České Budějovice (aktualizováno 9. 4.) — Konzultační dopravní společnost připravila na sobotu 13. dubna fotojízdu nazvanou „Po stopách rychlíku Bezdrev“. Jak název napovídá, část jízdy se uskuteční po trase rychlíku Bezdrev, který téměř 60 let spojoval České Budějovice a Most. Přesto, že tento rychlík turnusově vozily především lokomotivy řady 749 s osobními vozy B nebo Bdt a později motorové vozy řady 842 s přívěsnými vozy Btx nebo Bmx, bude soupravu fotovlaku tvořit motorový vůz 831.110 společnosti RailSystem. Zvláštní vlak bude nakonec v důsledku výluky u Českých Budějovic veden v trase Kájov – Volary – Číčenice – Písek – Březnice – Rožmitál pod Třemšínem – Zdice – Beroun – Rakovník – Louny – Bílina – Ústí nad Labem.
Odjezd z Kájova je naplánován na osmou hodinu a padesátou minutu. V Číčenicích budou moci cestující nastoupit ve 12 hodin. Nástup do vlaku bude umožněn také po předchozí domluvě (nejpozději do pátku 12. dubna) i na ostatních zastávkách na trase. V Berouně bude možné vystoupit v 15.40 a ve stanici Rakovník vlak zastaví několik minut před pátou hodinou. O dvě hodiny později zastaví také kvůli úvrati ve stanici Louny. Do cílové stanice Ústí nad Labem dorazí vlak několik minut po 20. hodině.
Během jízdy bude mnoho možností k pořízení zajímavých fotografií jak za denního světla, tak i na nočních nádražích. Ve vlaku bude k dispozici drobné občerstvení včetně nápojů. Cena za celou cestu z Kájova do Ústí nad Labem je stanovena na 550 Kč. Vzhledem k rozsahu akce je poskytováno také úsekové jízdné. Jeho výše je společně s podrobným jízdním řádem k dispozici na stránkách organizátorů. Přihlášky a dotazy, prosím, zasílejte na tento e-mail.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Aneb Já si myslím, a to je objektivní názor, že.. :-)
nespletl jste si dva lidi mezii sebou??
doc. Ing. Zdeněk Žemlička, CSc. - JIKORD, s. r. o.
Doc. RNDr. Milan ŽEMLIČKA, CSc. - děkan FaF VFU Brno
nevíte které jiné R byly rušeny? kromě bezdrevu?
upřímě řečeno, jen nerozumím proč nechcete "zveřejnit", protože i blbosti mohou být přínosem, pokud se z nich dokážeme poučit...
Já to tedy osobně nepamatuju, byl jsem malé robě, ale ta M 262.0 - nebyla to jen náhrada za M 296.2?
Složení soupravy třeba v roce 1982:
753, někdy 735, 3xB s teplovzdušným topením, AB a BRam. Vzhledem k nepřítomnosti parního potrubí musel být BRam v obou směrech jízdy na konci. AB pamatuju 39 40 050, rok výroby 1965.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.