..: Pendolino míří na Ukrajinu :..

Ilustrační obrázekKyjev - Ukrajinská státní železniční správa ("Ukrzaliznyitsya") hodlá v letech 2010 až 2011 pořídit sedm vlakových souprav typu pendolino. Celý kontrakt, odhadovaný na 180 milionů eur, by měl být pokryt z úvěru. Podle dotazní­ku z webu investičních projektů umístěných na oficiálních stránkách Ministerstva dopravy a komunikací na Ukrajině, se počítá se splacením celého projektu do deseti let.

Analýza návratnosti investice do jednotek s naklápěním zpracovala italská společnost MBProgetti a francouzská Systra. Z ní vyplývá, že použití jednotek s nuceným naklápěním povede k výraznému snížení cestovních dob z nynějších 10 - 11 hodin o 3 až 5 hodin, což zvýší konkurenceschopnost železnice. Což může například během fotbalového šampionátu EURO 2012 pořádaném Ukrajinou spolu s Polskem vést ke značnému snížení ekologické zátěže. Navíc se sníží potřeba investic do zastaralého vozového parku až na 4 miliardy GrN (zhruba 13,6 miliardy Korun).

Na realizaci studie spolupracoval Alstom (dodavatel vozidel), Vossloh (trať), Alcatel (komunikace), CSEE (signalizace) a Cegelec (zásobování energií). Pendolina jsou uvažována pro nasazení na trasu z Kyjeva do Lvova a z Kyjeva do Oděsy.

zdroj: Fin-forex.com


JiříK. | 2.6.2008 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Polsko Ukrajina


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Luxian  mail  
02.06.2008 (17:36)  
IDeeSák: Myslím, že Ukrajinci koupí nejnovější typ jako na cisalpinu
viz http://www.transport.alstom.com/_eLibrary/brochure/upload_55552.pdf
registrovaný uživatel M 
02.06.2008 (17:32)  
Co se clovek jeste nedozvi dneska, uz mne napada jen Pobrezi slonoviny, to je taky poradny orisek. No ale dekuji. S tou Moldovou jsem si to aji myslel, ale uz jsem to videl takto napsane aji v "cestine"

A pokud jde o to vrtnuti, tak viz nize - u nas je ta sit hrozne husta
registrovaný uživatel Luxian  mail  
02.06.2008 (17:31)  
Jinak souhlasím s Bestem. Ať jsem se vrtnul v Evropě komkoliv, tak podle mého subjektivního pocitu všude byly dráhy v lepším stavu. ČD jsou opravdu ostudou tohohle státu.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
02.06.2008 (17:29)  
Podle jistého jazykového úzu se ta země nazývala Moldávie, když byla ještě svazovou republikou SSSR, coby samostatný stát je to Moldavsko. Moldova je to pokud se nepletu Moldavsky, tedy víceméně Rumunsky.
registrovaný uživatel M 
02.06.2008 (17:20)  
Ja uznavam, ze mam mozna predsudky a uz vychodni Slovensko je pro mne lehce orient, ale nemuzu se nezeptat, kolik ma to Moldavsko (mimochodem - Moldavsko, Moldova nebo Moldavie?:) kilometru zeleznice..?
registrovaný uživatel Best  mail  
02.06.2008 (16:44)  
IdeeSák: Na Ukrajině jsou v osobní dopravě ŠKODOVKY jako u nás, ale akorát vyšší hmotnost a Vmax 140-180 (ČS2,4,5,6,7,8)a tento stroj jsem ještě nikdy neviděl porouchaný a ani jet se zpožděním větším než 10-15 minut. To ČD jsou společnost jak v rozvojové zemi. I Moldavsko(CFM) mi připadalo na vyšší úrovni než my.
02.06.2008 (15:55)  
Ať Ukrajinci koupí ty vehikly, nejlépe jeté od nás.
registrovaný uživatel M 
02.06.2008 (15:54)  
Luxian - Rusaci urcite. ale co Ukrajinci?:-))
02.06.2008 (15:33)  
Luxian: To bez pochyby. Jen pro takovou rychlost zbývá vyměnit kolejnice (přecijen se jezdí na původních kolejích upravených svařením dilatačních spár) a jistou úpravou TV.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
02.06.2008 (15:29)  
Trainman: Osobně si myslím, že Rusové mají na to, aby v těchhle rovinách jezdili i 350.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko