Plzeň — (Doplněno 12.40) Výrobce kolejových vozidel Škoda Transportation dnes v plzeňském závodě hostí novináře i odbornou veřejnost. V následujících minutách bude slavnostně představena nová elektrická jednotka Škoda 7Ev, která u prvního zákazníka - Českých drah - ponese produktové jméno RegioPanter. To vzešlo ze čtenářské soutěže o pojmenování nového vlaku. Vozidlo v počtu 19 kusů objednaly ČD pro nasazení na rozličných trasách. Jednotka složená z dílů řad 650 a 651, kterou dnes vidíte na snímcích z Plzně, je schopna jízdy jak na střídavém, tak stejnosměrném napětí a bude určena pro provoz na lince České Velenice - České Budějovice - Strakonice. Jednotka poskytuje místa ve dvou vozových třídách, částečně nízkopodlažní klimatizovaný interiér, bezbariérové WC a skládací plošinu pro nástup vozíčkářů. Cestujícím budou k dispozici i stolky nebo zásuvky 230 V pro využití elektroniky během cesty. V interiéru lze rozeznat sedadla Regio (2. třída) a Regio+ (1. třída) českého výrobce Borcad. Shodná najdeme např. v motorových vozech Stadler RS1 RegioShuttle pro ČD.
Zdroj: Škoda Transporation, České dráhy, ŽelPage

A není to tak tvrdostí jako tvarem.
V těch Bčkách to bývá no prosezené, s tím jezdím celkem nerad, nejlepší jsou Bdt, nebo 054 s těmi novými sedadly.
Škoda že Bdt nemůžou na 140, to by se to jezdilo rychlíkem.
A při zamyšlení, že pohodlné vlaky už tu byly, teď jen nepohodlné, je při nejmenším divné.
Je dobré, že na rozdíl od takového Bdt se tu bude dobře nastupovat, přecházet mezi vozy, ale nebude se v tom dát sedět.
Barva potahů je celkem adekvátní interiéru, ale ta koženka byla mnohokrát lepší. Své by o tom mohli říct ti, co musí ten hnus uklízet a odsmraďovat.
Mechanicky spojit by to šlo, ale jelo by to vždycky jenom na půl jednotky. Problém je v tom, že 460 má na podvozku motory dva, ale 560 má pro jeden podvozek jeden motor, který pohání obě nápravy podvozku. Navíc motory na 460 jsou řízené odporově (+ přepíná sérii/paralel) zatímco 560 je řízená tyristorem.
Add deformace kabinového modulu na 380 / 7Ev .. stačí si pořádně prohlédnout dostupné fotografie a videa a bude Ti zcela jasné, jak a co se během nárazu děje... Mozna by bylo lepsi misto vecneho sotojugend hledani problemu tam kde neni se venovat studiu prislusnych podkladu a moznosti je hodne, odborne seminare jsou vetsinou verejne pristupne, jen to par grosu stoji ..
Omlouvám se za OT, ale už mockrát mě napadlo, jestli by technicky šlo spojit vozy 460 a 560 a z jednoho stanoviště řídit jako trakční, vždy ten hnací podle toho na jaké soustavě by zrovna byl. Asi by to nešlo že?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
