..: Konec staré březenské trati :..

DroužkoviceBřezno u Chomutova - Osud sedmikilometrového úseku Buštěhradské dráhy se naplnil v pátek 16.3.2007, kdy došlo k vyloučení traťového úseku Březno u Chomutova – Chomutov se spojkou výhybna Spořice – Odb. Dubina. Zrušený úsek bude přeložen z důvodu postupně rozšiřující se těžby hnědého uhlí společnosti Severočeské doly.

Posledním drážním vozidlem, které po této trati projelo, byl stroj 726.516-8 „Karkulka“ (KPKV Brno). Kromě zmíněného stroje 726.516-8 se na odvozu kolejových párů podílí i lokomotiva řady 710.722-0 "Rosnička", obě na tyto výkony nasazuje společnost KŽC Doprava. Na likvidaci trati pracují dva pokladače, jeden společnosti SSŽ, druhý společnosti Viamont. Práce mají být dokončeny do čtvrtku 22.3.2007. Realizaci přeložky trati zajišťuje společnost Viamont.

Zatímco ze staré trati koleje pomalu mizí, práce na nové přeložce finišují. V nové železniční stanici Droužkovice se instaluje zábradlí na peronech a malují bezpečnostní pruhy, což realizuje trutnovská firma NOR. Toho času chybí ještě napojení přeložky na stávající trať směrem k Chomutovu. Fotografie jsou ze soboty 17.3.2007.

Aktualizace, 21.3.2007

Dnešního dne trhá pokladač staniční kolej ve Spořicích. Po dnešku tedy nezbude z původní tratě již ani metr. Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

zdroj a foto: Roman Hrůza


Roman Hrůza Poslat mail autorovi | 18.3.2007 (18:08)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
18.03.2007 (19:01)  
Zcela nepochopitelná, ale pro české poměry naprosto normální je skutečnost, že přeložka není elektrifikována. Pochopitelně že nikoli na účet těžební společnosti, která financuje stavbu, aby se dostala k ložiskům hnědého uhlí, nýbrž na účet SŽDC, resp. Státního fondu dopravní infrastruktury …
Stavba přeložky je tak hmatatelným důkazem nezodpovědnosti ministerstva dopravy nejen za stav železniční infrastruktury, ale především nezodpovědnosti při hospodaření s finančními prostředky daňových poplatníků …
To, co bylo možné udělat v rámci základní stavby bez jakékoli výluky dopadající na provoz a současné něpřetržité výluky, bude v budocnu stát zbytečně vynaložené prostředky a vyvolá další výluky znepříjemňující cestování.
Podepsat se pod něco podobného se mohl podepsat pouze veřejný nepřítel železniční dopravy …
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko