Česká republika — Již uplynuly téměř dva roky od doby, kdy České dráhy zavedly nový způsob stanovení tarifní vzdálenosti podle počtu ujetých kilometrů. Toto počítání je jistě spravedlivější než tarifní pásma, která byla používána v dřívějších tarifech ČD. Podrobnějším zkoumáním některých úseků však zjistíme, že ne všude je počítání kilometrů úplně zase až tak spravedlivé. Jak je to tedy se stanovením tarifní vzdálenosti obecně, jaké úseky jsou sporné a jakou roli hrají tarifní vzdálenosti v kontextu budoucího postavení VRT tratí? Především těmto tématům se věnuje následující článek.
Frenštát pod Radhoštěm - V neděli 2. listopadu došlo ve stanici Frenštát pod Radhoštěm na trati 323 k nepříjemné nehodě. Motorový vůz řady 842 objížděl soupravu vlaku Os 3178, jenže v tu chvíli pod ním byla nečekaně podhozena výměna č. 15. Při následné tzv. „vidlicové jízdě“ vůz zablokoval celé zhlaví ve směru na Valašské Meziříčí.
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage