..: RegioJet odkoupil 12 rychlíkových vozů ze Švýcarska :..

SBB Am, foto: bahnmedien.at Zürich/Brno — Nejen LEO Express nasadí do provozu kolejovou techniku švýcarské provenience. Soukromý dopravce RegioJet podnikatele Radima Jančury v dubnu tohoto roku podepsal se Švýcarskými spolkovými drahami (SBB) smlouvu na odkoupení 12 oddílových vozů první třídy řady Am v původním provedení. Vagony, které si donedávna pronajímaly německé DB pro soupravy vlaků EuroCity, v květnu RegioJet převeze do České republiky. V plánu má zásadní modernizaci a nasazení na své vlaky mezi Prahou, Ostravou a Žilinou v průběhu druhé poloviny tohoto roku.

Zdroj: SBB, RegioJet


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 1.5.2012 (19:24)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá) Švýcarsko


  1 2 3 4 5 ... 17      Zpráv na stránku:   
09.05.2012 (6:44)  
Njn. 843 je povedené vozítko, jenže běžný člověk ho zvenku málem nepozná od poválečného 813. A to je dle mého největší kámen úrazu: "Zase vidím ty starý vlaky". Možná by stačily čela ala startrek (a pro sichr na střechu jeden warpový motor)...
07.05.2012 (19:46)  
Ja tu diskusi procitam a nejak mi unika smysl toho proc do detailu rozebirat nejake PR blaboly CD. Nebudou KEVy z DB, nebudou railjety. Skofa, ale stejne tak jsme si minimalne uzili Siemensich Bmz a Amz.

co se novych souprav tyce, nebylo to nahodou mysleno tak, ze nove musi byt z pohledu CD? Ze to 843 a 854 ani Regionova byt nemuze, takze se musi nakoupit neco noveho?
registrovaný uživatel tarten 
07.05.2012 (1:51)  
M, b09:
Na to odpověděly ČD před nějakými 10 dny takto: "... Už v příštích dnech vypíšou dráhy první soutěž na 11 motorových jednotek pro trať z Olomouce do Ostravy přes Krnov za miliardu korun. Vlaky ale koupí jen tehdy, pokud soutěž vyhrají."
registrovaný uživatel M 
06.05.2012 (23:41)  
Vagony... nejaky vagony. Pro Brno-Budejice se sice RJ vylozene nehodi, ale soucasne plati, ze tam jezdi klasicky vagony
06.05.2012 (20:56)  
M: Copak sou jen RN s max 80 a RJ s max 230 a nic mezi tim? Ja se v tom zas tak nevyznam, ale co takovy Flirty, Desira atd. Snad i ta skodovka ma neco splacanyho. Samozrejme teda zustava otazkou, jestli to bude levnejsi, ale myslim, ze pri podobnym, ne-li vetsim objemu, nez mely bejt RJ by to nemuselo bejt az tak drahy...
06.05.2012 (14:33)  
K diskuzi záloh railjety vs klasické vozy. Nezapomeňte, že rj JSOU jen klasické vozy s řidičákem napevno spojeny pomocí tlakotěsných přechodů, které se ale používají i u klasik. Ostatně s railjetími vozy se setkáme už příští rok i v ČR. ;-)


http://foto.rg.ru/gall/74948b72?2
registrovaný uživatel M 
06.05.2012 (9:41)  
KK
Priklady 1) a 3) ale jsou priklady toho, ze to objektivne jsou lepsi vagony, nez jejich nespraveni kolegove. Regionova je sice "stary krap" asi, ale proti klasicke 810+010 je to supervlak. Humanizovana B jsou proti "jen" B taky podstatny upgrade
registrovaný uživatel M 
06.05.2012 (9:38)  
bartik - co ma teda smysl porizovat na trate, u kterych je rec o tom, ze na prihlaseni do VR jsou nutne nove vagony (coz je "oficialni" zduvodneni toho, ze CD nekoupi railjety)? Zadna z tech trati patrne neni na 160, vetsina asi nebude ani nad 120. Jake nove vagony jsou teda idealni? Regionovy?
registrovaný uživatel M 
06.05.2012 (9:35)  
i.b.: A co se teda hodi na Brno-Budejovice (jako priklad "hloupe" trasy), kdyz to RJ nejsou? A kdyz samotne vedeni CD tvrdi, ze bude muset kupovat NOVE vagony? RJ se tam nehodi, protoze by se to nevyplatilo, ale nejake NOVE vagony se tam hodi (ackoliv se to take nezaplati)?
registrovaný uživatel Kakov 
06.05.2012 (8:43)  
že mu pomůžou k popularitě víc než nové byť rumunské
no pozor na nefandovské zákazníky, ty totiž moc nezajímá, zda je vůz nový nebo jen vypadá..... pár příkladů:

1) (již uváděný) při cestách s přáteli po Sušicku (trať 185) mi neuvěřili, že regionova je starej křáp jen zmodernizovanej a pořád si libovali, jakým jedou hezkým "novým" vláčkem

2) když jsme jeli z Košic do Brna, náš WLAB byl v celomodrém provdení s červenými dveřmi, o dva vagóny dál stála identický WLAB, jen v nátěu blonski....
kolega pronesl: "no nemohli jsme jet tutim hezkym.." marné bylo vysvětlování, že je to stejný vagón

3) když jsme cestovali po Ústecku, tak jsme často potkávali humanizované B, a přátelé si to nemohli vynachválit, jak to budí mnohem lepší dojem....
  1 2 3 4 5 ... 17      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko