Erlangen - Siemens Mobility dodají belgickým státním železnicím SNCB celkem 305 elektrických jednotek, určených na obnovu vozového parku v regionální dopravě. Celková hodnota zakázky činí 1,425 miliardy € (39,9 miliardy Kč) a představuje tak největší kontrakt v oblasti železničních vozidel, jaký Siemens kdy získal.
Vozy Desiro ML budou vycházet ze zcela nové koncepce regionálních jednotek; první třídílná souprava opustí brány závodu v Krefeldu v průběhu roku 2009, poslední pak bude dodána v roce 2016. Jednotky budou nízkopodlažní s nástupy ve výšce 760 mm nad temenem kolejnice a jejich výkon přibližně 2000 kW jim umožní dosáhnout rychlosti až 160 km/h.
Ilustrační foto: Siemens
zdroj: Siemens, LOK Report
snazeni skody pak proti tomu vypada velmi tristne, kdyz za 10 let doda tolik, co siemens za necely rok (a to jeste desiro jesdi narozdil od mestskeho slona) a lokomotivu uz nevyrobili asi 15 let
http://www.zelpage.cz/forum/jizdni-ad-t104.html
prípadne na
http://www.k-report.net/discus/messages/28/53773.html?1210952938
Verím, že tam nájdete viac, než v jednom strohom copy-paste pod článkom, s ktorým vôbec nesúvisí.
Pavel Z: Jinak k tématu. Kde se ty jednotky budou vyrábět? DOBRA OTAZKA. V PRAZE ALE ASI NE KAPACITY NEBUDOU STACIT VIZ : http://k-report.net/clanky/prvni-vuz-pro-izraelske-zeleznice-v-praze/ A http://k-report.net/clanky/dokonceni-prvni-serie-jednotek-rabe-514-v-skv/
//Edit (Georgo, odstraněna návaznost na předchozí off-topic): autor snad odpustí tento zássah...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.