10      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
230.029-1Díky. Je to fotovlak takže jen do Jihlávky a zpět.30.10.24 - 13:43
750.338-6 + 753.301-1To byl fofr. Ani ne 24 h od vyfocení... :P09.03.24 - 12:39
451.079-8Tohle je ta největší klasika z městský linky. Stálice na provaru. Tehdy se tu nejčastěji střídaly právě jednotky 79/92 a 59/60, které byly s 452.001/002 upraveny do třívozu právě pro městskou linku. V té době bylo možno třívozovky potkat ještě ve společnosti čtyřvozovky na odpoledním páru do Benešova nebo na podzimní epizodě spěšného vlaku z Masaryčky do Kralup.16.01.24 - 21:04
749.146-7Václav Sedlák: Mohou, ale ne tady ;).
https://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/7491224.jpg
12.01.24 - 20:56
451.059-0Po delší odmlce si dáme pokračování. První školní rok v Praze, první měsíc. Poprvé si po odpolednách po škole můžu dělat co chci, poprvé vše nadosah. No a co by asi mladej foťák dělal jinýho než ty odpolední hodiny trávit u kolejí. A tak se tu představuje jednotka 451.059/060. Takhle jsme ji tady mohly potkávat ještě další skoro přesně 3 sezóny. O tři roky a týden později to hlava 59 vzdala a její provozní etapa se uzavřela. A její sestra 060 dostala do party najbrtní hlavu 095.10.01.24 - 22:26
451.025-1Tohle je spíš připomínka starý Prahy. Nemyslím ani tak panťák 25/26 jako právě staré Bubenské nádraží. Ano žabák sice zastavuje na zastávce Praha - Holešovice zastávka ale je pořád na zhlaví žst. Praha-Bubny. A v tom je to kouzlo. Staré stavědlo, vložená návěstidla a to toho ještě žába.11.12.23 - 23:42
452.002-9O 452.001/002 už psáno bylo. Takže k tomuhle lze napsat snad jen, že onoho prvního červencového dne se zde ráno na městské lince ukázaly obě jednotky počátečních serií tedy 451.001/002 a 452.001/002. Fotka 451.001/002 se zde z toho rána taktéž objeví.10.12.23 - 18:13
451.092-1Tohle místo se mi ze všech mezi Roztokami a Libní líbilo úplně nejvíc. Taky jsem tu byl nejvíckrát a mám tu snad i všechny jednotky... Však se tu odsud ještě jedna fotka objeví. Tentokrát vám představuji stálici 79/92. Hlava 92 byla na jaře 2015 iniciativou i pár místních autorů doplněna o žlutý proužek a tak se stala velice oblíbenou mezi fotografy. Dokonce se v červenci 2016 shledala i se svoji sestrou. Došlo k tomu prohozem, kdy čtyřvozová jednotka 91/80 a třívozová jednotka 79/92 si vyměnily hlavy a vznikly jednotky 79/80 a 91/92. Opětovně vzniklá jednotka 79/80 toho moc nenajezdila a s GVD 2016/2017 ukončila svojí provozní etapu. Druhá jmenovaná vydržela v provozu do podzimu 2017.09.12.23 - 16:58
452.001-1452.001/002 byla zvláštní tím, že už jako jediná měla zbarvení modro-šedé, tedy starší barevnou kombinaci než se přešlo k modro-mléčné (přesné pojmenování té barvy nevím, jen tipuju). Dále se ještě 452.001/002 lišila od ostatních né moc dobrou spolehlivostí v provozu. Tak vyjížděla celkem sporadicky a za většinou jejích delších nasazení následovala odmlka - podle velikosti závady. Jestli si dobře vzpomínám, tak nejčastější závada která se u ní objevovala, byl výskyt tzv. šupin (kousků rzivých částeček v brzdovém potrubí. První prázdninový den roku 2015 se podařilo ji zachytit na městské lince, kterak projíždí z Roztok do Sedlce kolem na druhém břehu přívozové zastávky Zámky.07.12.23 - 18:00
452.015-1A jdeme dále. Čas se posunul zhruba o 8 měsíců a prostorově jsme blíže centru. Ano, jsme na starém Bubenečském nádraží, které už v té době začalo doznávat pomalých změn, například zadní (tipnul bych 3.) kolej už je vytrhaná, v části kolejiště se už objevují nové stožáry Tv. V té době zde už dobržďuje k nástupišti jednotka 452.015/16. Jednotky 452 v té době byly už jen dvě. Tato a 001/002. 15/16 dojezdila již z kraje roku 2015, 001/002 se v provozu sporadicky objevovala do jara 2016. Tím se vlastně uzavřela první kapitola provozu žabáků, teda řady 452.05.12.23 - 0:36