Nejčastější otázky k eshopu a odpovědi na ně
- Proč platba na účet předem? Je možný osobní odběr?
- Kdy dostanu svou zásilku
- Platba ze a dodání do zahraničí
1. Proč platba na účet předem? Je možný osobní odběr?
Z jednoduchého důvodu - je to nejlevnější a nejtransparentnější. Neradi bychom rozpočítávali poctivým zákazníkům například náklady za vrácené dobírky. Osobní odběr je v zásadě možný, je ale třeba ho individuálně domluvit, tuto možnost přes eshop neřešíme. Prodej neprobíhá v sídle sdružení, nemáme prodejnu ani otevírací hodiny. Co se týče online plateb kartou, jsou zatím ve stádiu příprav, nicméně již brzy se jich dočkáte.
2. Kdy dostanu svou zásilku
Naši dobrovolníci odbavují zásilky zpravidla ve volném čase, po škole, po pracovní době. Přesto děláme vše proto, aby vaše zásilka byla vypravena do týdne od obdržení platby. Tu si můžete na našem transparentním účtu ověřit sami.
3. Platba ze a dodání do zahraničí
Budete-li objednávat ze zahraničí a platit na náš účet, rádi vám dodáme číslo našeho účtu ve tvaru IBAN. Pokud ale neuvedete v příkazu, že poplatky spojené s mezinárodní transakcí hradí odesílatel své bance, počítejte s navýšením ceny objednávky o poplatek Fio Banky, a.s. související s mezinárodní transakcí. Zásilku odešleme jako prioritní mezinárodní doporučenou zásilku ihned po obdržení platby.
Děkuji
Děkuji
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.