..: Škoda představuje elektrickou jednotku 7Ev RegioPanter :..

ČD 651.001 RegioPanter, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč Plzeň(Doplněno 12.40) Výrobce kolejových vozidel Škoda Transportation dnes v plzeňském závodě hostí novináře i odbornou veřejnost. V následujících minutách bude slavnostně představena nová elektrická jednotka Škoda 7Ev, která u prvního zákazníka - Českých drah - ponese produktové jméno RegioPanter. To vzešlo ze čtenářské soutěže o pojmenování nového vlaku. Vozidlo v počtu 19 kusů objednaly ČD pro nasazení na rozličných trasách. Jednotka složená z dílů řad 650 a 651, kterou dnes vidíte na snímcích z Plzně, je schopna jízdy jak na střídavém, tak stejnosměrném napětí a bude určena pro provoz na lince České Velenice - České Budějovice - Strakonice. Jednotka poskytuje místa ve dvou vozových třídách, částečně nízkopodlažní klimatizovaný interiér, bezbariérové WC a skládací plošinu pro nástup vozíčkářů. Cestujícím budou k dispozici i stolky nebo zásuvky 230 V pro využití elektroniky během cesty. V interiéru lze rozeznat sedadla Regio (2. třída) a Regio+ (1. třída) českého výrobce Borcad. Shodná najdeme např. v motorových vozech Stadler RS1 RegioShuttle pro ČD.

ČD 650.001 RegioPanter, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč ČD 650/651.001 RegioPanter, dveře 1500 mm, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč ČD 651.001 RegioPanter, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč Odhalení jména RegioPanter, 3. 11. 2011, foto: Matouš Vinš Slavnostní křest - generální ředitel ČD Petr Žaluda, foto: Matouš VinšRegioPanter, foto: Matouš VinšParuza, Chovanec, Bernard, Žaluda, foto: Juraj Kováč RegioPanter, 1. třída, foto: Juraj Kováč RegioPanter, 1. třída, foto: Juraj Kováč RegioPanter, 2. třída, foto: Juraj Kováč RegioPanter, plošina, foto: Juraj Kováč RegioPanter, interiér 2. třídy, foto: Matouš VinšToaleta RegioPantera, foto: Matouš Vinš

Zdroj: Škoda Transporation, České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi , Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru , Matouš Vinš Poslat mail autorovi | 3.11.2011 (11:25)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 19      Zpráv na stránku:   
05.11.2011 (19:54)  
tarten:K čemu je dobrá kapacita na metr? (Tedy pokud nejsme rovnou ve Švýcarsku.) Pro ekonomiku je zajímavá kapacita na tunu (poplatky a spotřeba) a kapacita na pořizovací cenu (amortizace).

Mate pravdu, kapacita na metr zde neni uplne vystizna. Takze cena za sedadlo: Desiro ML - 414 285,-, RP - 592 672,-
Je sice potreba dodat, ze DML Brussel se objednalo v poctu 305ks, ale i tak mi prijde ten rozdil celkem brutalni.

Hmotnost Desira ML jsem nasel dokonce jenom 132t, takze pak vychazi kapacita/tunu 2,12 ku 1,45 opet ve prospech Desira.
05.11.2011 (19:53)  
Krutas57
Už je to vyřešené a hotové:
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2308244
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
05.11.2011 (19:50)  
Krutas57: Add nehoda v Ústí ..

No tam to šlo hlavně o to a byla to tím i smůla, že ta rána šla takovým místem, se kterým se běžně nepočítá. Jinak za kompozitním čelem je dost bytelných elementů.
registrovaný uživatel studio 
05.11.2011 (19:20)  
to Krutas57:
čelo je ocelové, velmi bytelné. I proto jsou všechna okna tak malá...
registrovaný uživatel Honza  mail  
05.11.2011 (19:10)  
Krutas57: na 072 mají jezdit ty ošklivé řídící vozy s Bdmtee, ale není mi známo, že by už peršingy byly upravovány na dálkové řízení. Před takovými 4 - 5 lety se o tom mluvilo, že se budou na to upravovat, že to bude stát milióny ale zatím jsem o tom neslyšel, že by to už někdy někde udělali.

Těch Bdt bude škoda.
05.11.2011 (18:59)  
No konečně!!Přesně taková vozidla naše železnice potřebuje.Čest a sláva šikovným českým ručičkám,tímhle navazujeme na bohatou tradici výroby kolejových vozidel v českých /a moravských/ zemích.
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
05.11.2011 (16:13)  
Srovnávat kapacitu jednotky s jinou, kdy není znám požadavek zákazníka je docela nesměrodatné. Vemte si prosté emzeta .. od 48 míst u Jančury až po 80 míst v RailJetu ..
registrovaný uživatel Raquac 
05.11.2011 (15:40)  
Jeste dodatek - koncepcne prakticky shodne vozidlo nabizi firma "Fahrzeugtechnik Dessau" pod obchodnim jmenem PROTOS. Srovnani trivozoveho Protosu a 7Ev vypada nasledovne: Delka 81,4/79,4 m, pocet sedadel 284/232, vykon 6x530(3180) kW/ 6x340(2040) kW, hmotnost 160*/160 t. (odhad, znam jen udaj ke dvouzovce, 108t)
05.11.2011 (15:03)  
Všimli jste si někdo informačního systému na bocích?

P.S.Jenom ho nemůžu najít.
registrovaný uživatel Raquac 
05.11.2011 (15:01)  
To by navíc mohla bejt i věc, která zajistí odbyt i západním směrem - kolik se na západě vyrábí moderních jednotek s pořádnou trakcí?. Kuprikladu Desiro ML. Verze pro RER Brusel je srovnatelna s trivozovou jednotkou, disponuje vykonem 2600 kW (RP 2040 kW) a ctyrmi hnacimi podvozky (RP tremi). Nicmene D ML muze mit i hnaci stredni vuz, pokud by nekdo takovou uchylarnu chtel a zaplatil ji. Docela zajimava je hmotnost - 7Ev vazi ve trivozove variante 160 t pri delce 79,4 m, tedy 2t/bm, D ML pro Brusel pak 148 t pri delce 79,9 m, tedy 1,85 t/bm. Krome toho nabizi DML 280 sedadel, 7Ev 232. Vykonova hmotnost je pak u D ML 17,6 kW/t u 7Ev 12,9 kW/t.
  1 2 3 4 5 6 ... 19      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko