..: RegioJet odkoupil 12 rychlíkových vozů ze Švýcarska :..

SBB Am, foto: bahnmedien.at Zürich/Brno — Nejen LEO Express nasadí do provozu kolejovou techniku švýcarské provenience. Soukromý dopravce RegioJet podnikatele Radima Jančury v dubnu tohoto roku podepsal se Švýcarskými spolkovými drahami (SBB) smlouvu na odkoupení 12 oddílových vozů první třídy řady Am v původním provedení. Vagony, které si donedávna pronajímaly německé DB pro soupravy vlaků EuroCity, v květnu RegioJet převeze do České republiky. V plánu má zásadní modernizaci a nasazení na své vlaky mezi Prahou, Ostravou a Žilinou v průběhu druhé poloviny tohoto roku.

Zdroj: SBB, RegioJet


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 1.5.2012 (19:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá) Švýcarsko


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 17      Zpráv na stránku:   
04.05.2012 (18:21)  
tarten: To o tom rozlišování platí i pro vás, tebe :-D
registrovaný uživatel tarten 
04.05.2012 (18:19)  
(ib: Ale ty ostatní se o tom baví tady.

Dobře, dál snad bude stačit rozlišovat, o čem s kým diskutujete.)
04.05.2012 (18:19)  
Tarten: A proč nejela náhradní souprava? No třeba proto, že jedno pendolino jezdilo dost dlouho s prasklým čelním sklem a podobně, jde to na úkor bezpečnosti.

A pořád nemudrujte o tom, kolik je potřeba záloha, já vám to říkám z vlastní zkušenosti, ostatně ve vleké části odvětví platí, že je třeba záloha, jistota, jak chcete 15-20%, když to tak počítám, dráha není moc vyjimkou...

Leckde mám také fůry plusů a u jednoho i mínusů, tak to asi nedělám sám, ale na ty vaše hovadiny si rád zamínusuju...
04.05.2012 (18:15)  
tarten: Ale ty ostatní se o tom baví tady. Domnívají se, že by se RJ hodily na rychlíky Praha-Budějovice a Praha-Cheb... Někdo zkoušel i Brno-Budějovice, což bylo hodně mimo mísu.

Na mezistátní spoje by se vyplatily, protože by nám je zaplatil provoz na cizím území, ale pro vnitrostátní provoz jsou nevhodné. Ale o té záloze to platí stále, že by bylo potřeba cca 2+1, to na věci nic nemění, možná pokud by se dohodly s ÖBB, ale vzhledem k tomu, že by se jednolo dosti rozdílnou jednotku, tak nevím nevím.

Jinak ta vaše cena je krásná hovadina...
Kontrakt zní/zněl 200,5 milionu euro+16 milionu euro )navýšení za uspořádnání)+100 mil, korun za úpravu lokomotivy...

Takže to je celkem 5, 512,5 miliardy Kč, takže to dělá necelých 49 milionů za vagon. Jasné?

Jinak vzhledem k tomu, že vůz Siemsu stojí cca 60-70 milionů Kč, ZÁLEŽÍ NA VELIKOSTI KONTRAKTU, takže za 115 Siemensáských vozů při té objednávce by se cena dala srazit také na 50 milionů korun, jasné?
registrovaný uživatel José 
04.05.2012 (18:11)  
tarten: Žaluda to tak řekl. Zdroj HN: http://bit.ly/J4dsrX
registrovaný uživatel tarten 
04.05.2012 (18:10)  
infected.bass: Jistě "zcela vyjimečně" byla potřeba. Zvlášť kdy se dostane jednotka na soustružení do Plzně a v turnuse jich je 6, viď?

Pletete si moje argumenty, "zcela vyjimečně" bylo jinde, takhle se s vámi špatně diskutuje, když se chechtáte vlastnímu nepochopení. A mrkněte se, kolikrát letos opravdu náhradní jednotka jela (ne kolikrát byla inzerována a pak nejela).
registrovaný uživatel tarten 
04.05.2012 (18:07)  
(infected.bass:
S největší pravděpodobností pro vás: Tady nejsme na ýdnesu. + a - jako znamení souhlasu a nesouhlasu tu používá jen truhlík.)
registrovaný uživatel tarten 
04.05.2012 (18:04)  
infected.bass: O vnitrostátních rychlících se vůbec nebavím, tam se rj naprosto nehodí. Na vnitrostátní Ex, jediná záloha + náhradní soupravy by úplně stačily, na vnitrostátní IC by s stačily 2 + náhradní souprava, ale i tak pochybuji, že by se to rentovalo. Pro vnitrostát podle mě není zatím potřeba kupovat nic vysokorychlostního, tedy nad 190 km/h.
registrovaný uživatel tarten 
04.05.2012 (17:58)  
Neonym: Pokud je ale pravda, že luxusní Railjety vycházely levněji, než nějaké obyčejné vagony, tak jsou argumenty ČD o nenákupu naprosto mimo a opět se tu kope nějaký tunel

Ale houby. Nikdo netvrdil, že rj jsou levnější než obyčejné vagony. Jsou levnější než tlakotěsné vagony na 200 km/h. Jo a taky než Leošův Flirt (na sedadlo).

Sim - pan velkomodry: Railjety vyhodne nejsou, nemuzeme si je dovolit.

To nikdy neřekl. Doložte. Řekl, že je koupit nemůže, protože musí koupit něco jiného. (Což je podle mě také chyba, ale z jiného důvodu.)

infected.bass: Není pravda, že vozy Railjetu vychází, tak lacino. Kus RJ vozu vyjde cca na 49 milionů,...

Omyl, vychází to na 44 mil (při špatném kurzu na 45).

... když objednáte 115 vozů Siemensu (Bmz, Ampz), cena za kus bude velice podobná.

Tlakotěsné i mezi vozy? Na 230 km/h? Doložte...
04.05.2012 (17:52)  
Tarten: Jistě "zcela vyjimečně" byla potřeba. Zvlášť kdy se dostane jednotka na soustružení do Plzně a v turnuse jich je 6, viď? :-D :-D Hahaha

Dobře dejme tomu, že teda nemusí být od každé dvě, ale tři prostě mít musíte, i tak jste na hodně vysokém čísle. Jinak nevím, jak se dá domluvit s ÖBB, že nám budou něco zálohovat, když to budou vnitrostátní rychlíky, jak si tady mnozí představují.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 17      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko