..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Chary":

  1 ... 328 329 330 331 332 ... 567      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
121.030-1Cením si komentářů, které přinášejí nové informace a třeba vyvrací omyly. Naopak si velmi necením komentářů, které vyznívají, s prominutím, že autor sežral šalamounovo hovno, všude byl, všechno umí, od všeho má klíče, ale nám sem žádný fakta nenapíše, koukejte si to najít, a neřekne kde.

citace a odkazy na www.prototypy.cz

Dne 11.12.1985 potkala lokomotivu E469.1042 vážná nehoda, po které byla v depech Meziměstí (oprava mechaniky) a Ústí nad Labem (elektroinstalace) opravena a v říjnu 1987 opět uvedena do provozního stavu.
Protože ale nebyla k dispozici původní čela, byla lokomotiva v Meziměstí
osazena čely z lokomotivy řady E669.1

http://www.prototypy.cz/rady/121/obr/121042a.jpg
http://www.prototypy.cz/rady/121/obr/121042d.jpg
http://www.prototypy.cz/rady/121/obr/121042c.jpg
12.02.10 - 8:28
854.001-5Což ovšem nevyřeší teplotu ostatních barev...11.02.10 - 23:44
854.001-5richardisko: raw, wb, "select graypoint" a káp do sněhu ;-) případně růčo, incandescent a nějakých 2500°K a uvidíš to bílo ;-)

EDIT
jde to i následně, třeba takle, dovolil jsem si použít vaše fotky
http://www.chary.own.cz/zp-yxx/854101_ch_wb-29.jpg
http://www.chary.own.cz/zp-yxx/7537095_ch_wb+40+10.jpg
11.02.10 - 22:00
854.001-5Jirko Petráku, myslím, že problém barevného podání obou fotek vůbec nesouvisí se značkou aparátu, ale spíš volbou teploty vyvážení bílé. A když se podívám do galerie na to, jakou představu u žlutosti osvětlení v Turnově mají ostatní autoři, nebál bych se tvdit, že to naopak richardisko trefil lépe.11.02.10 - 20:11
742.454-2EC 104 Sobieski:
oteplování a chlazení vyvážení bílé probíhá na dvou šavlích, tyrkysová-červená a modrá-žlutá. Přidáním žluté a červené se otepluje, přidáním modré a tyrkysové ochlazuje. Tyto dvě šavle jsou spolu ruku v ruce.

To, že Tonda přidal jen červenou byl sice dobrý záměr, leč technicky ne zcela přesný a v důsledku to zkrátka přehnal. Vedlejším efektem oteplování je skutečně fialová obloha, už z prosté "barevné matiky" modrá + červená = fialová.

Žlutá je modré komplementární, tudíž je její podíl v daném kanálu minimální a barevné posuny červenáplus žlutáplus se projeví právě jen tou červenou.

Vždyť je to prosté ;-)
10.02.10 - 22:05
475.159admin>

tak jsme se zasmáli a stačilo

Zúčastněným bych doporučil, aby se pro příště vyvarovali podobných excesů a když už chtějí adminy osočovat, aby si laskavě vzali ostrou munici a neplácali do větru.

Je oblíbenou kratochvílí diskusí, že nějaký uživatel si umane svou pravdu a jiní se mu ji snaží v dobré víře vytlouci z hlavy. Nehezkou vlastností tohoto jevu je, že se s jistou pravděpodobností může opakovat.

Důrazně bych tedy doporučil všem diskutujícím, aby zvážili, zda se chtějí pouštět do debat nad věcmi, které apriori nesouvisí s obsahem a formou fotek, jako například notorická a demokraticky nevyhratelná válka zastánců kinofilmu a praktikujících digitálistů. Rovněž by nebylo od věci si uvědomit, kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti. Anglická varianta se mi zdá poněkud méně invazitní, when in Rome, do as Romans do. Když jsi v Římě, chovej se jako římané. S prominutím, já vám taky nechodím defekovat do obýváku ;-)

Zdejší galerie není dokumentační, sami autoři zpravidla uznávají jiné hodnoty než "dokumentační vzácnost" fotky, drtivá většina přispěvovatelů fotí na digitál a fotky upravuje. Můžete mít svůj názor na to, že kinofilm je všespásný a digitál je náhražka, ale počítejte s tím, že vyvolá diskusi, která se pod tíhou argumentů opět jednostranně zvrhne ;-)

soukromně>
Pokud chce někdo v debatě nad sporem temná komora versus editor pokračovat, jsem v náladě, může použít všech dostupných kanálů vyjma veřejných kometnářů.
10.02.10 - 21:57
742.454-2Možná je tam víc červený... a co vznikne, když smícháš modrou a červenou?

Práce kvapná, málo platná, za minuto od oka. Doufám, že to čte někdo, komu se dvě hodiny zdají moc ;-)
10.02.10 - 21:06
183.026-4admin>
Horáci, bohužel jsi udeřil hřebíček na hlavičku. Lidi obecně mají problém rozlišit mezi dvěma dvojicemi

+ s tím názorem souhlasím
- s tím názorem nesouhlasím

a

+ ten názor je velmi kvalitní, souvisí s fotkou a přináší čtenáři hodnotnou informaci, kterou stojí za to si přečíst
(bublinová nápověda: "Kvalitní komentář")
- ten komentář nesouvisí s fotkou, odporuje pravidlům či dobrým mravům a fakticky tu nemá co dělat
(bublinová nápověda "Zbytečný komentář")


Původní záměr plusů a mínusů byl hádej jaký? A v tuzemské kotlině si z toho uživatelé bohužel udělali hádej co?
To, že je názor mylný, byť k fotce, z něj nečiní mínusovatelný komentář, stejně jako by se mínusovat neměl třeba pochvalný, byť strohý jednoslovný ve stylu "krása pět". Správně by se měly mínusy používat k uživatelské regulaci "žvástů", naprostých zhovadilostí a urážek. Ale vykládej tohle lidem.

soukromě> Kritiku založenou na pomýlené představě nepovažuji za hodnotnou ;-)
10.02.10 - 11:46
742.454-2Tondo, koukám na mejla a tebou zaslaná fotka je výrazně fialová, tráva dole téměř beze změn, ale obloha dostala na zádel. Nemáš rozštelovanej monitor? Radši jsem si to otevřel a v obloze jsem napočítal 217-231. To je podle mě docela dost...

Ostatně, můžeme to předložit k diskusi, já myslím že nebudeš proti, já technické prostředky k tomuto mám:

http://www.chary.own.cz/foki/742084_dula.jpg

A ty ufiknuté stromy, myslíš vlevo vpravo? To snad nemůžeš myslet vážně, že by se to bralo za vadu. Vždyť v té fotce nemůže být celý svět a ta alej vlevo pokračuje do bezvědomí...
09.02.10 - 21:12
750.338-6 + 750.213-1D20008.02.10 - 17:52